NEDOPORUCUJI

Recenze hotelu Hotel Orion *** (Česko - Liberecký kraj - Benecko)

Průměrné hodnocení hotelu:
3
(na základě 3 recenzí)
Celkové hodnocení autora:
Vloženo:
Pobyt: srpen 2016
Fotografie: 0
Komentáře: 7

Neodpovídá nabízeným službám

Ubytování 

Prý jsme dostali jeden z nejhezčích pokojů, po jeho zhlédnutí, jsme si říkaly jak asi vypadají pokoje jine???? Zaprane povlečení, prostěradlo, které velikostně neodpovídalo rozměrům postele (koupili jsme si vlastní!). Deky do povleku byly male, nebo příliš velke. Polštáře staré hrudkovate. Rucniky na pokoji vůbec nebyly. Prach zřejmě nikdo neutiral.

Koupelna zatuchla, protékající zachod.

Vůbec neodpovídá fotografiim! Pobyt jsme zakoupili pres slevový portál, po recenzi na tomto serveru nám paní provozovatelka napsala, co bychom jako chtěli, po sleve!?

Nevím, asi už jen tento přístup hovoří za vše!

Jinak tedy pro paní provozovatelku, jestli to někdy bude cist: chtěli bychom čistotu a to co je prezentováno no fotografiích! To jsme si přeci objednali.

Když si půjdu koupit rohlík v akci, taky dostanu rohlik, ne strouhanku!

Strava a stravování 

Jídlo nebylo špatné

Vybavení, služby a personál hotelu 

Personál milí a vstricny

Okolí hotelu 

S kočárkem není kam jít

Celkový dojem 

Do tohoto hotelu už se nikdy nevratime

Tato recenze není ověřena a je čistě osobním názorem jejího autora. Server Recenze.cz ani jeho provozovatel nemůže ověřit, jestli autor hodnocený hotel skutečně navštívil a nenese tak žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost uvedených informací.


Komentáře

D
Daniela Růžičková - Hotel Star a hotel Orion 31. 08. 2016 17:55
Odpověď
DORBÝ DEN, PRO ÚPLNOST ZDE PŘIKLÁDÁM VAŠÍ RECENZI NA SLEVOVÉM PORTÁLU (OBĚ RECENZE SE PONĚKUD LIŠÍ), FOTKY KTERÉ MÁME JSOU REÁLNÉ! VÍCE SE K TOMU NEBUDU VYJADŘOVAT, PROTOŽE POKUD BYCH NEBYLA SPOKOJENÁ, TAK PŘÍJDU NA RECEPCI A CHCI VŠE ŘEŠIT, ALE VY JSTE ZE STÍŽNOSTÍ NEPŘIŠLA! ASI MÁTE V PSANÍ RECENZÍ ZÁLIBU. Jediné, co mě velice mile překvapilo byl vstřícný,milý a ochotný personál. Četl jsem zde recenze a nabývám pocitu, že jsem byl asi v jiném hotelu, než ostatní.... Nevím, jak jiné pokoje, ale my jsme měli staré, proleželé matrace na postelích ze kterých nebyl problém si vrazit třísku, seprané a docela archaické ložní prádlo a prostěradla,která prostě člověk nenapnul na celou postel, ať se snažil sebevíc. Nakonec jsme toto vyřešili koupí vlastního prostěradla. Navíc dle mého názoru třeba taková drobnost,jako je absence ručníků na pokoji je skoro neomluvitelná. Viděl jsem průběh animačního programu pro děti a docela se mi to líbilo (naše deti se nezúčastnili,protože jednomu je půl roku a druhému 13),ale proboha v children friendly hotelu by rozhodně neměla být v dětském koutku poškozená skluzavka. Jídlo nebylo až tak špatné, ale vařit vlastní věci (např dukátové buchtičky ;-) ,nebo nepoužívat šlehačku ze spreje) by rozhodně kuchyň vylepšilo a poslalo aspoň o level výše. Vyjádření partnera Hotel Orion Benecko Před 21 hodinami Dobrý den, děkuji za Vaše hodnocení. Opravdu máme pokoje některé již po rekonstrukci (celý hotel Star + pár pokojů na hotelu Orion), hotel Orion se ale bude předělávat úplně celý od července 2017. Na druhou stranu si ale opravdu nejsem vědoma, že by byl nábytek v takovém stavu, že by jste si mohla vrazit třísku z postele. Pokud jste neměli dobře ustáno, nebo Vám chyběli ručníky, to se opravdu omlouváme, ale mohla jste přijít na recepci a hned by se vše vyřešilo. Úklid pokojů dělají "jen lidé" a tak se samozřejmě může vloudit chyba, ale vždy se snažíme po upozornění vše napravit. Jsme Baby friendly hotel a myslím, že oprávněně jsme již po několikáté dostaly zlaté ocenění, o prasklé skluzavce jsem nevěděla, ale je to ukázka toho, jak se hosté k zařízení na hotelu chovají, protože např. síť na trampolínu jsme v letošním roce měnili 3x... (doma na zahradě se jistě na ní děti nevěší)... každopádně se vždy po sezónách toto vše kontroluje a mění. Ohledně kuchyně, kterou si u nás chválí 90% lidí (což dokazují recenze), děláme si domácí téměř vše i knedlíky (upozorňuji že pro 180 hostů) a ano domácí buchtičky si opravdu objednáváme z pekárny, protože není v silách kuchařů udělat VŠE DOMÁCÍ, protože denně peče domácí dezerty k večeři, 3 druhy hlavních chodů... a přes den si u nás můžete pochutnat na minutkové kuchyni. Nakonec mi nezbývá než dodat, že za ceny, které jsme na slevovém portále měli (kdy noc vyšla po slevě méně než 390,-Kč) jsme pro Vás denně chystali animační program včetně materiálu na výrobky a odměny pro děti, v ceně jste jste měli kromě polopenze také zmrzlinový pohár a opékání..., nemůžete očekávat ubytování v luxusním pokoji a steaky z domácího chovu. S pozdravem Daniela Růžičková
Š
Šárka 31. 08. 2016 21:46
reakce
Nechtěla jsem, ale musím reagovat na Váš komentář. Naše recenze se trochu rozcházejí, ale jen proto, že recenzi na slevovém portálu psal přítel, kde napsal spíše to co vadilo jemu a nechtěl to moc rozvádět, ale po Vaší nepřiměřené reakci jsem napsala svojí recenzi i já. Obě recenze se ale shodují v tom, že personál byl milí a vstřícný a jídlo nebylo špatné. V psaní recenzí zálibu nemáme (jste první), jen chceme, aby zájemci o tento pobyt věděli jaký dojem na nás Váš hotel udělal. K tomu přeci tato stránka slouží. Jestli však neunesete kritiku, která se zde objeví, dle mého názoru nejste člověk na svém místě. Suchá Šárka
D
Daniela Růžičková - Hotel Star a hotel Orion 01. 09. 2016 07:32
Odpověď
Dobrý den paní Suchá, já kritiku unesu a jak tady vidíte, tak běžně na recenze nereaguji, ale pokud vím od personálu, že při příjezdu se Vám omluvil, že prádelna ještě nedorazila s čistým prádlem a že ručníky Vám donesou později a Vy píšete, že jste ručníky neměli... další věc, měli jste nahlášeno dítě do 11,9 let, což bylo v ceně pobytu a v recenzi píšete, že máte dítě 13 let (takže jste lhali, aby jste nemuseli dítě doplácet), tak se na mě nezlobte, ale zrovna od takových lidí asi není recenze objektivní a přínosná pro hosty! Absolutně bych to neřešila, ale po tom, co na všech možných serverech čtu Vaše recenze, jsem o tom již informovala Vašeho muže email a opravdu přemýšlím o řešení se slevovým portálem. RECENZE JSOU DOBRÁ VĚC, ALE NĚKDY I ZBRANÍ V RUKOU LIDÍ, JAKO JSTE VY! Na Invia.cz mám krásné hodnocení, na Slevomatu máme dobré hodnocení, na booking.cz, zde píší obvykle lidé, kteří buď na hotelu vůbec nebyli (neověřuje se zde rezervace) nebo jim prostě běžná recenze nestačí a potřebují si vylít srdce ještě víc. Jen stále nechápu, že když jste nebyli spokojeni se svým pokojem, tak jste ho nepřišli reklamovat, tak jak je běžné, protože by Vám přišla nedostatky uklidit paní pokojská a nebo by jsme Vám dali jiný pokoj. Přirovnávala jste zde ke koupi rohlíku.... takže když si koupíte TV, doma zjistíte že nefunguje, tak si jí necháte a pak píšete recenze? Ne, myslím, že jí jdete reklamovat... Hezký den Daniela Růžičková
D
Daniela Růžičková - Hotel Star a hotel Orion 01. 09. 2016 08:49
Odpověď
Dobrý den pane Soukupe, paní pokojská Vám ručníky nesla, ťukala a neotvírali jste a tak zkusila svůj náhradní klíč a Vy jste měli klíče v zámku. Tuto informaci předala i p. recepčnímu, proto vím právě o Vašem pokoji. Opakuji znovu, stačilo přijít na recepci, tak jak je to běžné, když není něco v pořádku. Píšete, že chcete říci lidem.... a Vám nepřijde normální, že pokud s tím nesouhlasím, a chci bránit svůj personál tak se ohradím? Takže hoteliér nesmí reagovat? Já oceňuji od hostů jejich názor, za připomínky přímo na místě jsem naprosto vděčná, protože můžu ihned řešit a napravovat... ale nereklamovat co jste dostali špatně a pak psát recenze mi prostě nepřijde v pořádku. A věk dítěte? Vy jste si koupili pobyt kde je jasně napsáno do 11,9 let a pak jste jen čekali jestli to projde nebo ne? Normálně všichni hosté v přelomovém věku dětí datum narození hlásí sami.... a proč jsem to neřešila já? Protože jste měli miminko, které není a tak jsem si říkala, že nebudu starší dítko řešit... A ano, budete se divit, ale my skluzavku neopravovali.... Děkuji za typ, že byla rozbitá, protože jsme to nevěděli. Škoda, že jste nám to neřekl na hotelu a musím se to dočítat na recenzích. Pro Vás příští pobyt kdekoliv na světě, reklamace se řeší hned, od toho na recepci jsou! Hezký den Daniela Růžičková (na Vaše další reakce již odpovídat nebudu)
J
Jan Soukup 01. 09. 2016 09:11
pro tým recenze.cz
Pro tým recenze.cz: proč zde nevidím můj příspěvek, na který paní Růžičková reagovala?

Další recenze hotelu

Umístění hotelu

Top nabídky dovolené