Napsat recenzi

Alpsky dum

Recenze hotelu Penzion Alpský Dům *** (Česko - Plzeňský kraj - Železná Ruda)

Hodnocení:
průměrně: 4,1/5
Vloženo:
Pobyt: leden 2014
Přečteno: 672x
Recenze se líbila: 442 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 1

Nedoporucujeme

Ubytování  průměrně (4,4/5)

Spina, socialisticke vybaveni, roztrhane calouneni..

Strava a stravování  průměrně (4,1/5)

Nejsou bufetove stoly pro snidane, mleko a kakao pro deti je za priplatek. U veceri se priplaci polevka a zakusek, prestoze jme meli polopenzi. U masa neni uvedena vaha, jidlo vetsinou spise presolene. Moc jsme si nepochutnali.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4,1/5)

Pred hotelem na rohozce 24 hodin lezely zvratky , dalsi byly na chodniku po cely nas pobyt. Vybaveni dost pamatuje, hezka pouze jidelna. Nevyvetrano. Personal chladny, nesmite se moc ozyvat. V dnesni dobe nezvykle az nepochopitelne.

Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky  průměrně (4,1/5)

Okolí hotelu  průměrně (4,6/5)

Celkový dojem  průměrně (4,1/5)

Nedoporucili bychom asi nikomu.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 25
z 34 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

další recenze hotelu »

Komentáře

Dana Neužilová: Odpověď na recenzi - 10. 1. 2014 11:30

Dana Neužilová – majitelka penzionu (zasílat reakce na komentář e-mailem) : xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Text: Ráda bych se vyjádřila k této recenzi: 1.Ubytování - špína v žádném případě, pokoje osobně kontroluji. Máme v penzionu 3 druhy ubytování: studia, pokoje a apartmány. Studia a pokoje jsou standardně vybavené se soc. zařízením. Nábytek je bytelný z masivu, je pohodlný a funkční. Apartmány jsou moderně zařízené jako celý byt s oddělenou ložnicí a kuchyňským koutem (jsou ale dražší). 2.Strava a stravování - snídaně si hosté vybírají ze snídaňového menu (12 druhů snídaní, z toho např. 5x teplá snídaně, sladké lívanečky, pomazánka atd. - viz naše int. stránky). K večeři nabízíme výběr ze dvou druhů jídel, je možné objednat také grilování. Snídani i večeři na druhý den si hosté vybírají den předem u večeře. Jídlo je chutné, osobně kontroluji přípravu, chuť i vzhled. Porce dáváme velké a je možný přídavek bez příplatku - každého se ptám, zda bylo vše v pořádku a zda mu porce stačila. Ne každý je zvyklý mít k večeři 3 chody, ale pokud má chuť, může si polévku nebo dezert přiobjednat za příplatek. 3.Vybavení, služby a personál - po Silvestru 1.1. před zadním vchodem na koberci skutečně zvratky byly, ale hned dopoledne si jich moje kolegyně všimla a koberec vydrhla. O dalších zvratcích na chodníku nevím. Každý den před snídaněmi a večeřemi se restaurace větrá, pokud bych větrala během stravování, asi by se to v zimě hostům nelíbilo. Personál, se kterým přijdou hosté do styku, jsem většinou jen já sama a s hosty jednám vždy s úsměvem a snažím se jim vyjít co nejvíce vstříc. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Ještě bych chtěla napsat pár slov přímo k panu Tomanovi, který se pod recenzi nepodepsal. Byl u nás ubytován s rodinou (2 dospělí a 2 děti) od 30.12. - 4.1. na studiu a bylo to pro mě nekonečných 5 dní. Potíže začaly tím, když pan Toman nechtěl při příjezdu zaplatit doplatek s tím, že neví, zda kvůli počasí a sněhu nezkrátí objednaný pobyt o 2 nebo 3 noci. Pak chtěl napsat doplatek pobytu na fakturu jako opravu auta a chtěl tak podvézt finanční úřad (spletl ho název naší firmy - Autocentrum, dříve jsme byli dealeři Forda). Druhý den si paní stěžovala, že sprchový kout není umytý podle jejích představ, takže jsem poslala kolegyni, aby to napravila. Další problém nastal, když jsem je požádala, aby nechodili s velkým psem do restaurace (máme uvedeno v rezervaci, kterou posílám každému hostovi e-mailem). Stěžovala si jedna rodina, která k nám jezdí opakovaně, že se jejich děti psů bojí. Pan Toman s paní argumentovali tím, že nemohou psa nechávat na pokoji samotného, protože není zvyklý a oni mají strach, aby něco neponičil. Psa jsem nakonec do restaurace povolila a s druhou rodinou to domluvila (přesto se pan Toman i jeho paní na tuto rodinu pořád mračili). Pes následně zůstal několik dopolední na pokoji sám a hodně hlasitě štěkal, když uslyšel pohyb na chodbě. Nebylo tedy možné na tomto pokoji ani vynést koše, protože s kolegyní jsme se bály vstoupit. Když píše pan Toman o špíně, měla bych možná zmínit, že hosté na pokoje a studia chodí zadním vchodem, který je o patro výš než hlavní vchod a vedle kterého je hned místnost na přezouvání (uvádím předem v rezervaci), máme všude i na chodbách koberce. Venku bylo mokro a špína a neříkala jsem ani slovo, když pan Toman chodil hlavním vchodem bez přezouvání i se psem, kterému samozřejmě tlapy neotřel. Kolegyně vždy musela jít za ním vytřít schody až do 3.patra. Další stížnost přišla 1.1. na grilování - přestože jsem nesla od stolu úplně prázdné talíře, bylo mi řečeno, že maso bylo moc přesolené a divně okořeněné. Omluvila jsem se, přestože jsem si to nemyslela. Tomanovi si jako jediný stůl vybírali snídani až ráno, přesto jsem v kuchyni "hlídala", aby nečekali dlouho ani na lívanečky. Po celou dobu pobytu, jsem se snažila zdravit i obsluhovat pana Tomana s úsměvem a chovat se k němu stejně jako k ostatním hostům. Někdy to bylo dost těžké. Svoje problémy ventilovali v restauraci nahlas a snažili se zatáhnout do kritiky i ostatní spokojené hosty, kterým to bylo nepříjemné. Někteří mě na to upozorňovali a zároveň mě uklidňovali, abych si z toho nic nedělala. Vše vyvrcholilo poslední večer, kdy si pan Toman při odchodu od večeře stěžoval, že hosté u vedlejšího stolu měli větší porce grilování, než měli 1.1. oni. Snažila jsem se mu vysvětlit, že to není pravda, že všichni hosté mají stejné porce grilování (300g masa). Pan Toman tomu nevěřil a řekl, že má své porce nafocené. V tu chvíli jsem se začala smát, nemohla jsem si pomoci. Pan Toman se dostal "do ráže" a začal vyhrožovat, že jestli se budu smát, tak uvidím. Zavolala jsem pana kuchaře, aby potvrdil velikost porcí, a manžela, aby spor dořešil, došla mi síla. Takže následovalo dohadování, vyhrožování atd. Celá situace byla velmi směšná, ale až s odstupem. Na závěr bych chtěla napsat, že o takové hosty, jako byl pan Toman s rodinou, nemáme opravdu zájem. Hledají chyby za každou cenu a čím víc jim ustupujete, tím je to horší. Otravují pobyt ostatním, asi je to baví. Drobné chyby se dají najít vždycky, proto se snažím je vyrovnávat ochotou, vstřícností a osobním přístupem k jednotlivým hostům. Všechno, co jsem napsala, je pravda a stojím si za tím. Pravda je však pojem relativní, takže ať si každý, kdo si recenzi i odpověď přečte, udělá obrázek sám. Já se za svůj penzion a za nabízené služby nestydím. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Plzeňský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání