Návrat do roku 1987
Recenze hotelu Star Hotels Benecko *** (Česko - Liberecký kraj - Benecko)
Hotel, do kterého asi tak od roku 1987 nikdo neinvestoval a kde se personál chová hůř, než v RaJ za doby Husáka.
Ubytování
postele z "tří-polštářových" matrací, takže se ráno probudíte totálně zlámaní. Polorozpadlá koupelnička. Uvolněné zásuvky u dětské postele. Na chodbách molytanový křesla, napuštěný špínou, popelem a prachem z posledních třiceti let. Pod nábytkem nezameteno, neuklizeno.
Baby friendly hotel, prý. Ostré hrany, vypínače a umyvadlo příliš vysoko, polorozbité zásuvky -- nechápu.
Strava a stravování
Jídlo jak ze školní jídelny za dob komunismu. Servírka nemá jídelní/nápojový lístek (máme jeden a ten je pro kuchyň). Veškerou evidenci objednávek si vedou sami v systému a když pak má člověk při odjezdu platit, tak se hodně diví, co mu tam všechno namarkovali.
Vybavení, služby a personál hotelu
Vybavení žádné. Kulečníkový stůl bez koulí je jediné vybavení, které jsme v hotelu nalezli.
Personál je to nejstrašnější, co jsem kdy zažil.
"dobrý den, můžu prosím pivo" - "to teda nemůžete, narážíme sud"
"mohla byste nám prosím zapnout kávovar" "je asi zapnutej, ne, když jsem si z něj teď dělala kávu... a jak mám jako vědět, že v kuchyni vypnuli prodlužovačku"
po prvním dni pobytu byl personál líný roznášet jídlo a tak nás nahnal k výdejnímu okýnku.
asertivita vůči dětem (baby friendly hotel) nulová.
Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky
docela fajn. K Kejnosu 3-5 minut pěšky, nad hotelem poma, dětská část ale cca 3km do kopce, jinak, než autem nedostupná.
Okolí hotelu
parkoviště, zanedbané hřiště, potůček a přes něj pár prken místo mostu. co dodat.
Celkový dojem
nechápu, proč by do tohoto hotelu kdo chtěl jet. Nevěříte-li mé recenzi, zkuste nějakou jinou, ale vážně vás varuju, pokud se něco zásadně nezmění (a chtělo by to tak na 5 měsíců zavřít a provést kompletní rekonstrukci a výměnu personálu), nejezdit!!!
z 63 recenzentů
Tato recenze není ověřena a je čistě osobním názorem jejího autora. Server Recenze.cz ani jeho provozovatel nemůže ověřit, jestli autor hodnocený hotel skutečně navštívil a nenese tak žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost uvedených informací.