Napsat recenzi

Předražené

Recenze hotelu Lázeňský Hotel Pawlik **** (Česko - Karlovarský kraj - Františkovy Lázně)

Hodnocení:
průměrně: 2,9/5
Vloženo:
Pobyt: leden 2024
Přečteno: 0x
Recenze se líbila: 25 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Za poměrně vysokou částku za ubytování a plnou penzi ve 4* hotelu očekáváte více, než dostanete

Ubytování  průměrně (3,1/5)

Krásná historická budova, ale vybavení pokojů staré, omšelé, záclony špinavé, nedovírající se dveře,….

Strava a stravování  průměrně (3,2/5)

Snídaně ujdou, ale stále to stejné, po 2 týdnech už nemá člověk na nic chuť, obědy a večeře (za 550Kč) zoufalé, často horší než školní jídelna, dezerty bez nápadu, občas i oschlé.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,7/5)

Vybavení normální, personál úžasný (fyzioterapeuti, recepční a obsluha restaurace), ale kuchaři zoufalost.

Okolí hotelu  průměrně (4,6/5)

Celkový dojem  průměrně (2,9/5)

Hotel se tváří jako luxusní, ceny tomu odpovídají, ale ubytování a hlavně strava tomu neodpovídají.

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 4
z 9 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Karlovarský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání