Naprosté zklamání

Recenze hotelu Hotel Studánka **** (Česko - Královéhradecký kraj - Rychnov nad Kněžnou)

Průměrné hodnocení hotelu:
3,7
(na základě 35 recenzí)
Celkové hodnocení autora:
Vloženo:
Pobyt: listopad 2022
Fotografie: 0
Komentáře: 2

Z pobytu, naštěstí jedna noc jsem velmi zklamaná, nepohodlné postele, jídlo nechutné, obsluha v restauraci nepříjemná a jídlo katastrofa, porce husa za téměř 500 Kč, maso staré, asi zmrazené, vubec nešlo od kosti, od objednání na stůl uběhly 2 hodiny, snídaně hodně slabý průměr, jedině byla dobrá káva a točená Plzeň, tento hotel již nikdy, korunu všemu nasadila obsluha u oběda formou rautu, paní u pultu pokaslavala, bez roušky a když jí připadalo, že už asi nikdo nebude nic chtít, tak začala obcházet stoly a ptát se, jestli ještě něco chceme, že by to zabalila, u našeho stolu si přímo nad mých talířem tak odchrchlala, že jsem oběd ihned ukončila a vzdálila se od stolu, omluvila se, že je astmaticka a kouří, co k tomu dodat....

Ubytování 

Špatné postele

Strava a stravování 

Katastrofa

Vybavení, služby a personál hotelu 

Špatná, pozitivum je, že je všude velmi čisto, pokoje,wc atd

Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky 

Okolí hotelu 

Super

Celkový dojem 

Nic moc

Tato recenze není ověřena a je čistě osobním názorem jejího autora. Server Recenze.cz ani jeho provozovatel nemůže ověřit, jestli autor hodnocený hotel skutečně navštívil a nenese tak žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost uvedených informací.


Komentáře

I
Ing. Petr Pičman - ředitel hotelu 16. 12. 2022 18:41
Reakce hotelu Studánka na Vaší recenzi
Dobrý den, paní Procházková, velmi mě mrzí Vaše negativní zpětná vazba. Věřte, na renomé hotelu a úrovni poskytovaných služeb si maximálně zakládáme. (já osobně). Mrzí mě Váš názor na matrace. Náš personál je tu však přítomen a od toho, aby pokud vznesete požadavek Vám maximálně vyhověl. Naše recepce je Vám k dispozici 24/7 a žádnou zpětnou vazbu jsme neobdrželi. Nedokážeme nyní tak reagovat. Bohužel, mě mrzí to, co píšete. Osobně jsem daný víkend byl přítomen na hotelu. To co kritizujete bylo svatomartinské menu, na které jsme měli úžasnou zpětnou vazbu. Osobně jsem se ptal hostů, dokonce měl možnosti i ochutnat a opravdu bylo výborné, jinak by si ho hosté nechválili ani bychom si ho Vám nedovolili servírovat, pokud by byl pokrm takový, jaký píšete. Vaše skupina byla početnější a dle organizátorů se čekalo na všechny Vaše účastníky, aby MENU (dle žádosti organizátorů), bylo servírovaná najednou. Bohužel, jsme toto neovlivnili a čekalo až se sejdou všichni hosté. Taktéž jsem byl přítomen rautovému obědu, kde spatřujete neprofesionální přístup personálu. Personál roušky opravdu nenosí, osobně jsem rád, že snad tato doba již pominula. Pokud personál, kolegyně si odkašlala nevím, pokud ano, určitě je to chybou, že k tomu nemělo dojít před hostem, ale jsou situace, které se někdy nedají ovlivnit. Velmi mě mrzí, že spatřujete vše za špatné, budu doufat, že se budeme moci někdy napravit renomé, popř. vše řešit na místě k Vaší maximální spokojenosti. V Pokud nám ještě dáte šanci, vyhledejte mě prosím až budete u nás na hotelu, nebo mě kontaktujte na e-mailové adrese. Moc Vám děkuji s doufám, že svůj názor příště změníte a s pozdravem Ing. Petr Pičman,ředitel hotelu.
M
Miloslava Procházková 16. 12. 2022 22:44
Děkuji za odpověď
Pošlu odpověď na mail

Další recenze hotelu

Top nabídky dovolené