Napsat recenzi

Naprostá spokojenost

Recenze hotelu Hotel Adam ***** (Česko - Královéhradecký kraj - Špindlerův Mlýn)

Hodnocení:
průměrně: 3,7/5
Vloženo:
Pobyt: září 2022
Přečteno: 24x
Recenze se líbila: 93 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Výborná poloha hotelu, výborné jídlo, perfektní personál čisté pokoje horského stylu. Nesedime u televize jsme v horách. Krásný, teplý, čistý bazén.

Ubytování  průměrně (3,7/5)

Horský styl _ spokojenost

Strava a stravování  průměrně (3,8/5)

Výborné jídlo, každý si najde co má rád , Krásné čisté prostředí, stoly hned uklízí milý, krásný číšník. A pomáhá mu provozní Jana - velice milá paní.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,6/5)

Hodnocení personálu na jedničku, recepční p. Dáša velice schopná , spolehlivá na čem se domluvíme to zařídí. Provozní p. Jana úžasná manažerka, která povznesla hotel na lepší úroveň . V restauraci je novy číšník, šikovný, ochotný - je vidět, že má rád svoji práci. Moc děkujeme všem za krásný pobyt, rádi se vrátíme.

Okolí hotelu  průměrně (4,8/5)

Nádherná příroda.

Celkový dojem  průměrně (3,7/5)

Bez chyby.

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 20
z 31 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie
  • Pro osoby toužící po klidu a odpočinku
  • Pro zamilované a manželské páry

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Královéhradecký kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání