Napsat recenzi

Co dodat

Recenze hotelu Hotel Beseda ** (Česko - Ústecký kraj - Krásná Lípa)

Hodnocení:
průměrně: 2,4/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2015
Přečteno: 160x
Recenze se líbila: 425 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 7

Po ppřečtení recenzi ne se vsím souhlasim

Ubytování  průměrně (2,3/5)

Pokoj čistý na to že je tam byly 6 nocí tak pokoj se uklízel 2x ale ručníky nám nevyměnili ani jednou a čekala bych na aspoň 2 velké osušky a ne 4 malé ručníčky na ruce. Pokoj dost velky, nábytek funkční a neřekla bych že byl tak starý. Každopádně nefunkční světlo v koupelně a když jsme se posadili na jednu postel zlomila se jí noha.

Strava a stravování  průměrně (2,1/5)

První večer byla večeře dobrá, snídaně v podobě obloženého talíře s nejlevnějšími salami a dvěma kolečky sýra mě moc nenadchla zvlašť když každèmu dali 1 rohlík což je teda malo ale tak byl tam chleba takze najist jsme se mohli. Že ale byla celý týden stejná snídaně to už bylo horší i když tak byly příležitostně oschlé buchty. No a ty zbyle Večeře to bylo jak ze školní jídelny a někdy i horší. Nejhorší byla asi jejich verze svíčkové. To byla mouka s vodou a možná lžičkou smetany. I verze boloňských špaget byla dosti divná. Špagety byly vrtule což mi moc nevadilo ale ta omáčka nebyla ani omáčka a rajčatový protlak nebo kečup to ani nevidělo. Ta strava byla prostě očistec.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,5/5)

Internet přílržitostně padal ale tak to se stává. Co se týká personálu tak až na jednu mladou slečnu která sice byla velmi milá ale jinak fakt pomalá tak zbytek nic moc. Měli většinou kyselé obličeje a jenom nosili.

Okolí hotelu  průměrně (3,9/5)

Pěkné náměstí, doporučuji pivovar :) ani ten kwbab nebyl nejhorší a informační centrum bylo taky pěkné

Celkový dojem  průměrně (2,4/5)

Náměstí pěkné hlavně pivovar. Jinak paní vedoucí bych nejraději *** už jenom kvůli té rezervaci. Byla sprostá, drzá a kdybych neměla ten voucher tak ji pošlu hned do *** jo a měli jsme slíbený hodinový kurz ručních prací a toho jsme se ani nedočkali

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 10
z 28 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Nelly Strobachová: No opravdu co dodat?? - 31. 8. 2015 22:30

Dobrý večer slečno H. a pane P., nedá mi to a jako u dalších recenzí tu musím reagovat... Zajímalo by mne zda víte jaký rozměr mají ručníčky na ruce, zřejmě ne, ale to nevadí.... Co mi přijde opravdu neskutečné je to, že ROZBIJETE CIZÍ MAJETEK a NEJSTE schopni to říci na rovinu, ale napsat to až do recenzí, to ostatně vypoví dosti o osobnosti člověka... Nu což dodat, jediné jídlo, které jste ROZNIMRALI byla právě pánova svíčková a Váš plátek na žampionech - nutno dodat, že ostatním hostům chutnala a chutnal, o pasantech(hostech z venčí) ani nemluvím....A co se týká Milánských těstovin(takto vám byli i nabízeny mnou na večeři), pravda byly ostřejší, ale o nic míň dobré... Ještě jedna věc mě dost zarazila a to ta, že jste si mysleli, že máte pití zdarma..Jak si můžete něco takového myslet, když jdete bydlet na slevový voucher?? ...Slečna byla dost pomalá, musím říci, že mne začínáte bavit čím dál tím více, slečno, ale ráda vám přenechám alespoň jednu mou směnu, abych viděla, jak bych se mohla zdokonalit a ještě zrychlit své tempo a věřím, že vzhledem k vašemu věku mě jistě poučíte..S pozdravem S. reagovat

Petra: Za pravdu sw kazdy zlobi - 1. 9. 2015 5:26

Podivejte se to ze neumite prijmout kritiku je vas problem, to ze se ulomila noha od postele dala se tam zpatky nasadit takze z toho vedu delat nebudu. Co se tyka jidla, no tak neco jsme jist museli takze to ke asi tak duvod proc jsme ty jidla jedli o hladu predce nezustaneme a pro vasi informaci slecno byla jsem na vasi smene, mela jsem vic lidi a zvladla jsem to lip nez vi, takze mozna bysteela zmenit zamestnani protoze tohlw vam nejde. A jenom tak mimochodem psat do komentaru prijmeni hosru je porusovani zakona. S pozdravem reagovat

Strobachová: Re: Za pravdu se kazdy zlobi - 1. 9. 2015 8:05

Slečno máte naprostou pravdu za pravdu se každý zlobí a vy jděte příkladem :D...Že přeci nezůstane te o hladu je naprosto stará a ta nejubožejší výmluva..Nechutná mi to, tak to nevím, popřípadě reším to, že nechci večeři... Jsem ráda, že vím, že jste tak skvělá a rychlá, ale to nic nezmění na tom, že tuhle práci mám ráda (dokud nepřijdou hosté jako vy), takže měnit obor rozhodne nebudu, jelikož o mě výkonnosti víte kulové, jak jsem si povsimla :D...No a co má být? Chcete něco, někoho očernit? Tak se za to nestydte a laskavě se podepisujte celým jménem, to je SLUŠNOST... reagovat

Strobachová: opravy v textu - 1. 9. 2015 8:19

* Vy jdete příkladem.. *nezůstanete... *tak to nejím... reagovat

Hana Rybárová: tak to je trefa - 1. 9. 2015 7:43

Vážená slečno, nebudu Vás jmenovat aby nedocházelo k porušování zákona,ale myslím si ,že vždy a pokud píši kritiku psát celé jméno i pro své čisté svědomí .A víte proč ?????, to aby zase hoteliéři věděli s kým mají tu čest.Vy tady můžete špinit hotel a vaše jméno nebude uvedeno.To je přesně o čem ta dnešní společnost je....špinit ,ale hlavně být v ulitě...a vrcholem Vašeho pobytu bylo že jste konzumovali domácí limonády a ještě si mysleli ,že je v ceně kuponku vrchol drzosti .Za celou dobu pobytu jste nevznesla žádnou stížnost a tady si hrajete na spisovatelku..... a k práci servírky vy jste vypadala jako dokonalost sama a že zvládáte vše na jedničku rychle ,ochotně a s přehledem.....ale hlavně když jste měla hodinu ručních prací a a té jste se nedočkala.... reagovat

Petra: máte co napravovat - 1. 9. 2015 8:22

Slečno S. , protože již mám čas a protože očividně neumíte nést kritiku a protože se očividně ze mě snažíte udělat blbce jako z většiny zde uvedených lidí co vám napsali ne zrovna pochvalnou recenzi, tak jsem si ověřila několik faktů. První z nic je velikost ručníků. Koupelnový ručník (osuška) – tento typ ručníku používáme po vylezení z vany / sprchy pro utření se. Používá se obvykle pro utření jedné osoby. Rozměry takového ručníku jsou většinou 75 × 150 cm. Tento ručník mi u Vás chyběl. Asi očekáváte že se lidé nemyjí. Oproti tomu Ručník na ruce – ručník, který je menší než normální koupelnový ručník. Používá se pro osušování rukou po umytí. Rozměry asi 30 × 60 cm, těch jste tam měli víc než dost. Co se týká postele, neřekla bych sednutí na postel rozbíjení věcí ale takovou normální věc která se většinou dělá a kdo ví jak dlouho to rozbité je jenom hledáte obětního beránka který vám tu postel zaplatí ale jak už jsem napsala ta noha se tam dala vrátit tak jsem z toho nedělala vědu. Co komu chutná za jídlo to už je každého věc. Každopádně když už si to tak píšete co kdo sní a kdo ne což jsem vyčetla z komentářů divím se že jste zde nezmínila fazolky které byly k přesoleným a spáleným výpečkům, ale jak už jsem napsala něco jsme jíst museli a ono po celodenním chození člověk sní i ty výpečky ale ty fazolky to byla na mě teda síla to se nedalo sníst. Protože je fakt že jsem nikdy Milánské těstoviny nedělala tak abych Vás zbytečně neosočovala našla jsem si na to recept. http://www.recepty.cz/recept/milanske-spagety-14708 tady ho máte v odkazu. Mám pocit že ta vaše varianta postrádala několik důležitých ingrediencí. Co se týká té svíčkové škoda že jsem si to nevyfotila. Ono mouku s vodou a možná tak lžící smetany za svíčkovou považovat ani nazývat opravdu nemůžu. Protože Vy osobně asi nevaříte tak Vám zde také přikládám recept a abyste neřekla tak v té vaší levné variantě aby se to vešlo do těch 50 Kč http://recepty.vareni.cz/levna-svickova/. Co mě opravdu ale pobavilo je vaše cenové zhodnocení snídaně. Počítala jsem velmi ale velmi pečlivě a ten talíř pro jednu osobu co byl na stole měl hodnotu max. 12 Kč. Dejme tomu teda 2 rohlíky v hodnotě 5 Kč a že by káva a čaj měli hodnotu 18 Kč aby se Vám to vešlo do těch 35 Kč? Děláte si srandu? To že v restauraci neuklízíte stoly je vaše věc, špinavý ubrus, tácek pod stolem a drobečky které zde necháte po snídani můžete si dojíst na večeři. Měly byste se zamyslet. Ještě by mě zajímalo co jste myslela větou "Vzhledem k Vašemu věku!!!" kolik si jako myslíte že mi je? No a když už jste u těch slevových voucherů, proč na Slovensku, v Rakousku a Francii to jde i s pitím a u Vás ne??? A proč když jsme měli mít v rámci voucheru hodinu "falešného patchworku" proč jsme jí neměli??? No a co se týká jiných hoteliérů až na jeden kde byly ucpané odpady ale vyřešili to okamžitě neměla jsme za celý život kromě vás s žádným problém. No a možná kdyby jste se tolik nestarala o tyhle komentáře, tak byste svojí práci možná dělala líp. Ale tak to už je úděl českého národa že jo a vy jste toho příkladem, peníze chceme ale makat se nám nechce. Abych to uzavřela slečno, na to jak hezky se usmíváte na hosty (což Vás nezachrání) tak bych řekla že se těmito reakcemi suveréně bavíte, protože nemáte nic jiného na práci. Je mi Vás líto. reagovat

Strobachová: Re: máte co napravovat - 4. 9. 2015 23:45

Slečno H., jsem ráda, že má reakce Vám pomohls k tomu, aby jste se koukla na internet a ověřila si dané fakty, v rozměrech ručníků máte pravdu – wikipedia Vám poradila velmi dobře, jen jste asi zapomněla míry našich ručníků, kterým se laicky říká malé ručníky, to by Vám bylo známo, pokud by jste studovala hotelnictví, tím vás nechci urážet, ale jen ponaučit, aby jste byla chytřejší do dalších recenzí :-)….Obětního beránka nehledáme, ale velmi pochybuji, že jste si jen tak na tu postel sedla, ale to řešit určitě nehodlám…Tak to mi je vážně líto, že ta večeře byla tak katastrofální, že vám nechutnala, ale přesto jste jí snědli…Nikdy jste nevařila milánské těstoviny a jde to vidět i podle onoho receptu, který jste přiložila, ono není nad to mrknout se do kuchařských receptur…Jsem ráda, že umíte počítat, když pominu vaší mizernou kalkulaci Vašeho talířku, tak by mě zajímalo, kde máte zahrnuté věci, které byly na bufetu?? Né každý si dá jen čaj, mnohokrát si hosté nalijí jak kávu, tak i čaj, ale to už je něco, co opět Vy nevidíte, ale to nevadí, já Vám to napíši…Ano, má chyba, zřejmě jsem po vás ten svinčík neuklidila a to je neomluvitelné, bohužel…Váš věk mi je znám a to asi i proto, že jsem Vás zapisovala do ubytovací knihy, milá slečno…Proč jste neměla kurz patchwork? A hlásila jste se o něj, když jste dojela na hotel? Ne, nepadla o něm ani zmínka…Jsem ráda, že za celý Váš dlouhý život, jste měla problém jen s naším ubytovacím zařízením a naším personálem.. O tyto komentáře se starám po mé pracovní době milá slečno, tudíž je má věc o co se starám a kdy, navíc Vám odpovím moc ráda, jelikož Vy mne vždy pobavíte :-)….Máte pravdu, úsměv mě nezachrání, mě zachrání jiné věci jako mé zkušenosti a to co Vy zřejmě postrádáte a tj. profesionalita…S pozdravem Strobachová (A jak se říká, moudřejší ustoupí, tak ustupuji do pozadí a přenechám Vám tu hlavní slovo v této ,,diskuzi,,) reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Ústecký kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání