Napsat recenzi

Už nikdy viac !!!

Recenze hotelu Hotel Morris (Česko - Liberecký kraj - Nový Bor)

Hodnocení:
průměrně: 3,6/5
Vloženo:
Pobyt: duben 2018
Přečteno: 224x
Recenze se líbila: 298 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Neviete kam na výlet?

V každom prípade nedoporučujem Hotel Morris Nový bor.

Snúbenec mal osláviť narodeniny okrúhlu 30tku.

A preto píšeme recenziu na hotel s dvoch pohľadov.

Za prvé spravila som objednávku cez internet konkrétne:

ubytovanie pre 2 na 2 noci a 3 dni vo forme snídaní a večerí Alla cart a s nejakými procedúrami v balíčku.

S tým že som mala doložiť pri check in potrebne doklady k úplnému ubytovaniu.

Za druhé prišli sme do izby ktorá bola pekná áno to musím uznať až na chladničku v ktorej bol prach a vlasy.

Za tretie prvá večera mala byt podla kupónu vo forme Alla cart a tá sa nekonala lebo sa nám pani čašníčka ospravedlnila, že majú nejakú firemnú akciu a nestíhal by kuchár tak sme dostali večeru vo forme bufetu.. (niečo bežné čo si doma ktokoľvek zdatný uvarí).

Poprosila som teda v priebehu večera o čašníka o raňajky do postele na jeho narodeniny na nasledujúce ráno. Dohodnutý sme boli že tento extra požiadavok zaplatíme pri večeri 2 deň.

Raňajky priniesli na čas.Chyba však bola čo nasledovalo ďalej od pána vedúceho smeny ( reštaurácie ).

Po raňajkách sme sa dohodli so snúbencom, že si spravíme výlet do Lindavy na požičaných bicykloch s hotela a hneď, keď sme sa vrátili spotený a unavený tak nás na recepcii hnali kvôli dokladom ktoré sme vraj nedoložili a ktoré prvý deň ani nechceli vidieť.

Začali sme na seba neveriacky pozerať a doklady sme samozrejme doložili. Večer sme mali procedúru výrivku naplánovanú o 20:00 večer ktorá bola do 20:55.

Kto by sa pred výrivkou najedol?? S výrivky sme odišli skôr lebo mi tam už bolo dlho.

Keď sme sa obliekli na večeru ktorá mala byt do 21:00 tak nám začali na izbu vyvolávať najprv s reštaurácie pán vedúci že sme nezaplatili room servis s rana a vzápätí na to pani s recepcie kvôli tomu istému. Asi tam viazla komunikácia medzi personálom.

Keď už sme prišli o 20:40 tak nám oznámili že večere skončili v predstihu a to nám ani nedali vedieť. :O

Skvelá ´´práca´´ teda. Večerali sme na narodeniny snúbenca v meste na námestí Kebab do ruky. Žiadna kompenzácia nič.

Ráno nás však čakalo ďalšie prekvapenie keď sme si požičali dvd prehrávač ktorý nefungoval a snúbenec ho šiel po raňajkách odniesť na recepciu oznámili nám že posledná procedúra je zrušená. V soláriu sa pokazili trubice.

Check out mal byt o 11:00stej dostali sme ako kompenzáciu výrivku kvôli ktorej sme večeru nestihli deň pred tým.

Nakoniec sme nahnevaný odišli s hotela o 9:00 tej. Takže nie nedoporučujem sme sklamaný a hlavne ja. Kúpený pobyt sme mali 2 mesiace pred plánovaným termínom a môžem s istotou povedať už NIKDY!!!!!! ( čo som zabudla dopíše snúbenec bolo tam toho viac).

Ubytování  průměrně (4/5)

Pre pár.

Strava a stravování  průměrně (4/5)

Priemerné.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,5/5)

Viazla komunikácia príšerné.

Okolí hotelu  průměrně (4/5)

Skvelá lokalita.

Celkový dojem  průměrně (3,6/5)

Nedoporučím nikomu.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 27
z 42 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Liberecký kraj - nejlepší hotely

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání