Napsat recenzi

Otřesný zážitek II

Recenze hotelu Hotel Praha *** (Česko - Královéhradecký kraj - Špindlerův Mlýn)

Hodnocení:
průměrně: 3,1/5
Vloženo:
Pobyt: leden 2016
Přečteno: 238x
Recenze se líbila: 254 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Rozhodl jsem se tuto recenzi napsat po přečtení jiné recenze "Otřesný zážitek s hotelovým manažerem" od autora PV z března 2016. Autor zde popisoval zkušenost s ochrankou Music Baru Silveru. Průběh události není nepodobný mé zkušenosti z ledna 2016.

Seděli jsme s kolegy ve zmíněném klubu, když jsem viděl, jak ochranka "bafla" opilce, který usnul na baru a nevybíravě ho vyhodila ven do sněhu. Chápu sice, že k práci ochranky patří i vyprovození společensky unavených klientů, ovšem každý, kdo zná nápojový lístek podniku, se určitě dovtípí, že podobných klientů bude za večer více a že konzumace alkoholických nápojů je jedním z hlavních zdrojů příjmu baru (aby taky ne).

Očekával bych tedy přístup vstřícný a vlídný, nikoli zacházení, jak se špinavou onucí. Pán nikoho neobtěžoval, do nikoho se nenavážel, s nikým se nepral, jen unavený podřimoval na barové stoličce. Ochranka ho nevybíravě chytila, násilně vytáhla ven a za dveřmi s ním hodila do sněhu.

Nedalo mi to, tak jsem za nimi zašel a pána se zastal, zdůrazňuji, že slovně jsem ochrance sdělil svůj názor, že by s člověkem, který nikoho neobtěžoval, měli zacházet slušněji. Výsledek byl ten, že jsem dostal ránu pěstí do obličeje a dopadl stejně jako nebožák od baru. Nemusím vysvětlovat, jak jsem se ráno cítil, když jsem se zkrvaveným okem vyrazil na lyže.

Druhý den po návratu z lyží jsem se rozhodl vydat za hotelovým manažerem a věc s ním zkusit vyřešit. Očekával jsem omluvu a podání ruky, místo toho jsem se však dozvěděl, že za svým vedoucím ochranky stojí, že jsem se choval agresivně a že jsem chtěl členy ochranky napadnout. Nebudu zastírat, že onoho večera jsem byl v baru za zábavou a i já měl něco upito, rozhodně však tolik, abych věděl, co dělám a říkám, jakoukoli agresivitu z mojí strany vylučuju. Navíc průměrný člen ochranky vážil minimálně o 40 kg více než já a byl o hlavu větší, musel bych být blázen, abych se na takového člověka jen křivě podíval.

Bohužel jsem byl v hotelu s kolegy na společném pobytu a nemohl jsem situaci řešit okamžitým odjezdem. Byla by to ta nejsprávnější reakce, ale zvítězila síla příslušnosti ke kolektivu.

Za mě však rozhodně platí: již nikdy více! Raději jezdím tam, kde si vážíme jeden druhého.

Ubytování  průměrně (3,5/5)

Standard

Strava a stravování  průměrně (3,6/5)

Standard

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,7/5)

Zejm. personál hotelu - viz výše uvedený příběh (a evidentně nejsem jediný s podobnou zkušeností).

Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky  průměrně (4,4/5)

Nekonečné fronty u lanovek, za stejnou cenu raději do Alp... Na běžky ovšem dobrá lokalita.

Okolí hotelu  průměrně (4,6/5)

Přiznávám se, že nejsem fanouškem Špindlerova mlýna, raději klidnější lokality...

Celkový dojem  průměrně (3,1/5)

Především kvůli jednání pracovníků hotelu, jinak by to bylo v celku ok.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 4
z 11 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Královéhradecký kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání