Napsat recenzi

NEDOPORUCUJI

Recenze hotelu Hotel Orion *** (Česko - Liberecký kraj - Benecko)

Hodnocení:
průměrně: 3/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2016
Přečteno: 168x
Recenze se líbila: 402 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 7

Neodpovídá nabízeným službám

Ubytování  průměrně (2/5)

Prý jsme dostali jeden z nejhezčích pokojů, po jeho zhlédnutí, jsme si říkaly jak asi vypadají pokoje jine???? Zaprane povlečení, prostěradlo, které velikostně neodpovídalo rozměrům postele (koupili jsme si vlastní!). Deky do povleku byly male, nebo příliš velke. Polštáře staré hrudkovate. Rucniky na pokoji vůbec nebyly. Prach zřejmě nikdo neutiral.

Koupelna zatuchla, protékající zachod.

Vůbec neodpovídá fotografiim! Pobyt jsme zakoupili pres slevový portál, po recenzi na tomto serveru nám paní provozovatelka napsala, co bychom jako chtěli, po sleve!?

Nevím, asi už jen tento přístup hovoří za vše!

Jinak tedy pro paní provozovatelku, jestli to někdy bude cist: chtěli bychom čistotu a to co je prezentováno no fotografiích! To jsme si přeci objednali.

Když si půjdu koupit rohlík v akci, taky dostanu rohlik, ne strouhanku!

Strava a stravování  průměrně (4,3/5)

Jídlo nebylo špatné

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,3/5)

Personál milí a vstricny

Okolí hotelu  průměrně (3,7/5)

S kočárkem není kam jít

Celkový dojem  průměrně (3/5)

Do tohoto hotelu už se nikdy nevratime

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 1
z 3 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu

Komentáře

Daniela Růžičková - Hotel Star a hotel Orion: Odpověď - 31. 8. 2016 17:55

DORBÝ DEN, PRO ÚPLNOST ZDE PŘIKLÁDÁM VAŠÍ RECENZI NA SLEVOVÉM PORTÁLU (OBĚ RECENZE SE PONĚKUD LIŠÍ), FOTKY KTERÉ MÁME JSOU REÁLNÉ! VÍCE SE K TOMU NEBUDU VYJADŘOVAT, PROTOŽE POKUD BYCH NEBYLA SPOKOJENÁ, TAK PŘÍJDU NA RECEPCI A CHCI VŠE ŘEŠIT, ALE VY JSTE ZE STÍŽNOSTÍ NEPŘIŠLA! ASI MÁTE V PSANÍ RECENZÍ ZÁLIBU. Jediné, co mě velice mile překvapilo byl vstřícný,milý a ochotný personál. Četl jsem zde recenze a nabývám pocitu, že jsem byl asi v jiném hotelu, než ostatní.... Nevím, jak jiné pokoje, ale my jsme měli staré, proleželé matrace na postelích ze kterých nebyl problém si vrazit třísku, seprané a docela archaické ložní prádlo a prostěradla,která prostě člověk nenapnul na celou postel, ať se snažil sebevíc. Nakonec jsme toto vyřešili koupí vlastního prostěradla. Navíc dle mého názoru třeba taková drobnost,jako je absence ručníků na pokoji je skoro neomluvitelná. Viděl jsem průběh animačního programu pro děti a docela se mi to líbilo (naše deti se nezúčastnili,protože jednomu je půl roku a druhému 13),ale proboha v children friendly hotelu by rozhodně neměla být v dětském koutku poškozená skluzavka. Jídlo nebylo až tak špatné, ale vařit vlastní věci (např dukátové buchtičky ;-) ,nebo nepoužívat šlehačku ze spreje) by rozhodně kuchyň vylepšilo a poslalo aspoň o level výše. Vyjádření partnera Hotel Orion Benecko Před 21 hodinami Dobrý den, děkuji za Vaše hodnocení. Opravdu máme pokoje některé již po rekonstrukci (celý hotel Star + pár pokojů na hotelu Orion), hotel Orion se ale bude předělávat úplně celý od července 2017. Na druhou stranu si ale opravdu nejsem vědoma, že by byl nábytek v takovém stavu, že by jste si mohla vrazit třísku z postele. Pokud jste neměli dobře ustáno, nebo Vám chyběli ručníky, to se opravdu omlouváme, ale mohla jste přijít na recepci a hned by se vše vyřešilo. Úklid pokojů dělají "jen lidé" a tak se samozřejmě může vloudit chyba, ale vždy se snažíme po upozornění vše napravit. Jsme Baby friendly hotel a myslím, že oprávněně jsme již po několikáté dostaly zlaté ocenění, o prasklé skluzavce jsem nevěděla, ale je to ukázka toho, jak se hosté k zařízení na hotelu chovají, protože např. síť na trampolínu jsme v letošním roce měnili 3x... (doma na zahradě se jistě na ní děti nevěší)... každopádně se vždy po sezónách toto vše kontroluje a mění. Ohledně kuchyně, kterou si u nás chválí 90% lidí (což dokazují recenze), děláme si domácí téměř vše i knedlíky (upozorňuji že pro 180 hostů) a ano domácí buchtičky si opravdu objednáváme z pekárny, protože není v silách kuchařů udělat VŠE DOMÁCÍ, protože denně peče domácí dezerty k večeři, 3 druhy hlavních chodů... a přes den si u nás můžete pochutnat na minutkové kuchyni. Nakonec mi nezbývá než dodat, že za ceny, které jsme na slevovém portále měli (kdy noc vyšla po slevě méně než 390,-Kč) jsme pro Vás denně chystali animační program včetně materiálu na výrobky a odměny pro děti, v ceně jste jste měli kromě polopenze také zmrzlinový pohár a opékání..., nemůžete očekávat ubytování v luxusním pokoji a steaky z domácího chovu. S pozdravem Daniela Růžičková reagovat

Šárka: reakce - 31. 8. 2016 21:46

Nechtěla jsem, ale musím reagovat na Váš komentář. Naše recenze se trochu rozcházejí, ale jen proto, že recenzi na slevovém portálu psal přítel, kde napsal spíše to co vadilo jemu a nechtěl to moc rozvádět, ale po Vaší nepřiměřené reakci jsem napsala svojí recenzi i já. Obě recenze se ale shodují v tom, že personál byl milí a vstřícný a jídlo nebylo špatné. V psaní recenzí zálibu nemáme (jste první), jen chceme, aby zájemci o tento pobyt věděli jaký dojem na nás Váš hotel udělal. K tomu přeci tato stránka slouží. Jestli však neunesete kritiku, která se zde objeví, dle mého názoru nejste člověk na svém místě. Suchá Šárka reagovat

Daniela Růžičková - Hotel Star a hotel Orion: Odpověď - 1. 9. 2016 7:32

Dobrý den paní Suchá, já kritiku unesu a jak tady vidíte, tak běžně na recenze nereaguji, ale pokud vím od personálu, že při příjezdu se Vám omluvil, že prádelna ještě nedorazila s čistým prádlem a že ručníky Vám donesou později a Vy píšete, že jste ručníky neměli... další věc, měli jste nahlášeno dítě do 11,9 let, což bylo v ceně pobytu a v recenzi píšete, že máte dítě 13 let (takže jste lhali, aby jste nemuseli dítě doplácet), tak se na mě nezlobte, ale zrovna od takových lidí asi není recenze objektivní a přínosná pro hosty! Absolutně bych to neřešila, ale po tom, co na všech možných serverech čtu Vaše recenze, jsem o tom již informovala Vašeho muže email a opravdu přemýšlím o řešení se slevovým portálem. RECENZE JSOU DOBRÁ VĚC, ALE NĚKDY I ZBRANÍ V RUKOU LIDÍ, JAKO JSTE VY! Na Invia.cz mám krásné hodnocení, na Slevomatu máme dobré hodnocení, na booking.cz, zde píší obvykle lidé, kteří buď na hotelu vůbec nebyli (neověřuje se zde rezervace) nebo jim prostě běžná recenze nestačí a potřebují si vylít srdce ještě víc. Jen stále nechápu, že když jste nebyli spokojeni se svým pokojem, tak jste ho nepřišli reklamovat, tak jak je běžné, protože by Vám přišla nedostatky uklidit paní pokojská a nebo by jsme Vám dali jiný pokoj. Přirovnávala jste zde ke koupi rohlíku.... takže když si koupíte TV, doma zjistíte že nefunguje, tak si jí necháte a pak píšete recenze? Ne, myslím, že jí jdete reklamovat... Hezký den Daniela Růžičková reagovat

Jan Soukup : Re: Odpověď - 1. 9. 2016 8:07

Dobrý den, musím se do této diskuze vložit... Vážená paní Růžičková, prosím odpusťte si invektivi typu "lžete, podvádíte, apod. ". Co se týká věku naší dcery, kterým Vy se neustále oháníte, přečtete si, prosím, naší mailovou objednávku. V ní jsem uváděl věk 12 let. 13 jsem do recenze napsal, protože je narozena 1.12.2003... Pokud jste si nebyla jistá, jestli je 11,9,nebo 12+ stačilo se zeptat na datum narození. O prádelně mi nikdo nic neříkal, nicméně není přeci problém, když už ručníky mám, je na pokoj přinést. Pokud vím, že bych na to mohl zapomenout, tak si to napíšu. To, že člověk zapomene se stane... Nám ale šlo hlavně o to, aby lidé kteří k Vám chtějí přijet, věděli, do čeho jdou. A pokud si naše recenze přečtete pořádně, tak zjistíte, že nejsou jen kritické. Personál je perfektní a jídlo jsme s výhradami také zhodnotili, jako slušné. Vy, místo přijmutí kritiky a poučení se z ní kolem sebe kopete a svalujete vinu na ostatní (např. "je vidět, jak se hosté k zařízení hotelu chovají "),jak tomu bylo u výtky poškozené skluzavky pro děti. Nezlobte se na mě, ale je mi jasné, že ji poškodil některý z hostů, ale pokud to zjistím tak ji vyhodím a ne opravím (nechcete mi doufám tvrdit, že ji opravoval host...). Mějte hezký den! Jan Soukup reagovat

Daniela Růžičková - Hotel Star a hotel Orion: Odpověď - 1. 9. 2016 8:49

Dobrý den pane Soukupe, paní pokojská Vám ručníky nesla, ťukala a neotvírali jste a tak zkusila svůj náhradní klíč a Vy jste měli klíče v zámku. Tuto informaci předala i p. recepčnímu, proto vím právě o Vašem pokoji. Opakuji znovu, stačilo přijít na recepci, tak jak je to běžné, když není něco v pořádku. Píšete, že chcete říci lidem.... a Vám nepřijde normální, že pokud s tím nesouhlasím, a chci bránit svůj personál tak se ohradím? Takže hoteliér nesmí reagovat? Já oceňuji od hostů jejich názor, za připomínky přímo na místě jsem naprosto vděčná, protože můžu ihned řešit a napravovat... ale nereklamovat co jste dostali špatně a pak psát recenze mi prostě nepřijde v pořádku. A věk dítěte? Vy jste si koupili pobyt kde je jasně napsáno do 11,9 let a pak jste jen čekali jestli to projde nebo ne? Normálně všichni hosté v přelomovém věku dětí datum narození hlásí sami.... a proč jsem to neřešila já? Protože jste měli miminko, které není a tak jsem si říkala, že nebudu starší dítko řešit... A ano, budete se divit, ale my skluzavku neopravovali.... Děkuji za typ, že byla rozbitá, protože jsme to nevěděli. Škoda, že jste nám to neřekl na hotelu a musím se to dočítat na recenzích. Pro Vás příští pobyt kdekoliv na světě, reklamace se řeší hned, od toho na recepci jsou! Hezký den Daniela Růžičková (na Vaše další reakce již odpovídat nebudu) reagovat

Jan Soukup : Re: Odpověď - 1. 9. 2016 11:32

Vážená paní Růžičková, nezlobte se na mě, ale tomu, že skluzavku opravoval klient opravdu nevěřím. Ale toto již nevyřešíme. Nicméně zloděje, podvodníka a lháře ze sebe delat nenechám. Zde je kopie mailu, kterým jsem objednal ubytování : Dobrý den, po naší nedělní telefonické domluvě bych rád rezervoval domluvený termín 25.-28.8.2016. Ubytování bude pro dva dospělé a dvě děti ve věku 12 let a 6 měsíců. Číslo voucheru je: ​5213-7440-20A-316. Děkuji! S pozdravem Jan Soukup Myslím, že z něj je jasné, že starší dceři je 12 a ne 11, tudíž jsem očekával, že cena pobytu s tímto koresponduje. Byla Vaše chyba, že jste se nezeptala na datum narození. Pokud chcete, nemám problém s tím, abych Vám rozdíl v ceně,vzniklý Vaší chybou doplatil. reagovat

Jan Soukup : pro tým recenze.cz - 1. 9. 2016 9:11

Pro tým recenze.cz: proč zde nevidím můj příspěvek, na který paní Růžičková reagovala? reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Liberecký kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání