Hotel kde vedoucí se neumí chovat k lidem

Recenze hotelu Morávka Resort (Česko - Moravskoslezský kraj - Morávka)

Průměrné hodnocení hotelu:
3
(na základě 229 recenzí)
Celkové hodnocení autora:
Vloženo:
Pobyt: květen 2012
Fotografie: 0
Komentáře: 3

Byli jsme tam ubytovaní přes Slevomat a tohle u pana vedoucího znamená,že jste socka co chce všechno zadarmo.S takovým člověkem jsem se dlouho nesetkala a navím jak muže dělat takovou práci.

Ubytování 

Na pokoji nesla televize,

Strava a stravování 

Byli jsme už 3krát na víkendovém pobytu,takže jsme mohli srovnávat a tady prostě hruza.Byt velký problém aby mi někdo uvařil alžířskou kávu a sám vedoucí mi řekl,že na mě nemá čas.Já nechtěla žádnou specialitu jenom kafe.Snídaně byli ubohý.Psali,že je tam gurmánská kuchyně a to znamená gothaj salám,moučný párky,strašná paštika,pečivo skoro za odměnu a žádná zelenina.

Vybavení, služby a personál hotelu 

Personál se tam asi dost střídá,protože tam nikdo nic neví a na všechno se musí ptát vedoucího.

Okolí hotelu 

Celkový dojem 

Na tohle dlouho nezapomenem a rozhodně bych nikomu nepřála tuhle zkušenost.Snad jedině až se o hotel bude starat člověk,který pochopí,že lidi jsou tam pro něj a podle toho se bude taky chovat.

Tato recenze není ověřena a je čistě osobním názorem jejího autora. Server Recenze.cz ani jeho provozovatel nemůže ověřit, jestli autor hodnocený hotel skutečně navštívil a nenese tak žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost uvedených informací.


Komentáře

P
Petr Bořuta 12. 06. 2012 14:41
Garance spokojenosti
Dobrý den, protože jste pobyt zakoupila na Slevomatu, vaše zkušenost nás velmi mrzí. Snad vám naše reakce bude připadat užitečná, i když odpovídáme až nyní. V těchto situacích samozřejmě doporučujeme reklamovat pobyt přímo u provozovatele. Pokud reklamace nebude vyřízena k vaší spokojenosti, rádi vám příště pomůžeme na slevy@slevomat.cz. Zákaznická podpora vždy situaci prověřuje. Slevomat přitom garantuje spokojenost a pokud je něco v nepořádku, různými způsoby nespojenost kompenzujeme. Je nám líto, pokud jste se nám neozvala, mohli jsme alespoň trochu zmírnit váš špatný pocit. Petr Bořuta velvyslanec zákazníků Slevomat.cz
P
Petr Bořuta 12. 06. 2012 22:18
Re: Garance spokojenosti
Dobrý den, jsem rád, že vás tato kompenzace potěšila. Budeme se snažit, aby se podobné příště neopakovalo a osobně udu jen spokojen, pokud nám zachováte přízeň. Petr Bořuta, velvyslanec zákazníků Slevomat.cz

Další recenze hotelu

Umístění hotelu

Top nabídky dovolené