Pobyt v hotelu Lenka
Recenze hotelu Hotel Lenka *** (Česko - Královéhradecký kraj - Špindlerův Mlýn)
Navštívili jsme hotel Lenka poprvé a naposledy. Hotel se velmi spatně hledal, nebyla nikde cedule, kterým směrem se máme vydat. Recepční mladá studentka, zarazilo nás její neprofesionální a drzé chování vůči klientům.
Ubytování
Pokoj samozřejmě neodpovídal fotografii. S tím by se dalo počítat, ale realita byla tedy opravdu zarážející. Pokoj byl velmi malý a neprostorný. Neumím si představit, že bychom zde trávili pobyt v zimě s veškerou výbavou, co k zimním radovánkám patří. Ihned po ubytování jsme řešili problém, že pokoj se nachází přímo naproti hotelové kuchyni, pro představu cca 1,5 metru přes chodbu. Problém byl v tom, že hluk z kuchyně značně narušoval náš pobyt na pokoji. To asi z důvodu, že v předsíni našeho pokoje, by se pode dveřmi na chodbu dala prostrčit ruka. Další důvod byl, že dveře do hotelové kuchyně byly během přípravy jídla otevřené a my museli poslouchat rozhovory personálu a také veškerou manipulaci s nádobím. Opravdu nebylo příjemné, když nás každé ráno budilo řinčení nádobí ! Recepční sice personál napomenula, avšak vše zůstalo beze změny. Samozřejmě jsme se ptali na jiný pokoj, ale hotel byl plný.
Strava a stravování
K jídlu se nemohu vyjádřit, vzhledem ke znechucení z pobytu jsme se většinu času snažili zdržovat mimo hotel.
Vybavení, služby a personál hotelu
Hotel byl zastaralý, nemoderní, nevkusně zařízený. U zadního vchodu byla informace, že mají hosté po 22 hodině vstup zamykat. Samozřejmě na to nikdo nedohlížel a my se i kolem půlnoci dostali do hotelu bez klíčů.
Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky
Nemohu posoudit, ale v zimě určitě fungují tak jak mají.
Okolí hotelu
V okolí hotelu bylo čisto.
Celkový dojem
Jestli nám takový pokoj dali za trest, že jsme si pobyt zakoupili přes slevový portál, tak raději příště pojedeme pod stan.
z 10 recenzentů
Tato recenze není ověřena a je čistě osobním názorem jejího autora. Server Recenze.cz ani jeho provozovatel nemůže ověřit, jestli autor hodnocený hotel skutečně navštívil a nenese tak žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost uvedených informací.