Dovolená s dětmi na jedničku!!!

Recenze hotelu Hotel Klášterský Mlýn (Česko - Plzeňský kraj - Kašperské Hory)

Průměrné hodnocení hotelu:
4,4
(na základě 27 recenzí)
Celkové hodnocení autora:
Vloženo:
Pobyt: červenec 2016
Fotografie: 0
Komentáře: 1

Vše perfektní. Personal, kuchyně, ubytování i vyžití pro děti. Děkujeme všem za skvěle strávenou dovolenou.

Ubytování 

Čisto, uklizeno. Byly jsem zde s dětmi a mohu říct, že na málokterém pobytu, který jsme absolvovaly, byl opravdu všude utřený prach, vysáto pod posteli a uklizené sociální zařízení. Paní uklízečce patří opravdový dík. ( a prémie ;) )

Strava a stravování 

Zde není co vytknout. Maximální spokojenost. Snídaně na jedničku. A večeře? Neměli chybu. Bylo vidět že pan kuchař svou práci miluje. A pan zaměstnavatel by ho měl platit zlatem.

Vybavení, služby a personál hotelu 

Vše bezchybné. Pan provozní byl moc milý. Od doby co nás ubytoval do konce pobytu. Patří mu velké díky. Pan kuchař je nejen umělec a to neberu s nadsázkou, pan Pohlreich by se než začne rozdávat hvězdičky měl podivat na Klastersky Mlýn. Zde by jich měl udělit pět. Velké díky patří i paní pokojske a všem co se o nás tak hezky starali.

Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky 

Super byl bazén ;)

Okolí hotelu 

Bez připomínek. Vše úžasné. Všem děkujeme.

Celkový dojem 

Pan provozní, mistr šéf kuchař ( ještě jednou smekame nad vašimi uměním ), A celý tým který jsme nestačili poznat. Všem velké díky. A pokud zde mohu oslovit pana šéfa tohoto uzasneho podniku. Prosím vazte si jich.

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie
  • Pro mládež
  • Pro zamilované a manželské páry
  • Pro osoby toužící po klidu a odpočinku
  • Pro rodiny s dětmi
  • Pro obchodníky
  • Pro starší a méně pohyblivé osoby

Tato recenze není ověřena a je čistě osobním názorem jejího autora. Server Recenze.cz ani jeho provozovatel nemůže ověřit, jestli autor hodnocený hotel skutečně navštívil a nenese tak žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost uvedených informací.


Komentáře

D
David Černý 28. 08. 2016 12:59
Poděkování
Dobrý den, děkujeme za vaše slova, spokojenost našich hostů není pro nás prázdná fráze a jsme rádi, že se k nám lidé vracejí. Vážíme si slov uznání a konstruktivní kritiku s pokorou přijímáme a snažíme se z ní poučit. Ještě jednou děkujeme a budeme se těšit pokud vás v budoucnu znovu uvidíme. Všichni posíláme pozrav od Otavy.

Další recenze hotelu

Top nabídky dovolené