Hodnocneí hotelu
Recenze hotelu Hotel Petr Bezruč ** (Česko - Moravskoslezský kraj - Malenovice)
V hotelu Petr Bezruč v Malenovicích jsme chtěly strávit velikonoční svátky, ale po nepříjemném prvním dojmu už na recepci, šoku při vstupu do "luxusního" pokoje za příplatek 300 Kč/osoba/noc a první bezesné noci jsme hotel rády opustily a vrátily se domů.
Navíc chtěla recepční 500 Kč velikonoční příplatek za 1 vyzdobený stůl v jídelně!
Ubytování
Hodnotím "luxusní" pokoj za příplatek - nízké postele s naprosto nekvalitními molitanovými matracemi, důsledkem byly bolesti zad, pavučiny, v horní rohu místnosti plíseň, lampička "spravená" lepicí páskou, starý televizor z roku 1986 s úhlopříčkou 32 cm s vypálenou obrazovkou, na WC byl nefunkční ventilátor, při 1. použití mi zůstal poklop WC v ruce, všude prach a špína.
Strava a stravování
První (a současně poslední) večeře byla jednotná - na Velký pátek jelení guláš. Na objednání nápoje jsme marně čekaly, dva číšníci nás odkazovaly "na kolegu", který přišel až po jídle, snídaně skromné, ale dostačující. Nejhorší byl popelník před vstupem do restaurace, u něhož se tísnilo 6 kuřáků, kteří stačili zasmradit celou chodbu i kavárnu, nechutné...
Vybavení, služby a personál hotelu
Vybavení hotelu bylo zastaralé, dříve staré, neudržované, málo co fungovalo, wellness bylo předražené - masáže, manikúra se v sobotu neprovozovala, voda v bazénu byla kalná a studená, prostředí bylo celkově nepříjemné, vč. personálu. Nebyl schopen vysvětlit, v čem spočívá příplatek za "luxusní" pokoj, který nemůže být hodnocen ani jako standard.
Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky
byly už mimo provoz
Okolí hotelu
V okolí hotelu byla hezká příroda, možnost příjemných procházek, výhled na Lysou horu, ale to nebylo zásluhou hotelu.
Celkový dojem
Už nikdy víc tuto chybu neudělám! Byl to dost otřesný a drahý zážitek, ale za blbost s platí.
Hotel je vhodný pro velmi nenáročné a tolerantní (splachovací) hosty.
z 271 recenzentů
Tato recenze není ověřena a je čistě osobním názorem jejího autora. Server Recenze.cz ani jeho provozovatel nemůže ověřit, jestli autor hodnocený hotel skutečně navštívil a nenese tak žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost uvedených informací.