Napsat recenzi

Rozhodně NE!!!!!!! Vhodné jen pro velmi nenáročné cestovatele, či obdivovatele Cimrmanovy hry HOSPODA NA MÝTINCE

Recenze hotelu Hotel Žalý (Česko - Liberecký kraj - Benecko)

Hodnocení:
průměrně: 4,1/5
Vloženo:
Pobyt: říjen 2016
Přečteno: 579x
Recenze se líbila: 369 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Vím, že anonymní prostor internetu dává možnost pohanit někoho a přitom to třeba nemusí být úplně tak pravda. Proto se pokusím v následujících řádcích, pro ty, koho to bude zajímat, napsat svůj názor na tento hotel a vysvětlit, proč mu dávám nejhorší možné hodnocení. Uznávám, že třeba někdo jiný, v jiný čas, udělá s uvedeným hotelem rozdílnou zkušenost, ale za mě tedy v tento čas hotel dostává naprostou pětku (jako ve škole) je propadákem a je nejhorším hotelem, kde jsem kdy bydlel. Důvodem může být, uznávám, to, že jsem majitelku hotelu (nebo kdo to byl) zastihli zřejmě v období, kdy prostě neměla náladu. Jeden člověk, na vedoucí pozici, dokonale zkazí zážitek, a proto jí a jejímu hotelu dávám mínus, mínus a mínus. Pokud to někoho zajímá, čtěte dále...

Ubytování  průměrně (3,7/5)

Pokoje jsou skromné, úklid ŠPATNÝ, hygiena více nežli průměrná, ale v zásadě se to dá přežít.

Strava a stravování  průměrně (3,7/5)

Strava průměrná, obsluha ochotná, porce malé.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4/5)

To je největší mínus. Takže: 1) Ucpaný odpad na pokoji. Zdálo by se, že taková věc personál (vedoucí hotelu) alespoň bude zajímat. Naše informace o tom, že je odpad ucpaný a vanička sprchového koutu neodtéká, je nechala zcela v klidu. Konstatovali (vedoucí a asi dvě ženy co s ní povídali), že to je tím odpadem, že to tak je, že to musíme vydržet a koukali na nás jak na obtížný hmyz. Odpad odtékal asi hodinu. Pak bylo možno jít se sprchovat další člověk.

2) Hned po příjezdu z vás vytáhnou příplatek za pobyt o víkendu a to ve výši 100 kč/osoba. Nevím, jestli se o tom příplatku někde psalo, možná ano, ale jistě ne v nabídce ceny, kdy jsme kupovali pobyt. Prostě zaplatíte navíc 100 Kč/osoba, plus vzdušné (poplatek) a hlavně je po celou dobu osoba na recepci (zmíněná vedoucí či co to bylo) pěkně nepříjemná a snaží se vám dát najevo, že klienty přes slevomaty a podobné cestovky pro ní nejsou klienti. Což je komické, neboť po rozhovoru s jinými ubytovanými jsem zjistil, že tam snad nikdo jiný jinak, nežli přes slevové akce nejezdí.

3) Top ovšem následoval při zdánlivě drobné banalitě. Zapomněli jsme si zubní kartáčky. Zdánlivě to není problém. Na recepci Vám prodají předražený kartáček, samozřejmě bez účtu. Problém byl, když jsem na pokoji zjistil, že jeden z těch kartáčků je zlomený. Šel jsem jej reklamovat. Dopadl jsem jak sedláci u Chlumce. Vyrazili mě, naznačovali, že jsem si to zlomil sám (proč bych to asi dělal netuším) a odmítli se se mnou bavit.

Obecně, ten pocit, že jste tady jenom proto, aby vás ždímali a snažili se z vás dostat nějakou tu korunu a tím si kompenzovat pro ně nevýhodné slevo akce ve mě zůstal po celou dobu pobytu a byl vidět na mnoha drobnostech, na každém kroku.

Ve své podstatě se nestalo nic velkého - nepříjemného. Ale ta sada takových těch drobných odrbávání, kdy prostě máte pocit, že hlavním cílem je dostat z vás tu deset korun, tu stokorunu, tu něco více, někomu možná nevadí, ale mě prostě je nepříjemná a rozhodně jsem se v hotelu necítil dobře.

4) Absolutním vrcholem jsou postele. Nevím jak na jiných pokojích, ale na našem nešlo se otočit, aniž by vrzání nevzbudilo ostatní ubytované na pokoji. Nevím, jestli se na našem pokoji dříve pořádaly závody v souložení, nebo něco takového, vrzavé postele obecně z hotelů znám, ale tohle bylo jak z nějaké grotesky. Kdo to nezažil, neuvěří... Jednu ze dvou nocí jsem raději spal na zemi, ta alespoň nevrzala.

5) Hygiena na pokojích, obecně nic moc. Pokoj byl možná uklizen, ale řekněme diplomaticky, jisté rezervy (značné) tam jsou.

Okolí hotelu  průměrně (4,6/5)

Hezké. Benecko je hezké...

Celkový dojem  průměrně (4,1/5)

Naprosto záporný. Nikomu svoje hodnocení nenutím, opakuji, že se nám nestalo nic zásadně zlomově špatného, jídlo nebylo otrávené a žloutenku jsme nedostali. Ale ten přístup, ta snaha odrbat klienta za každou cenu, ta neochota vyjít mu v čemkoliv vstříc, tak možná to je to, čemu jsem již za mnohé roky odvykl. Je jisté, že za socialismu by se nikdo nad tím hotelem nepozastavil a naopak jej chválil. Mimo jiné vybavení hotelu jasně napovídá, že co se týče nábytku, socialismus je mu blízký. Ale dnešní doba je prostě jinde. Je to hlavně o ochotě. O tom, že zákazník, klient, prostě není obtížný hmyz. Přijíždí si odpočinout, relaxovat a nemá zájem neustále bojovat s babou na recepci a snažit se jí zalíbit. Ale jak píšu, pokud toto někomu nevadí, tak...okolí je fajn, hotel není rozpadlý a Benecko je hezká část republiky. Ale za mě, osobně, naprostý propadák....

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 11
z 13 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Liberecký kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání