Napsat recenzi

Hotel Central Kovarska

Recenze hotelu Hotel Hotel Central (Česko - Ústecký kraj - Kovářská)

Hodnocení:
průměrně: 3,4/5
Vloženo:
Pobyt: únor 2018
Přečteno: 146x
Recenze se líbila: 290 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 1

Znovu uz urcite ne

Ubytování  průměrně (3,4/5)

Matrace jsou tam asi od 1.svetove valky..prolezeny az hruza, neda se na tom absolutne spat!!!!

Strava a stravování  průměrně (4/5)

Jidlo v pohode, akorat pokud je hotel plny (napr.jarni prazdniny), tak si v restauraci asi nesednete.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,2/5)

Detsky koutek, sauna i bazen jsou otevrene az od 16 do 22h, coz jsme teda nepochopili. Virivka za poplatek 200kc na pul hodiny, coz je taky na hlavu. Navic byl bazen studeny a celkove tam byla zima

Okolí hotelu  průměrně (3,4/5)

Ve meste nic neni, jenom takova mala prijemna cukrarnicka :-) Pokud clovek nelyzuje, tak tam neni co delat.

Celkový dojem  průměrně (3,4/5)

Hlavne kvuli matracim hotel nedoporucuji

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 14
z 21 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Petra Zemanová: Poděkování - 28. 1. 2022 20:43

Lyžařský výcvik malých hokejistů z HC Slovanu LOUNY se i díky Vašemu hotelu vyvedl na výbornou ! Paní recepční Maruška byla velmi ochotná milá a přátelská, nic nebyl problém. Paní z baru u bazénu obdivuji za trpělivost s klukama, byla neuvěřitelně milá a tolerantní. Barman Martin byl úžasný, ochotný, usměvavý, bylo na něm vidět, že ho práce baví a bylo to znát na všem co dělal. Jídlo, bylo výtečné a opravdu nám moc chutnalo. Všem co se o nás starali patří obrovské DĚKUJI. Určitě jsme tam nebyli naposledy a brzy se k vám rádi vrátíme!! reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Ústecký kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání