Napsat recenzi

Velké očekávání, otřesná zkušenost

Recenze hotelu Hotel Gabriela (Česko - Liberecký kraj - Vítkovice)

Hodnocení:
průměrně: 3,4/5
Vloženo:
Pobyt: březen 2018
Přečteno: 175x
Recenze se líbila: 461 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Svým posledním pobytem v "hotelu" Gabriela se cítím podveden. Dle dostupných hodnocení mělo být skvělé ubytování a výborné jídlo. Realita byla však opačná - ubytování bylo naprosto neadekvátní - tvrdé postele, rozpadající nábytek, žádný úklid v průběhu pobytu. Jídlo - v pátek připálené řízky, otočené připálenou stranou dolů, navíc z nekvalitního masa se spoustou vazivových a tučných částí. V sobotu přesolená zelenina ze zmraženého polotovaru. Přesolenost byla omlouvána panem "kuchařem" slovy "vždyť ona ta vegeta dodá jídlu ten pravý šmak!". Po reklamaci dodána zelenina naprosto neochucená. V jídelním lístku pouze smažená česká klasika (prsa s broskví a eidamem s hranolky, smažák atd.), jako polopenze nabídnut v pátek řízek, v sobotu guláš, který jsme odmítli (dobře jsme udělali, paní u vedlejšího stolu nechala veškeré "maso" na talíři).

Ovšem ta pravá "zábava" nás čekala při check outu, kdy nám byla naúčtována cena o cca 150,- Kč vyšší, než byla uvedena v rezervaci. Pán si vytiskl rezervaci v eurech a znásobil si tuto cenu svým kurzem 26,- Kč/Eur. Při námitce mi bylo sděleno, že přece musím počítat s prodejní cenou valuty, která se může lišit od kurzu na booking.com a že cena uvedená v rezervaci je pouze informativní. Nenaplňuje již toto známku podvodu? Samozřejmě jsem se nedal a zaplatil cenu uvedenou v rezervaci, této zkušenosti vzhledem k zaplaceným penězům však hořce lituji.

Jelikož nám bylo divné, proč má hotel tak dobré recenze, zjistili jsme, že aktuální provozovatel působí na "hotelu" teprve od minulých velikonoc, pozitivní hodnocení jsou v převážné většině starší. Aktuální provozovatel parazituje na předchozích dobrých zkušenostech hostů, sám však rozhodně nedělá nic ani pro udržení dříve nastavené kvality.

Na dveřích "hotelu" vylepena samolepka se známkou vyšší než 9 bodů z booking.com, dále 2 samolepky Grand restaurant. Každému po zkušenosti ale musí být jasné, že tyto samolepky již dávno nejsou aktuální.

Ubytování  průměrně (3,7/5)

staré, poškozené, tvrdé a malé postele

Strava a stravování  průměrně (3,3/5)

Snídaně OK, večeře ale naprostá katastrofa.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,6/5)

Neuklízí se v průběhu ubytování

Okolí hotelu  průměrně (4,4/5)

Není co vytknout

Celkový dojem  průměrně (3,4/5)

Již nikdy více, lituji svých peněz.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 5
z 8 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Liberecký kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání