Napsat recenzi

Rozčarování

Recenze hotelu Hotel Petr Bezruč ** (Česko - Moravskoslezský kraj - Frýdlant nad Ostravicí)

Hodnocení:
průměrně: 2,8/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2013
Přečteno: 379x
Recenze se líbila: 506 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Hotel dvou tváří. Na jedné straně umí příjemně překvapit, na druhé straně hodně zklamat. Najdete zde věci, které odpovídají 21. století, ale také věci, které vám připomenou éru odborářských dovolených. Někdy to působí úsměvně, někdy ovšem až nevkusně. Ale hlavně - najíst se choďte někam jinam.

Ubytování  průměrně (2,6/5)

Jelikož jsme si připlatili za pokoje "LUX", mohu hodnotit ubytování jako sice skromné, ale velice příjemné.

Strava a stravování  průměrně (3/5)

Zde vidím největší slabinu hotelu. Nejsem v jídle vybíravý, ale kvalita jídla mě naprosto šokovala. Na snídani formou bufetu snad nejde moc pokazit, ačkoliv trocha fantazie by neškodila. Večerní jídla byla naprosto nechutná, nebál bych se slova "hnus". Všechna jídla naprosto bez chuti. Vrcholem byl vývar, v němž nebylo nic vyvařeno a zapékané těstoviny bez špetky soli. Chtít po kuchaři i nějakou estetiku jídla, aby i trošku vypadalo, to už by bylo moc. K tomu si můžete dát 1 kousek zákusku, který bohužel nikdy nějak nenaskočil, takže si vezmete jakousi bezejmenou sraženinu bez chuti, která vám ani neprojde krkem.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,7/5)

Vybavení hotelu je standardní. Služby dovedou opět překvapit. Masáže, sauna, bazén, tělocvična - se vším jsme byli naprosto spokojeni. Personál byl velice ochotný, příjemný, milý. Na straně druhé vybírat v dnešní době parkovné od ubytovaných hostů mi přijde zvláštní. Trošku jako z doby, kdy se jezdilo na dovolené hromadně autobusy ROH a přijet vlastním autem byl nadstandard:-) Co mě také hodně zarazilo - provozní doba kavárny. Pokud si budete chtít dát dopolední kávu, máte smůlu. Kavárna funguje až od 14. hodin. A koupit dětem večer pohár, nebo si dát něco lehkého k pivu, protože od večeře v 17.30 hod. už uběhl nějaký čas, na to taky zapomeňte. Kuchyně se zavírá ve 20. hod. Napadá mě, pro koho ta kavárna vlastně byla otevřena???

Okolí hotelu  průměrně (3,9/5)

Jeli jsme na hotel kvůli okolní přírodě a proto jsme naprosto spokojeni. Pohled přímo z pokoje na Lysou horu byl nádherný. Jen přímé okolí hotelu by sneslo větší pozornost majitele. Kdysi pěkná zahrada u hotelu je zarostlá, neudržovaná. Hrozná škoda.

Celkový dojem  průměrně (2,8/5)

Pominu-li katastrofální kuchyni a stravovací služby, byli jsme docela spokojeni - jeli jsme za přírodou. Přesto bych tento hotel svým NEJLEPŠÍM přátelům nedoporučil. Všechno v hotelu je jakoby "napůl", ale nic pořádně. Managementu hotelu chybí smysl pro dotahování věcí do konce. Jakoby stále žili v době ROH, kdy stačilo "něco" udělat a bylo jedno jak.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 133
z 271 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro osoby toužící po klidu a odpočinku

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Moravskoslezský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání