Napsat recenzi

Pobyt v polovině září 2015

Recenze hotelu Hotel Petr Bezruč ** (Česko - Moravskoslezský kraj - Frýdlant nad Ostravicí)

Hodnocení:
průměrně: 2,8/5
Vloženo:
Pobyt: září 2015
Přečteno: 656x
Recenze se líbila: 439 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Po přečtení recenzí na tento hotel jsem zvažoval zda na wellnes pobyt v tomto zařízení vůbec jezdit. Nejvíce mě vyděsily štěnice, které se loni v hotelu vyskytovaly. Po příjezdu do hotelu na mne dýchla atmosféra realného socialismu, ale to jsem očekával. Vše bylo relativně podle mého očekávání, možná lepší, než jsem vůbec čekal podle recenzí. Nejhorší byla přítomnost zahraničních dělníků v hotelu, kteří se chovali hlučně a nevhodně, jako na nějaké ubytovně. Nechápu, co zde dělali. Zbytek hodnotím níže.

Ubytování  průměrně (2,6/5)

Zařízení pokojů nebylo moderní, ale kromě matrací, koberců a koupelny nebylo původní. Čisto v pokoji bylo, štěnice zde také nebyly. Nicméně jsem navštívil, co se týče vybavení, daleko lepší hotelová zařízení. Zejména matrace by stály za výměnu.

Strava a stravování  průměrně (3/5)

Jídlo je slabou stránkou hotelu. Snídaně jsou standartní chudší švédské stoly. Výtku mám vůči uzeninám, které mi nepřipadaly čerstvé. Večeře dobré nebyly, myslím že kdejaká závodka poskytuje lepší jídlo. Zejména pozor na zelnou polévku. Dezert je půlka dílku moučníku, což pobaví. Oběd jsem zde také absolvoval, byl lepší než večere, standartní hotovka z průměrné restaurace. Co se týče obsluhy. U snídaně a večeře pracovala jak měla, u oběda byla čekací doba neuvěřitelně dlouhá. Snad okolo hodiny. Co se týče kuchaře, myslím, že se minul povoláním a majitel hotelu udělá nejlépe, když zaměstná někoho povolanějšího. Ušetřit se dá i s rozumem.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,7/5)

Personál

- Kuchyni a restauraci jsem již hodnotil. Myslím, že základním kamenem úrazu je ten, že zaměstanci jsou tam celé dny. Takže jsou unavení a rozmrzelí.

- Recepce - normální přístup

- Paní lázeňská - trochu protivná

- Uklízečky - standart

Vybavení a služby

- Zastaralé ale funkční

- Solná jeskyně byla v pořádku, infrasauna také, bazén měl teplou ale špinavou vodu. Kachličky hlavně ve spárách plné zeleného nánosu.

- Všechny procedury byly přísně časově omezené a dopředu naplánované, zřejmě z důvodu, že jinak by se zde lidé nedostali. Myslím, že bazén by měl být pro hosty otevřen celodenně a neomezeně.

- Placené parkoviště pro hosty hotelu je faux pas.

- Masáže, které hotel nabízí neprobíhají.

Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky  průměrně (3,2/5)

Nemůžu hodnotit, nebyl jsem zde v zimě. V okolí však jsou a vypadaly dobře. S tím však zřejmě hotel nemá nic co dočinění.

Okolí hotelu  průměrně (3,9/5)

Krásná příroda, jinak dlouho neopravené okolní atrakce hotelu. Není zde možnost příjemného posezení venku.

Celkový dojem  průměrně (2,8/5)

Hotel nebyl tak hrozný, jako jsem očekával. Jeho zásadním nedostatkem je jeho rozlehlost. V dnešní době, kdy se již nepořádají podnikové dovolené jsou tyto prostory přehnaně velké a aby hotel fungoval tak jak má, bylo by to velmi nákladné. Velkou předností hotelu je prostředí, ve kterém je umístěný. Nicméně bych dával přednost menším hotelům a penzionům, které, dle mého názoru, mají šanci fungovat lépe. A jak píší někteří lidé - "Co by jste za ty peníze nechtěli?" - myslím, že noc v tomto hotelu není nejlevnější a ve stejné, i nižší cenové kategorii můžu dostat leckdy více.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 133
z 271 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie
  • Pro osoby toužící po klidu a odpočinku

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Moravskoslezský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání