V hotelu se cítíte jako nechtěné zboží

Recenze hotelu Hotel Praha *** (Česko - Královéhradecký kraj - Broumov)

Průměrné hodnocení hotelu:
3,4
(na základě 126 recenzí)
Celkové hodnocení autora:
Vloženo:
Pobyt: listopad 2015
Fotografie: 0
Komentáře: 1

Nepříjemný a drzý personál, neuvěřitelná "příručka" hotelu, večeře velmi špatné

Ubytování 

S pokojem jako takovým jsme byli spokojeni. Dostali jsme velký apartmán a až na světlo z náměstí a velmi špatně umístěného střešního "okna", díky němuž se při dešti nedalo spát, byl pokoj v pořádku.

Možná ještě zmíním jednovrstvý toaletní papír "aro". Myslím, že to ani nepotřebuje komentář.

Strava a stravování 

Snídaně by ještě ušly, ačkoli marmeláda jakási ředěná a o teplém bufetu se mluvit nedá. Co bylo ale velmi špatné, byly večeře. Výběr pouze ze JEDNOHO jídla a nutno dodat, že rozhodně ne nijak fit friendly. Koukali jsme se na jídelníček za celý týden a na "výběr" byl guláš, moravský vrabec, kohout na víně a další velmi tučná a těžká jídla.

Nutno také dodat, že jsem si první večer objednala Kofolu. To, co mi bylo přineseno nemělo NIC společného s Kofolou a doteď netuším, o co se mohlo jednat. Nápoje tedy také na úrovni nula nula nic.

Vybavení, služby a personál hotelu 

S personálem hotelu a celkovým dojmem to byla katastrofa. Při příjezdu jsme se dočkali strohého a nezaujatého "přivítání", v průběhu jsme si tento dojem potvrdili "službami pokojské", které se skládaly ze zaklepání na dveře a věty: "Chcete vysypat koš?", čímž to haslo. Žádná výměna ručníků, úklid pokoje, nic.

Pří příjezdu jsme navíc dostali brožurku s pokyny, co v hotelu dělat, co nedělat a kolik nás bude stát, když se utřeme do ručníku. Celkově mi brožurka vyzněla asi takto: "Co sem máte co jezdit, hajzlíci, stejně všechno zničíte!".

Při odjezdu jsme navíc byli svědky scény jedné z velmi nepříjemných recepčních, která netušila cenu jednoho z nabízených nápojů a když ji musela zjišťovat po telefonu a nakonec si hosté tento nápoj nezakoupili, jelikož byl PROŠLÝ (ano, skutečně měli tu drzost prodávat něco prošlého...), nejenom, že se recepční velmi slušně neomluvila, že prodávají blafy, ale ještě konstatovala "Tak to jsem tady kvůli tomu nemusela běhat.". Opravdu neuvěřitelné.

Okolí hotelu 

Okolí se samozřejmě nedá nic vytknout, skvělé umístění.

Celkový dojem 

Díky onomu špatnému servisu a službám bych opravdu hodnotila pobyt v hotelu jako špatnou zkušenost. My si to samozřejmě přesto užili a všem katastrofám, co jsme se jich v hotelu dočkali, se jen smáli. Takový ale není každý a zaměstnanci hotelu by měli slyšet heslo "Náš zákazník, náš pán.".

Tato recenze není ověřena a je čistě osobním názorem jejího autora. Server Recenze.cz ani jeho provozovatel nemůže ověřit, jestli autor hodnocený hotel skutečně navštívil a nenese tak žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost uvedených informací.


Komentáře

P
Puschmannová Jana 16. 11. 2015 08:29
odpověď
Slečno Alice Divišová příště si musíte dobře přečíst co si kupujete. Inzerujeme jednotné menu takže bohužel mě moc mrzí že jste byla nespokojená. Skladbu jídel máme vybranou jako českou klasiku. Většina našich hostů se po celodenních túrách rádi dobře najedí . Za kvalitu stravy si pevně stojím. Když jste byla nespokojená s nápojem mohla jste ho vrátit. Přeji Vám hezký den Jana Puschmannová

Další recenze hotelu

Top nabídky dovolené