Zlý sen

Recenze hotelu Hotel Bílý Hořec *** (Česko - Liberecký kraj - Harrachov)

Průměrné hodnocení hotelu:
3,1
(na základě 339 recenzí)
Celkové hodnocení autora:
Vloženo:
Pobyt: březen 2015
Fotografie: 0
Komentáře: 10

Myslela jsem, že se nebudu ani obtěžovat s psaním recenze ale nedá mi to. Nečekala jsem nic extra ale vše co nás v tomto hotelu potkalo byl vrchol. Nejsem náročná a i přesto nechápu, jak tento hotel může někdo pochválit.

Ubytování 

První pokoj = naprosté zděšení. Slečna recepční to prostě riskla, jestli to poberem a když ne je v záloze aspoň pokoj bez švábů:-) První pokoj radši nekomentuji. Náš pobyt byl s malým děckem a tak pobyt s odděleným lůžkem nás trápil asi ze všeho nejmín. Při představě romantického pobytu ve dvou, bych tam asi udělala trochu dusno. Koberce špinavé, že jsem si šla okamžitě koupit pantofle. Povlečení děravé a matrace taky žádný šlágr. Nečekám, že budu jíst z podlahy ale byl to hnus. Koupelna docela ušla až na odporný závěs ve sprše. Majitel do hotelu od revoluce nedal ani korunu. Což by tak nevadilo, kdyby uklizečky trochu více uklízely.

Strava a stravování 

Snídaně = návrat do minulosti. Bohatý výběr ovoce a zeleniny byl opravdu jen asi fór. Kafe si dejte ze sklenice do hrnku a zalejte vodou, pokud pochopíte, jak se zachází s kávovarem nebo spíše jen vodovarem. Ćaj bez popisku, tak hádej ovocný nebo černý? Pomazánka? Hádej jaká! Dobrá byla vánočka a pečivo. Oběd nebyl špatný a večeře taky v pohodě. Jen kuchař umí asi jen omáčky.

Vybavení, služby a personál hotelu 

Služby a personál děs. Recepční neví, co mají dělat uklizečky. Neví kde jsou ručníky. Neví prostě nic. Potom co nemohou najít klíče od jídelny, tak ženou všechny hosty přes patro a wellness do jídelny. Jsem ráda, že jsme měli vlastní postýlku, protože když sem viděla ty jejich, tak tam bych dítě nedala ani náhodou.

Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky 

Vše ok

Okolí hotelu 

Kolem hotelu bordel ale jen na jejich pozemku. Dál už okolí pěkné a čisté.

Celkový dojem 

....

Tato recenze není ověřena a je čistě osobním názorem jejího autora. Server Recenze.cz ani jeho provozovatel nemůže ověřit, jestli autor hodnocený hotel skutečně navštívil a nenese tak žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost uvedených informací.


Komentáře

A
Anonym 18. 03. 2015 15:12
Za ty prachy to šlo ne?
??? nevím co čekáte???
B
Bára 19. 03. 2015 10:42
???
Tomu říkám pádný argument! Proberte se!!!
A
Anonymus 20. 03. 2015 17:18
Ty *** nebeska.....
sem rozcilena z toho co tam ta pani ***napsalal,hotel znam velice dobre a nesedi tam nic,v rozcileni snad asi at si priste priplati a myslim ze za ty penize mela nadstandart...ubohe...a uboze napsane,postylky radsi s sebou,to mozna sedi..ale ,,co bys chtela za ty prachy,, :-)
B
Bára 20. 03. 2015 17:56
?
Pro pravdu se každý zlobí. Je vidět, že jste asi inteligentní paní. (dle Vaší reakce) Píšu svůj názor. Váš standart je asi někde jinde.
A
anonymus 21. 03. 2015 06:22
..standart? :-)
..presne,a proto se zlobim,pani..... ! urazite hotel ktery si to nezaslouzi. K tem postylkam : sem svedkem,kdy tatinek postylku zdevastoval,tim ze do ni hodil sve decko i skufrem,matrace tez procurane detmi,spousty skody napachane hosty po celem hotelu,prevazne ceskou klientelou,nemec by asi za ty penize tam nevlezl. Nabytek stary ale cisto,snidane bohate,obed,vyber ze 2 chodu,vecere ze 3. kolik platite Madam doma za bydleni??? divim se ze pan Ch. tam nenapali vyssi ceny,protoze ubytovani za tu cenu s malou vyrivkou,cistymi rucniky,mydlem,snidanemi zaplnenymi pomazankami,sunkou -syry,ovocem a zeleninou,parky ..atd,obedeem o 2 chodech,veceri o trech,toaletnim papirem kdykoliv si host vzpomene..presprilis,pani Madam,to nemate doma za ty prachy.... :-)
P
Petr Bořuta, velvyslanec zákazníků Slevomat.cz 26. 03. 2015 14:40
Slevový portál
Dobrý den, mrzí nás, že jste nebyla spokojena. Všimli jsme si části: "Už nikdy více a příště až budu přes slevomat něco kupovat, tak pořádně pročtu recenze" Na Slevomatu jsme nikdy nabídku tohoto hotelu neměli. Zřejmě jste tedy voucher koupila na jiném slevovém portálu, je to tak? Petr Bořuta, velvyslanec zákazníků Slevomat.cz
B
Bára 26. 03. 2015 17:21
Reakce na Pana Bořuta
Dobrý den, moc se omlouvám. Máte pravdu jedná se o jiný slevový portál. V tom rozčilení jsem napsala omylem váš. Nešlo však o recenzi jakéhokoliv portálu ale o recenzi tohoto hotelu. Pokud to tak vyznělo, tak mě to mrzí. Ráda bych text upravila ale bohužel se mi to zatím nepodařilo. Děkuji za pochopení

Další recenze hotelu

Top nabídky dovolené