Napsat recenzi

Pobyt jen pro veselé povahy

Recenze hotelu Hotel Beseda ** (Česko - Ústecký kraj - Krásná Lípa)

Hodnocení:
průměrně: 2,4/5
Vloženo:
Pobyt: květen 2015
Přečteno: 246x
Recenze se líbila: 380 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 6

Pobyt v tomto hotelu je jen pro otrlé osoby s velkým smyslem pro humor. Nefunguje tu nic a nikdo. A co funguje je legrační. Cukrárna, kde si koupíte guláš a knedlo vepřo je to nejmenší.

Ubytování  průměrně (2,3/5)

Zase jedna legrace. Všudypřítomné výhrůžky pokutami (za kouření, za ztrátu klíče, za...). Na chodbách tma a zima, smrad a prošlapaný koberec. Na pokoji postele, kde sem tam chybí rošt a tak spadnete zadkem na zem, sem tam nesvítí světlo v koupelně a navíc zima jako v Rusku v prosinci. Avizované topení se prostě nekonalo.

Strava a stravování  průměrně (2,1/5)

"Švédské stoly" pořád stejné, beze změny. Podivné recpety, jako kuřeví výpečky atd. Jen chleba, žádné pečivo...

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,5/5)

Vybavení "tesal" ještě někdo v roce 1956. Jinak vybavení žádné a existující předpotopní. Personál byl kapitola sama o sobě. Bylo nás na hotelu 8 a všichni až pod střechou. V lokále jsme byli usazení až u dveří a tak servírka běhala přes celý sál. Prostě to mají promyšlené. V celém zařízení smrad vlhkosti a plísně. Pan Jensen by měl sáhnout do kapsy a trochu to udělat pro nenáročné čecháčky.

Personál se hluboce klaněl každému turistovi ze Saska v kožených gatích. To jim šlo bezvadně.

Okolí hotelu  průměrně (3,9/5)

Město je úhledné a čisté, protější hotel bezvadný. Beseda je jen špatný vtip.

Celkový dojem  průměrně (2,4/5)

Celý pobyt jsme brali s humorem a nenechali se otrávit, i když se o to Beseda usilovně snažila. Nasmáli jsme se u "Ubytovacího řádu." Klíč se měl odevzdat na určeném místě, které nikdo nikomu neurčil. Připomínky se měly předat majiteli, který bydlí snad v Dánsku...Blázinec

Pro koho je pobyt vhodný? Ta kolonka v posledním anketním sloupku chybí: Pro idioty, bezdomovce a lidi s úžasným smyslem pro humor. Jinak to nemusí rozdýchat.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 10
z 28 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Hana Rybárová: ubytování v hotelu - 31. 5. 2015 16:47

Vážený pane Jindřich, máte opravdu smysl pro humor,naše nabídka není v žádném případě na Vašem slevovém kuponu nijak přibarvená a obrázky jsou autentické .Velmi se divím ,že si zakopupíte pobyt ve starém hotelu a očekáváte baldachýn nad postelemi.Ve slevomatu jste si zakoupil kontinentální snídani a měl jste bufet to aby se nekonali SALÁMOVÉ ORGIE jak již zde proběhlo,zapoměl jste dodat , že jste neměl televizi na pokoji , že to je všude standatdem bohužel pan z Dánska nám nakoupil jenom dánské televize a ty u nás nejdou.Za Váš pobyt bylo vzneseno více připomínek že jedete do Krásné Lípy a máme všude objíždky a že to neinzerujeme ve slevomatu nevím pane čím bychom se měli ještě zaobírat.Připomínka na světlo snažili jsem se závadu odstranit , aby jste se mohl trefit klíčem do zámku bohužel nepovedlo se - údržbář byl na dovolené. Vaše extempore s přítomnými zahraničními turisty bylo také velmi podobné všem zatrpklým a nespokojeným čecháčkům,kteří si nevidí ani na špičku nosu - aby jste při snídaních komentoval hotelové hosty skopčáky a jinými sporostými výrazy bylo dosti nechutné , ale to odpovídá Vašemu chování i Vašemu psaní na recenzích .Pokud by jste chtěl mluvit s majitelem mohl jste klidně své přání vyslovit bydlím ve Dvořákově ulici v Krásné Lípě nikoliv v Dánsku jak zde tvrdíte a pokud Vás mate firma Michel reisen tak ta je česká. nicméně jsme velmi rádi ,že jste se aspon při pobytu nasmáli.A po té pofidérní večeři jak říkáte kuřecí výpečky tak Vám jenom připomínám, že jste posílal pochvalu do kuchyně. Víte pane Jindra my si od určité doby vše zapisujeme abychom měli vše zkokumentované jak naši spoluobčané lžou a tváří se mile a pak napíší tyto bláboly.Vy jste byl vyjímka o to více jsme se na Vás zaměřili,když přijedete do hotelu a začnete řvát na servírku jak to že zde máme objíždky...to už o něčem svědčí.Jsme ovšem rádi ,že jste si aspon do ručníků neutíral boty a nevykálel se mimo mísu. Pevně doufáme ,že příště si zakoupíte pobyt v novém a moderním hotelu , aby jste byl spokojený a ne již nerudný a zapšklý ....jsem aspon ráda ,že jste se podepsal pravým jménem ne jako jiní pod přezdívkou s úctou ke stáří majitelka Hana Rybárová reagovat

JIndra: Re: ubytování v hotelu - 1. 6. 2015 9:50

Dobrý den paní majitelko, opravdu nevím, jestli má úroveň odpovídat na něco, čemu se říká reakce odpovědné osoby. Patrně se Vás moje dobře míněná reakce (určená spíše hostům, než Vám) opravdu dotkla. Především proto, že si neodpustíte neprofesionální lži a urážky na adresu někoho, kdo si dovolil popsat svůj dojem. Který nikomu nevnucuji. Pobyt jsem si koupil na slevovém portálu - jak můžete vědět, jestli jsem očekával baldachýny, když jsem se o tom nikde nezmínil. O nějakých "salámových orgiích" jsem se vůbec nezmínil. O potřebě TV na pokoji jsem se vůbec nezmínil. Vůbec jsem neměl problémy s nějakými objížďkami, natož abych kvůli tomu na někoho řval. Na milou a ochotnou servírku, která nás obsluhovala jistě ne. Je naprosto podivné, jak jste vyfabulovala můj postoj k turistům ze Saska. Slovo "Skobčák" v mém komentáři nenajdete. Vaše servírka to může těžko komentovat, protože jsem ji ráno před odjezdem jen zahlédl, když nás pozdravila ze dvěří kuchyně. Máte snad u stolů odposlechy? Když tak důsledně archivujete vyjádření hostů. Další věcí je mé "psaní v recenzích." Napsal jsem nějakou recenzi poprvé. No, je opravdu složité s takovou osobou jako Vy diskutovat v zájmu zlepšení služeb. Za večeři jsem skutečně poděkoval (Jsem asi slušný člověk) a je s podivem, jak si pamatujete každý talíř každého hosta. Mimochodem dva knedlíky jsem na talíři ponechal k Vašemu dalšímu využití. Obdivuhoné!! I když pravda- zase tolik jich asi nebude. Myslím, že cokoli bych (kromě úchvatné pochvaly) napsal, Vy účelově až přisprostle převrátíte (viz. předpokládané hygienické kolize přestárlého hosta, zapšklého čecháčka, který si nevidí na špičku nosu). Všimla jste si paní majitelko, že já Vás ani kohokoliv jiného nečastuji takovým hodnocením, i když bych se mohl mnohé o Vás domnívat? V tom je rozdíl mezi slušným člověkem a člověkem neslušným. Vlastně je mi Vás docela líto. Abych tedy shrnul to podstatné - zima, zápach a zastaralé vybavení. To asi neoddiskutujete. Ostatní jsou emoce a pocity. Je na každém kdo čte vaše řádky, jestli bude chtít být Vaším hostem. Z obsahu a dikce Vaší reakce je Váš vztah k hostům víc než patrný. reagovat

Nelly Strobachová: Reakce servírky... - 31. 5. 2015 23:51

Dobrý den pane J. Nový, jsme rádi za každou recenzi a ještě raději, když se dané připomínky a závady řeší z očí do očí :-). A však nedá mi to a jako všudypřítomná servírka musím reagovat. Už když jste přijeli, měli jste připomínky k Vaší neinformovanosti o objížďkách v našem okolí, jste také asi vtipálek, viďte? Určitě jste nešel na guláš do cukrárny - mám takový dojem, že je to BUFET - CUKRÁRNA, povšiml jste si?! Výhružky?? Né, jen upozornění pro otrlé hotelové hosty... Měl jste strach, aby až půjdete na pokoj po "tmě" neměl jste na hlavě bouli.., každopádně vaši připomínku ohledně odemykání dveří kartou, místo klíči, rozhodně zvážíme :-). Podivné recepty o kuřecí výpečky? Myslíte ty, které jste chválil a posílal pozdravy do kuchyně? (Vaše talíře se vrátili naprosto prázdné) To je tedy nejen vtipné, ale podivné, milý pane.. Teď Vás budu citovat: "Jen chleba, žádné pečivo.." - chléb není pečivo? Je to snad živočich?? Já jen jestli si nemám doplnit své vzdělání :D... Nábytek někdo tesal v roce 56? Jak to můžete vědět, když jste v témž roce ještě nebyl na světě? Trochu ironie, ne? Citace: "Servírka běhala přes celý SÁL.." Jako vážně? Viděl jste někdy sál?? Zřejmě ne. Mám ten dojem, že k hostům, jakýmkoliv(ať příjemným či nikoliv) , se chovám vždy stejně...Ale Vám zřejmě naši němečtí hosté leželi hodně na srdci - už ráno u snídaně jste si neodpustil trapné připomínky a v těchto chvílích nelze nic jiného než se za takové hanebné chování Čechů stydět! Ukončím to tím, že celý Váš pobyt a Vaše připomínky, též bereme s humorem. reagovat

Jindra: Re: Reakce servírky... - 1. 6. 2015 10:11

Dobrý den slečno (paní) Strobachová, přeji Vám příjemný den. je mi docela líto, že si mě patrně s někým pletete. Vůbec jsem neměl problémy s nějakými objížďkami v okolí Krásné Lípy. A že bych na Vás řval? Lidé, kteří mě znají dlouhé roky ví nejlépe, že takovou reakcí se nevyznačuji. Ano, podivil jsem se podivnému názvu večeře (protože jsem nikdy kuřecí výpečky nejedl), ale realita byla nakonec celkem přijatelná. Proto jsem poděkoval za večeři. Nejsem gurmánský odborník a tak jsem si dovolil se zeptat, zda je tato kombinace běžná. Dovolil jsem si tak moc? Skutečně si myslím, že když je prázdný lokál, že usadit hosty do nejzazšího koutu není racionální, ale je Vaše věc, jak si to zařídíte. Je zase moje věc, jaký na to vznesu názor. A ujišťuji Vás vážená slečno (paní), že sál jsem už viděl. Děkuji. Své údajné "nechutné" chování vůči hostům z jiné země nechávám bez komentáře vůbec. Řekl jsem, že je podivné, jak se mění chování personálu ve vztahu k turistům ze Saska. Jestli je náplní Vaší práce posuzovat trapnost nebo netrapnost poznámky hosta ponechávám mimo. Nejsem si vědom, že by jste v tu chvíli byla u našeho stolu, kde jsem se bavil s přítelkyní, nebo, že bych užíval pojmů jako "skobčák" nebo podobně. Nicméně, nehodlám k tomu dále vést nějakou diskusi. Patrně máte v popisu práce si pamatovat a zapisovat hovory hostů, jak nakonec naznačila i paní majitelka. Omlouvám se za poslední větu, skoro jsem se nechal strhnout k jistému stylu diskuse. Přeji Vám hezký den reagovat

Nelly S: Re: Re: Reakce servírky... - 2. 6. 2015 22:15

Pěkný večer, já rozhodně nikdy neřekla, že jste na mě řval, to určitě ne. Ano, podivit se jistě můžete a to jste též udělal, už když jsem se tázala u večeří, na tom nic divného nevidím, ale zaráží mě, že i poté, co jste se s tímto receptem mohl seznámit, Vám to přijde stále podivné :-).. V tom, že poblíž mě bylo prázdno máte pravdu, měli tam stůl další ubytovaní, kteří bohužel nedojeli a mám raději, když hosti nemusím druhý den posouvat po restauraci, aby znovu hledali svůj stůl a dále si myslím, že nikdo nechce dobrovolně sedět u 12ti místného stolu, jen tak na okraj ;-)... Ano, podotkl jste a já se jen objasnila, jak se chovám k hostům, jakýmkoliv...Popis mé práce je vážně rozmanitý, ale vždy jsou hosté, kteří Vám uvíznou v paměti :-)... Každopádně, každý má právo na svobodu slova...Přeji pěkný zbytek dne.. reagovat

hana rybárová: vyjádření - 1. 6. 2015 22:35

without comments - you're not my expression and defence of mainly positively reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Ústecký kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání