Napsat recenzi

Pramen

Recenze hotelu Hotel Fontána *** (Česko - Karlovarský kraj - Mariánské Lázně)

Hodnocení:
průměrně: 4/5
Vloženo:
Pobyt: únor 2018
Přečteno: 85x
Recenze se líbila: 27 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 2

Starší hotel,zařízení starší.

Pokoj:Na pokoji roztržené záclony,v koupelně chybějící topení,což v zimních měsících dost nepříjemné.Chybějící záchodová stětka.V balíčku napsáno květinová výzdoba,bohužel chyběla.

Hotelový bar:No....otevírací doba od 17 jen do 21.Absolutně nepřipraveni na příjezd hostů,došlo víno,pivo,chybějící chuťky k pivku či vínku(brambůrky ,oříšky atd).

Jídlo:večeře školní jídelna a zrovna ne moc teplé,snídaně jednotvárné,na šunce, sýrů ,párku nejde nic pokazit.

Wellnes:Za mě můžu říct,že wellnesem se to nedá nazvat,do místnosti ,kde jsme byli zavedeni(asi býval sklad)lehátka na dřevěných nožičkách s potrhaným potahem.Doba trvání procedur se protáhla na 1:45,nastal personální problém,chápeme,stát se může.Ale tuhle dobu nám mohli zpříjemnit hudbou,bohužel chyběla,ani provoněná mistost nebyla což většinou bývá.Tady chybělo vše.Jen 15ti minutová masáž velmi příjemná .

Personál:Tady je kladné jen to,že příjemný a milý.Ale velký problém byl v čistotě!Když vyšel masér ze dveří, jsem si první myslela,že je to nějaká pomocná síla v kuchyni!Bilé triko s kalhoty se nedalo nazvat bílé,nemluvně o tom ,že to triko s kalhoty nevidělo žehličku,takhle masér opravdu nevypadá a vypadat ani neměl,měl by nějak prezentovat!Tohle byla ostuda.To samé dnešní číšník u snídaně.

Ubytování  průměrně (4/5)

Staré

Strava a stravování  průměrně (4/5)

Školní jidelna

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4/5)

Milý a neupravený

Lázeňské služby  průměrně (4,2/5)

Kladné jen 15 min masáž

Okolí hotelu  průměrně (4/5)

Normální

Celkový dojem  průměrně (4/5)

Měli na sobě hodně zapracovat a vylepšit své služby,jinak se lidi nebudou vracet

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 70
z 82 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Josef Kohout: Poděkování za hodnocení hotelu. - 6. 2. 2018 11:18

Vážená paní Fišerová, děkujeme Vám za Vaše hodnocení hotelu. Váš názor nám není lhostejný! Všechny Vaše postřehy a připomínky byly prošetřeny a zároveň byla zjednána náprava. Škoda, že jste nepřišla s těmito připomínkami hned na recepci, aby mohly být okamžitě vyřešeny. Pokud Vám bylo v koupelně chladno, na recepci je možné, mimo jiné (např.: také fén na vlasy), si zapůjčit elektrické topení. Jestliže na baru došel některý druh vína, je možné si vybrat některé další z nabízených. Tak je to i s pivem, pokud dojde Chodovar, tak je v nabídce také Bernard a Pilsner Urquell, .. atd. S přáním hezkého dne Kohout Josef vedení hotelu Fontána*** a Pramen*** reagovat

Edita: Pramen - 6. 2. 2018 11:29

Myslím,si že to má být automatické,že personál má být čistý a upravený!Dělám taky ve službách a nedovedu si představit ,že bych takhle se ukázala před zákazníkem,jako váš masér. Co se týče baru,tak si myslím,že jste se měli připravit na příjezd hostů. Třetí věc,kdybych měla chodit s připomínkami na recepci,tak nedělám nic jiného. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

zvětšit mapu

Karlovarský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání