Napsat recenzi

Realita nebo jen špatný sen?

Recenze hotelu Horský hotel Červenohorské Sedlo *** (Česko - Olomoucký kraj - Červenohorské sedlo)

Hodnocení:
průměrně: 2,7/5
Vloženo:
Pobyt: únor 2016
Přečteno: 324x
Recenze se líbila: 413 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 1

Toto je recenze psaná maminkou 11-ti letého kluka, který hotel navštívil. Je to jeho pohled na hotel Červenohorské sedlo. Negativní poznatky, které tady popisuji, ústně potvrdily i další malí či dospělí "členové zájezdu."

Ohromná škoda, že na tak krásném místě pracují lidé, kterým je jedno, že z týdenního pobytu na horách udělají 39 lidem (32 dětí a 7 dospělých) zkušenost tak nepříjemnou, že o tom pak tito lidé ani nechtějí mluvit. Přístup hotelového personálu k dětem, ubytování, strava, vybavení hotelu, čistota koupelen - nenašla jsem nic, o čem by se můj syn Daniel vyjádřil pozitivně. Když mi z hor telefonoval první den řekl, "Mami, já už umím lyžovat. Ti lidé tady v hotelu jsou velmi zlí."

Ubytování  průměrně (2,7/5)

Žádná hvězdička, můj syn konstatoval - maximálně půl hvězdy. Dospělí člen zájezdu - jeden z instruktorů poznamenal - "Ubytování bylo opravdu příšerné." Dál se už o tom ani nechtěl bavit.

Strava a stravování  průměrně (3,6/5)

Strava byla velice špatná. Můj syn říkal, že rohlíky ke snídani se jíst nedaly. V nabídce celodenních nápojů byl čaj bez chuti a voda. Když si děti chtěly koupit jiné pití, musely dlouze čekat, personál si je nevšímal. Konkrétní jídlo k obědu - česneková polévka nebo různé druhy masa smíchané dohromady. Děti to jíst nechtěly, na žádost učitelů se po třech dnech konečně servírovalo jídlo, které dětem chutnalo - špagety. Děti byly hladové a tak si šly pro peníze a koupily si zmrzlinu. Personál poté odmítnul udělat učitelům kávu s tím, že naváděly děti, aby si jedno po druhém kupovaly zmrzlinu.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,6/5)

Pokoje velmi malé, koupelny špinavé a zapáchající. Postel prý byla také tvrdá a spalo se na ní špatně. Personál hotelu - popsal můj syn následovně - "Ti lidé nás, děti, nemají rádi, mami." Měl smutný hlas, když toto konstatoval po telefonu.

Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky  průměrně (3,8/5)

Okolí hotelu  průměrně (3,8/5)

Celkový dojem  průměrně (2,7/5)

"Je tam tak nádherná příroda, mami. Ale ti lidé v hotelu jsou strašně zlí. Už bych tam nikdy nejel."

To je dojem jedenáctiletého kluka, který cestoval po světě (navštívil USA, žil ve Spojených Arabských Emirátech a dalších zemích světa) a toto byl jeho první výlet na lyžařský výcvik na horách ze školy.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 19
z 47 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Aleš: dítko? - 13. 2. 2016 11:06

Tedy pisatelka na hotelu nebyla, ale její dítě nebylo spokojeno s chováním personálu? My tam byli nedávno a taky nám vadila skupina neukázněných dětí asi na lyžáku, ale to už sem nikdo nenapíše. Nestěžovali jsme si, ale někteří učitelé to tam asi nezvládali (nebo spíš v dnešní době nesměli něco dětem říct?). reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Olomoucký kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání