Napsat recenzi

Beltine je rozpor v krásně rekonstruovaném hotelu a úrovní personálu, která je katastrofální.

Recenze hotelu Beltine Forest **** (Česko - Moravskoslezský kraj - Ostravice)

Hodnocení:
průměrně: 3,7/5
Vloženo:
Pobyt: březen 2017
Přečteno: 764x
Recenze se líbila: 351 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 6

Po víkendovém pobytu nám hotel předvedl hrubý rozpor mezi krásně rekonstruovanou budovou s nádherným výhledem na Lysou horu, krásnou a tichou přírodou, a nabízenou nízkou úrovní služeb včetně hotelové restaurace potažmo hotelové kuchyně. Zároveň mne zaskočila reakce majitele hotelu, viz níže.

Ubytování  průměrně (4,2/5)

Hotelový pokoj byl citlivě a částečně i originálně rekonstruovaný, bohužel ten personál... špatně vysátý koberec, prach nebyl utřen na žádné volné části poliček, stolů, zrcadla a ani ve skříni samotné - po vložení svých svršků jsem měl tričko plné prachu, resp. se stalo v tuto chvíli prachovkou... a tak mi nezbylo než si vzít své kapesníčky, pěkně je navlhčit a vše před použitím vytřít. Škoda, že jsem to nevyfotil, myslel jsem si, že je to poslední obtíž, ale bohužel nebyla... a okna? To naše v pokoji 205 se při otvírání a zavírání tvářilo, že každou chvíli vypadne, a navíc nešlo úplně zavřít. Rozbitou skleničku a nefunkční trezor jsme naštěstí reklamovali okamžitě.

Strava a stravování  průměrně (4,2/5)

Tolerovat lze snad jen snídani (i když jeden den nám bylo servírováno pečivo ze zmrazeného polotovaru a rozmrazený balený chléb, který byl opravdu nechutný). Oběd a večeři v daném hotelu vynechte a jděte do vyhlášeného hotelu Freud (což jsme se od místních dozvěděli až později a bohužel pozdě). První večeře byl přesušený zmrazený pstruh a pstruh lososovitý, který byl o trošku vláčnější. Oběd druhý den byl zcela katastrofální, vybrali jsme si houbové rizoto, které se povedlo, a k tomu vepřovou panenku, která byla vysušená a gumová, hodně dlouho jsme ji "přežvykovali" - já bych ji okamžitě reklamoval, bohužel moje žena byla po horské procházce velmi vyhladovělá a tak jsme ji "dožvýkali" do konce, na stav poskytované kvality jsem upozornil obsluhujícího číšníka, p. Vojtěcha, který mi nejdříve s "úsměvem" oponoval, že "je přece v centru růžová", po mém naléhání alespoň slíbil, že upozorní kuchyni. Večeři jsme druhého dne měli objednanou týden předem a výběr jsme navíc potvrdili do formuláře na recepci při příjezdu. Bohužel jsme opět čelili zlovůli kuchyně a číšníků. Bez jakéhokoliv upozornění nám servírovali jiné menu, a až po našem upozornění přišel číšník, p. Vojtěch, s informací, že menu, které jsme si týden předem objednali, není v této formě k dispozici a polévka, která měla být servírovaná, není a nebude. Navíc po mé stížnosti na danou situaci na recepci hotelu, která navíc vše negovala a ignorovala, navíc recepční odmítl poskytnout kontakt na manažera hotelu a odmítl poskytnout i své jméno, nás sloužící číšníci odmítli obsloužit i po mém čtyřnásobném slovním upozornění, kdy jsem musel servírovat polévku sobě a své ženě já sám!! To už je za hranicí hotelu se 4 hvězdičkami!! Situaci jsem v den odjezdu (12.3.2017) řešil s majitelem hotelu, Ing. Tomášem. Bohužel i zde jsem narazil, postavil se do opozice, jen chránil svůj personál a navíc je údajně jeho "super" kuchař vyučený ve Švýcarsku...aj. zemích a proto přece nemůže vařit špatně. Údajně na námi objednanou panenku jezdí z okolí "štamgasti" - já jsem za tři dny viděl v jejich restauraci jen několik ubytovaných hostů (asi 2 až 3 páry), jinak zela restaurace úplnou prázdnotou... po pár dotazech jsme zjistili, že vyhlášenou místní restaurací je (a nejspíše i do budoucna bude) hotelová restaurace hotelu Freud. Raději se restauraci Beltine vyhněte. Myslím, že i několik podobných recenzí, jsem viděl napsaných od roku 2014... Navíc mi majitel hotelu, Ing. Tomás, řekl kouzelnou větu "...proč jste to nereklamoval?". Pochopil jsem, že majitel nestojí o zkvalitňování služeb, a nestojí o cennou negativní zkušenost, a ani nestojí o zákazníka (motto všech dobrých podnikatelů je, že i když zákazník nemá pravdu, má pravdu vždy...nicméně to, co popisuji, si můžete sami vyzkoušet na vlastní kůži, a majitel si může dál nalhávat, že se opět setkal "se zlým zákazníkem", a jeho hotel je v naprostém pořádku... hotel je jeho, tak ať si svoji pokřivenou filozofii udržuje dále). A moje odpověď na otázku, proč jsem nereklamoval, je jednoduchá - co dříve jsem měl reklamovat??? Přijel jsem do hotelu relaxovat, cvičit jógu a užívat si přírody, ne si kazit pobyt "opravami" hotelu Beltine, nejsem jejich zaměstnanec.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,7/5)

Spa a wellness je další katastrofou. Malý bazén okupovali dvě hlučné děti, žádný dětský koutek...to opravdu do wellness nepatří, nebo to označte aquaparkem. Obdobnou zkušenost najdete i ve vyhledávači v recenzích z minulosti, hotel Beltine nic nezlepšil... navíc je zóna se sounou, parní lázní atd. zcela volně spojena s bazénem a odpočinkovou zónou včetně tepidaria... běžně je tato zóna oddělena tak, aby se hosté mohli volněji a bez plavek pohybovat po "saunovém" světě. V hotelu Beltine budete mít plno hostů s mokrými plavkami ve finské sauně, která se tak promění v parní lázeň s vysokou teplotou i vlhkostí, kdo o saunování ví alespoň bazální informace, chápe tento velký průšvih...

Okolí hotelu  průměrně (4,7/5)

To je to, co hotel promarnil, úžasné prostředí, které může přitáhnout, ale po krátkém pobytu naopak hotel hosty odradí...asi nová forma ochrany přírody...

Celkový dojem  průměrně (3,7/5)

Katastrofa, ale jen a jen neschopností personálního obsazení, majitel, po setkání 12.3.2017 včetně rozhovoru ukázal profil nekonstruktivního manažera, který není směrován "prozákaznicky", asi proto i ten profil hotelového personálu. Bohužel mi pár vět řekl i "vyhlášený" kuchař, přestože mluvil česky, jsem mu nerozuměl, ne však větám, ale jejich obsahu. Třeba má podobný problém s tímto "šéfkuchařem" i personál kuchyně, a proto i ty problémy prosakující do restaurace...

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 11
z 19 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Andrea Chytilová: Víkendový pobyt - 13. 3. 2017 21:03

Dobrý den, na tomto hotelu jsem byla na víkendovém pobytu (3.-5.3.) a s ničím, co zde popisujete jako zápory, jsem se nesetkala. Vše bylo podle mého naprosto v pořádku, jediné co bych mohla vytknout je, že jsme museli trošku déle čekat na jídlo (u steaku to ale není nic zvláštního). Jídlo bylo velmi chutné, byly s ním spokojeny dokonce i mé náročné děti :) reagovat

Martin: Re: Víkendový pobyt - 16. 3. 2017 14:18

Zrovna u steaku vůbec nechápu, na co by se mělo čekat. Průměrná doba tepelné úpravy steaku do "medium" je okolo 5ti - 6ti munut. reagovat

Beltine Forest hotel: Odpověď hotelu - 15. 3. 2017 9:33

Oprávněnou kritiku vždy vítáme, upozorněním na chyby nám dáváte možnost je příště neopakovat. V tomto případě ovšem, i přes opravdu detailní prověření všeho, co je v tomto příspěvku uvedeno, včetně dotazů u současně ubytovaných hostů, mohu ovšem pouze konstatovat, že se jedná o absolutní nesmysl, pokud nepoužiji přímo slova lež. Ať už pohnutky, které k sepsání tohoto komentáře jeho autora vedly, byly jakékoli, chtěla bych touto cestou především ujistit naše budoucí hosty, že stejně jako vždy uděláme vše pro to, abyste byli během Vašeho pobytu spokojeni a rozšířili řady těch, kteří se do našeho hotelu pravidelně vracejí. Za vedení hotelu Ing. Hana Kapsová reagovat

Flodr Patrik: Re: Odpověď hotelu - 15. 3. 2017 9:53

Reakce hotelu mne nepřekvapuje, jednáte stále stejně, ale nalháváte jen sami sobě. Ať si udělají budoucí hosté vlastní obrázek. Vše, co bylo napsáno, se skutečně událo a dementuji, že byl lhal o jakékoliv popsané události. A přece jenom byste měli volit opatrnější slova, aby vaše reakce nebyla žalovatelná. Vhodné by bylo, aby se podepsal i autor textu. Já zde jako anonym nevystupuji. Dr. Flodr P. reagovat

Patrik Flodr: Re: Odpověď hotelu - 15. 3. 2017 9:58

Reakce hotelu mne nepřekvapuje, jednáte stále stejně, ale nalháváte jen sami sobě. Ať si udělají budoucí hosté vlastní obrázek. Vše, co bylo napsáno, se skutečně událo a dementuji, že bych lhal o jakékoliv popsané události. A přece jenom byste měli volit opatrnější slova, aby vaše reakce nebyla žalovatelná. Vhodné by bylo, aby se podepsal i autor textu. Já zde jako anonym nevystupuji. Dr. Flodr P. reagovat

Patrik Flodr: Recenze hostů z anglicky a německy mluvících zemí - 16. 3. 2017 8:32

Podívejte se na níže uvedený odkaz recenzí i zahraničních hostů včetně Švýcarska. Popisují identickou zkušenost, kterou jsem byl nucen projít i já. Od 2013 jde hotel stejnou cestou... Dr. Flodr P. https://www.tripadvisor.cz/ShowUserReviews-g1077288-d2284268-r177356492-Beltine_Forest_Hotel-Ostravice_Moravian_Silesian_Region_Moravia.html#REVIEWS reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Moravskoslezský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání