Nový fenomén, vydírání prostřednictvím lživých recenzí - nejlépe štěnicemi!

Recenze hotelu Morávka Resort (Česko - Moravskoslezský kraj - Morávka)

Tato recenze je pravděpodobně ovlivněna vztahem jejího autora k provozovateli hotelu.

Průměrné hodnocení hotelu:
3
(na základě 229 recenzí)
Celkové hodnocení autora:
Vloženo:
Pobyt: říjen 2014
Fotografie: 0
Komentáře: 5

Opravdu dobrý způsob, jak snadno přijít k bezplatné dovolené... :-)

Nejdříve se hezky ubytujeme, spapáme vše co je v balíčku, odbydlíme celý pobyt a ejhle!

Poslední noc zjistíme, že nás kousla štěnice.. Pro jistotu si ji hned nějakou ulovíme, vyfotíme a domáháme se slevy a tučného odškodnění..

V první fázi nám bude stačit, když nic nezaplatíme a bude nám vráceno vše co jsme zde utratili za jídlo, pití i bydlení.. Jasně, než mít špatné recenze, tak to každý hoteliér raději zaplatí toto "vypálné".. No, jenže ono to většinou nekončí. Po týdnu přichází další vydíraní.. Museli jsme udělat kompletní dezinsekci celého bytu! Všude byly štěnice! Jenže ono to je všechno trošku jinak.. Štěnice není živočich, který by přišel po svých, nebo přiletěl. každý hotel s nimi čas od času přijde do styku. Vždy je přinesou spolu se zavazadly samotní hosté a není způsob a ani prevence, jak tomuto zabránit. Je velmi obtížné vůbec zjistit, že jsou u vás štěnice. Proto je zcela nemožné, aby je dámy viděly směle pochodovat po kobercích, stěnách a postelích. Velmi doporučuji pustit ti tento dokument: https://www.youtube.com/watch?v=NsUho-sCnXg

Holt, doba je zlá a český člověk se už ničeho neštítí..

Můžeme s naprosto čistým svědomím prohlásit, že u nás naštěstí štěnice opravdu nemáme!

Bohužel, v jiných hotelích toto štěstí nemají..

Ubytování 

Čisté a bez štěnic! :-)

Strava a stravování 

Vybavení, služby a personál hotelu 

Přiměřené ceně a ročnímu období...

Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky 

Okolí hotelu 

Celkový dojem 

Řídíme se jednoduchým motem: Neustále plná obsazenost, nepotřebuje další komentář...

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze není ověřena a je čistě osobním názorem jejího autora. Server Recenze.cz ani jeho provozovatel nemůže ověřit, jestli autor hodnocený hotel skutečně navštívil a nenese tak žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost uvedených informací.


Komentáře

K
Karel 31. 10. 2014 18:49
Za totáče stačil vlas.
Když jsem četl tuto recenzi, tak jsem si vzpomenul na jednoho experta z prajzke.. Ten chodil po Ostravě a do nejdrachších podniků na super polévku, která stala v té době majlant a když už měl na dně, tak tam hodil vlas a řekl, že to platit nebude. Vždycky ji dostal zadara, ale těch hospod tenkrát nebylo tolik, tak už pak chudák neměl kam zajít.. To ovšem v době slevomatů nehrozí!!!!!! :-)
V
Vlaďka 01. 11. 2014 09:24
Ať se každý rozhodne, čemu bude věřit
Pane majiteli, zřejmě jste si spojil více hostů dohromady. My jsme o žádné desinsekci bytu nepsali ani nemluvili. To psal jiný klient Vašeho hotelu, který se u Vás se štěnicemi zřejmě také setkal. Měli jsme to štěstí, že jsme si domů žádné štěnice nedovezli. Věřím, že především díky Vašemu doporučenému opatření, že jste nám druhý den ráno před naším odjezdem vypral a vysušil všechno oblečení a cestovní zavazadla, za což děkujeme. Klidně zde vyvracejte náš zážitek, že štěnice byly naprosto všude - sám jste je v 1h ráno rozmáčkl na zdi, na koberci, na posteli... Vrácení peněz za dovolenou jsme měli plné právo požadovat. Nedovedete si představit stres, kterému jsme byli na "dovolené" vystaveni, když jsme šli ve tři ráno spát s malými dětmi (1,5 a 2 roky) do auta, protože v postelích jsme opravdu zůstat nemohli. Pokud byste dodržel dohodu, že necháte pokoj vyderatizovat, do žádných recenzí bych se nepouštěla, ale považuji za etické varovat další klienty před štěnicemi a fyzickou i psychickou újmou. Opravdu nemám zapotřebí si zde něco vymýšlet, na to nemám čas ani energii. Na rozdíl od Vás to ale neberu na lehkou váhu, ale jako závažný problém. Je mi jasné, že jste si štěnice do hotelu nenatahal sám, ale jste majitel a nesete zodpovědnost za provoz hotelu a spokojenost klientů. Jsem zřejmě staromódní, ale stále zastávám heslo: "S poctivostí nejdál dojdeš."
K
Krysař Jarda 01. 11. 2014 11:02
Lidi jsou různí
Vážený pane majiteli, nic si z toho nedělejte. Já jsem se setkal nedávno s podobným problémem. Hubím štěnice úspěšně 9 let bez jakékoliv stížnosti. Asi před měsícem jsem prováděl dezinsekci v jednom bytě, štěnic jsem je zbavil jedním zákrokem. Ale postřik ji údajně zanechal fleky na posteli. Bohužel nevím, jestli tam nějaké byli před aplikací, nebo ne. Každopádně peníze jsem jim vrátil. Za pár dní se mi ozvali znovu a chtěli po mně uhradit celou postel. Prostě nehoráznost.
D
David 01. 11. 2014 13:34
Recenze majitele
Dal jsem si tu práci a četl recenze týkající se štěnic zpětně a zarazilo mě, že v této recenzi přiznáváte, že štěnice na svém hotelu máte a v recenzi, kterou jste psal před tím sdělujete, že ve vašem hotelu štěnice nejsou a nikdy nebyly...

Další recenze hotelu

Umístění hotelu

Top nabídky dovolené