Velké zklamání aneb není hvězda jako hvězda
Recenze hotelu Hotel Bílý Hořec *** (Česko - Liberecký kraj - Harrachov)
Říkala jsem si, že hodnocení psát nebudu, ale po neustálých peripetiích a "překvapeních" mi to nedá. Pod *** hotelem si člověk představuje slušný a čistý standard, ale s tím se zde bohužel příliš nesetká. Omšelý průměr až podprůměr na všech frontách. Skoro to vypadá, že hotel běží jakýmsi zázračným samospádem dál - člověk se vrací někam na začátek devadesátých let - s tím rozdílem, že vše je o dekádu a půl opotřebenější....budova s takovou minulostí si toto pojetí určitě nezaslouží...škoda!
Ubytování
Pokoje by potřebovaly výraznou rekonstrukci, koberce jsou hodně špinavé, nábytek opotřebený, ložní prádlo i ručníky čisté, ale opotřebované a mix všeho možného, což nepůsobí esteticky příliš hezky. V umyvadle neodtékala voda, sprchový kout sice měl novou vaničku, ale opotřebovanou sprchovou hlavici a závěs byl tak zažloutlý, že se na něj člověk bál sáhnout. V pokojích byl po celou dobu výrazně cítit pach odpadních trubek, ať jsme větrali, jak jsme větrali (non-stop) - a při pohledu do větráku, který byl plný prachu a špíny, by možná bylo lepší jej nepoužívat... O potřebě výmalby a pavučinách v rozích pokojů se snad už nebudu rozepisovat.
Strava a stravování
Nejsme nároční na stravování, ale přeci jen by si člověk rád užil trochu *** standardu. Pestrost jídla příliš velká nebyla, snídaně stále stejné, pomazánky bez informací, o co jde, čaj bez obalu(což je sice ekologické, ale také trochu kvíz, co si člověk zaleje), káva byla k dispozici pouze rozpustná a zalít bylo potřeba horkou vodou (z kávovaru, který kávu sice uvařit umí, ale na kterém po celou dobu svítila informace, že je potřeba doplnit suroviny...). Hlavní jídla byla chutná, ale na náš vkus hodně kombinace omáček. Systém zapisování obědů na druhý den zjevně není příliš velkým pomocníkem, stalo se, že v průběhu výdeje došlo jedno z nabízených jídel (což je při přesném počtu přihlášených strávníků a jisté rezervě zvláštní)...Občas jsme byli neviditelní, pití se objednává u číšníka/číšnice, ale poslední oběd jsme neměli šanci ani zapít.....Nemluvě o nastavených časech jídel - začínat ráno snídaní v 8, když vleky od 8 jezdí, je opravdu dlouho. Také jsme zažili situaci, kdy jsme sice byli vpuštěni na snídani na 8 hodinu, ale ještě vše zdaleka nebylo připraveno.
Vybavení, služby a personál hotelu
Hotel má krásnou vnější vizáž, která však absolutně nekoresponduje s jeho interiéry. Člověk to vnímá již od vstupu do hotelu - opotřebené a špinavé koberce, odřené kliky,...Nádherný prostor nabízí restaurace hotelu, která je obložená dřevem a je v ní hezký nábytek, ale kdosi se mu pomstil jasně zelenou výmalbou, která celý honosný prostor sráží do kolen...(což asi není nijaká závada, to je můj pohled na věc a možná zbytečně kritické oko). Výtah (který by taky zasloužil renovaci), jezdí jen do některých pater (nefunguje číselník, byť se tváří ultramoderně).
Hotel se honosí tím, že má k dispozici římské lázně. Ano, jsou krásné. Ale kapacitou tak pro 10 lidí (aniž by tam byla hlava na hlavě a mohly se využívat nabízené služby - jeden whirpool bazének, k tomu tři pevná lehátka na odpočívání, pára,...) - vzhledem ke kapacitě hotelu s 38 pokoji při jeho větší obsazenosti je téměř není možné využít. Velké plus je paní masérka, která odvádí skvělou práci, a díky ní dáváme druhou hvězdu!
Není-li na recepci recepční, která jezdí ráno na 8(!) hodinu, nedostanete se do zadní lyžárny (je zamčeno)...náš zážitek - paní recepční dorazila před půl devátou (zřejmě ji zaskočil sníh na silnici, byť padal už třetí den....). Personál tak nějak obecně má výraz raněné laně, i když relativně vstřícně komunikuje. Situaci zachraňovali kluci na baru a pan kuchař, který servíroval jídlo na place, kteří byli (hned po paní masérce) nejvřelejší součástí celého personálu.
Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky
Harrachov má své kouzlo, komornější ražení, tratě i sjezdovky byly upravené a sněhu na tuto dobu více než v zimě. Nejlepší na celé dovolené!!
Okolí hotelu
Okolí hotelu bylo pod sněhem....a to včetně příjezdových (strmých a úzkých) cest, takže dostat se k hotelu a na parkoviště nad hotelem byl výkon hodný supermana.
Celkový dojem
Z ubytování a nabízených služeb jsme celkově byli rozčarovaní a zklamaní. Ráda bych věděla, zda by se sám majitel rád ubytoval v takovémto zařízení, kdyby nebylo jeho, a zda by jej kladně ohodnotil...bohužel to vypadá, že lepší časy už hotel zažil a vypráví o něm fotografie v jeho chodbách...
z 339 recenzentů
Tato recenze není ověřena a je čistě osobním názorem jejího autora. Server Recenze.cz ani jeho provozovatel nemůže ověřit, jestli autor hodnocený hotel skutečně navštívil a nenese tak žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost uvedených informací.