Napsat recenzi

Cristal Palace byl pro mne zklamáním.

Recenze hotelu Orea Spa Hotel Cristal **** (Česko - Karlovarský kraj - Mariánské Lázně)

Hodnocení:
průměrně: 3,5/5
Vloženo:
Pobyt: listopad 2018
Přečteno: 165x
Recenze se líbila: 244 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Cristal Palace vypadá jako slušný, čistý hotel, ale základní služby 4* hotelu zde nečekejte. Do tohoto hotelu si klient musí vzít vlastní mýdlo, šampon a také toaletní papír, protože ten hotelový je téměř nepoužitelný. Taktéž méně vážený klient, který chce využít saunu nebo bazén, musí si vzít s sebou vlastní župan, protože v tomto hotelu to není samozřejmost. Hotelový župan mají zřejmě pouze klienti se zaplacenými wellness službami. Ti méně vážení klienti mají k dispozici pouze prostěradlo. Klienti, kteří se vrací na hotel v noci, musí počítat, že se sami do hotelu nedostanou a budou muset kontaktovat noční recepci, protože čtečka hotelových karet u vstupu nefunguje. U tohoto hotelu lze kladně hodnotit snad jen polohu, čistotu a také mě mile překvapila drobnost při chůzi po chodbě, kde jsou na zemi pod koberci asi nějaké měkké podložky. Jako 4* hotel jej nedoporučuji.

Ubytování  průměrně (3,5/5)

Hotel je čistý, celkem slušný a jak jsem uvedl v úvodu, příjemnou drobností je měkká chůze po chodbách, kde jsou na zemi pod koberci nějaké měkké podložky. V noci je v hotelu takový klid, že klienti, kteří se vrací na hotel v noci, musí počítat, že se sami do hotelu nedostanou a budou muset kontaktovat noční recepci, protože čtečka hotelových karet u vstupu nefunguje. U tohoto hotelu lze kladně hodnotit snad jen polohu a čistotu. Pokud klient očekává služby hotelu kategorie 4*, měl by raději zvolit jiný. Jako 4* hotel jej nedoporučuji.

Strava a stravování  průměrně (3,5/5)

Snídaně - standardní hotelová strava. Menší výběr, v podstatě každý den to samé a bohužel se stávalo, že došla některá jídla a nádoby zůstávaly prázdné.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,5/5)

Kladně lze hodnotit přístup personálu. Všichni zaměstnanci byli milí, vstřícní, ochotní a usměvaví. Vybavení a služby však byly zklamáním. Bohužel jak jsem uvedl, základní služby 4* hotelu zde nečekejte. Do tohoto hotelu si klient musí vzít vlastní mýdlo, šampon a také toaletní papír, protože ten hotelový (podobající se tenkému kancelářskému papíru) je téměř nepoužitelný. Překvapilo mne, že v hotelu kategorie 4* nebude mýdlo. U vany sice byla lahvička na sprchový gel, ale ta byla po celou dobu pobytu prázdná. Taktéž méně vážený klient, který chce využít saunu nebo bazén, musí si vzít s sebou vlastní župan, protože v tomto hotelu to není samozřejmost. Hotelový župan mají zřejmě pouze klienti se zaplacenými wellness službami. Ti méně vážení klienti mají k dispozici pouze prostěradlo. Také jsem nepochopil proč je na pokoji židle u psacího stolu jen hladká, nepolstrovaná z dýhovaných desek.

Okolí hotelu  průměrně (5/5)

Nádherné vnitřní lázeňské území města

Celkový dojem  průměrně (3,5/5)

Celkově tedy čistý, celkem slušný hotel, ale pokud klient očekává služby hotelu kategorie 4*, měl by raději zvolit jiný. Jako 4* jej nedoporučuji. Jako obyčejný hotel ho doporučit lze právě pro čistotu a slušné a klidné prostředí v hotelu.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 1
z 2 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro osoby toužící po klidu a odpočinku
  • Pro starší a méně pohyblivé osoby

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Karlovarský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání