Napsat recenzi

Rozčarování

Recenze hotelu Hotel Špindlerova Bouda *** (Česko - Královéhradecký kraj - Špindlerův Mlýn)

Hodnocení:
průměrně: 3,7/5
Vloženo:
Pobyt: červen 2016
Přečteno: 288x
Recenze se líbila: 446 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Na Špindlerovku jezdíme už 10 let, takže máme za tu dobu co srovnávat. Poslední pobyt (červen 2016) byl ale pro nás trochu rozčarováním - od nezvládající obsluhy až po "technické" nedostatky ve vybavení hotelu.

Co se týká okolí hotelu - je naprosto bezkonkurenční, úžasná brána pro túry po vršcích Krkonoš. Hlavně proto se sem stále rádi vracíme.

Ubytování  průměrně (3,6/5)

Ubytování asi odpovídá standardu ***, víc určitě ne. Neuškodilo by, kdyby údržbáři pravidelně prošli všechny pokoje. Náš trojlůžák měl za dobu svého provozu poměrně dost závad, které asi nikdo moc neřeší - v koupelně se hýbe dlažba, z wc mísy padá prkénko, elektrické topení se na zdi kývalo a drželo silou vůle, dveře do sprchového koutu visely na vlásku, z vrchu okenního rámu na nás po otevření okna vyčuhovaly 5 cm dlouhé hřebíky...

Strava a stravování  průměrně (3,9/5)

Hotel byl v době našeho pobytu myslím úplně plný a na průběhu snídaní i večeří se to hned projevilo. Jídlo nám vcelku chutnalo, jsme vděční strávníci, nevybíraví. Problém byl spíše v tom, že v bufetu neustále něco chybělo (hrnky, talíře, ale i jídlo - stalo se nám, že když jsme dorazili na snídani, byla na výběr pouze sladké. Chybějící sýry, vajíčka ani šunky nikoho moc nezajímaly, ačkoliv snídaně ještě v tu dobu nebyla ani v polovině.

I když snídaně byly do 10hod., v neděli před půl desátou již obsluha měla "po snídani" stažené ubrusy ze stolů.

Na obsluhující personál bylo v našem termínu zřejmě moc hostů, všude zmatky, nápoje nosili klidně 2x, často chyběly příbory a občas dokonce místa v jídelně pro hosty (ti, co se nevešli, mohli jíst v baru nebo čekat, až se místo uvolní). Pokud je hotel takto narvaný, kultura u malého bufetového koutku samozřejmě žádná, všude se tlačí lidé s talíři nad hlavou.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,5/5)

K vybavení hotelu je již něco málo uvedeno výše. Za 10 let, co sem jezdíme, je vše téměř původní, což už je při tomto provozu opravdu poznat. V jídelně nenajdete nerozvrzanou židli, před našima očima se pod pánem od vedlejšího stolu jedna u večeře rozpadla. Spousta "technických" nedostatků na pokojích, které nikdo neřeší.

Pochvalu zaslouží welness centrum.

Okolí hotelu  průměrně (4,5/5)

Úžasné, rádi se vracíme.

Celkový dojem  průměrně (3,7/5)

Tentokrát rozpačitost, máme chuť po mnoha letech zkusit jiný hotel v okolí. Z dříve příjemné a útulné Špindlerovky se stává opotřebovaný a přelidněný komplex, kvantita na úkor kvality

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 113
z 174 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie
  • Pro rodiny s dětmi
  • Pro zamilované a manželské páry

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Královéhradecký kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání