Napsat recenzi

Neskutečný standard pokoj

Recenze hotelu Hotel Radějov *** (Česko - Jihomoravský kraj - Radějov)

Hodnocení:
průměrně: 3,1/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2020
Přečteno: 165x
Recenze se líbila: 151 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Standard v tomto hotelu je v kategorii 5, ale ne hvězdiček, vše asi r.1970, bez úprav. Nevěřila jsem dřívějším recenzím,Proto mám takovou zkušenost ze srpna 2020:Pokoj-malba špinavá-flekatá,instalační lišty po povrchu zatmelené jinou barvou, na zemi chuchvalce chlupů od zvířat, zteřelé a roztrhané záclony,upadaající závěsy. Umakartové.neudržované bytové jádro,t.j.rohy u vaničkyplesnivé a prasklé.nefunguje odvětrávání a taky utržené,čímž je vidět, jak je zanesené, takže vlhkost a zápach se nevyvětrá a jde do pokoje,galerka na odpis, pro 4 ručníky jen 2 háčky. Za týden jen 1x výměna ručníků-možná jen na požádání.V rámci Coronaviru nikde v hotelu není drzinfekce,jen dotaz, zda máte čisté ručičky.Recepce otevřena jen při předpokládaném příjezdu lidí(to měla i dezinfekci),nejsou dané otevírací hodiny,takže reklamovat není kde.Napolo viditelná cedule, že se můžete s problémy obrátit na restauraci. Bezpředmětné. Po urgencích člověka osočí, že snad chce po nich, aby to opravili sami. Prostě rekreanta si neváží. Přístup jako v minulém století.

Rekonstruované buňky jsou asi lepší, ale standard by neměl být vůbec prodáván. Dopředu člověk neví, do čeho jde. V dnešní dobš standard znamená úplně něco jiného

Ubytování  průměrně (2,9/5)

Pokoj-malba špinavá-flekatá,instalační lišty po povrchu zatmelené jinou barvou, na zemi chuchvalce chlupů od zvířat, zteřelé a roztrhané záclony,upadaající závěsy. Umakartové.neudržované bytové jádro,t.j.rohy u vaničkyplesnivé a prasklé.nefunguje odvětrávání a taky utržené,čímž je vidět, jak je zanesené, takže vlhkost a zápach se nevyvětrá a jde do pokoje,galerka na odpis, pro 4 ručníky jen 2 háčky. Za týden jen 1x výměna ručníků-možná jen na požádání.V rámci Coronaviru nikde v hotelu není drzinfekce,jen dotaz, zda máte čisté ručičky.

Strava a stravování  průměrně (3,6/5)

docela šlo, ale zákusky a drobně krájené ovoce se muselo jíst rukama nebo špinavým příborem od hlavního jídla

Snažili se úpravou prostírání.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3/5)

V rámci Coronaviru nikde v hotelu není drzinfekce,jen napsaný dotaz, zda máte čisté ručičky. Recepce otevřena jen při předpokládaném příjezdu lidí(to měla i dezinfekci),nejsou dané otevírací hodiny,takže reklamovat není kde.Napolo viditelná cedule, že se můžete s problémy obrátit na restauraci. Bezpředmětné. Po urgencích nečinností člověka osočí, že snad chce po nich, aby to opravili sami.

V přízemí restaurace staré fleky po zatečení na stropě, chuti nepřidá.

Okolí hotelu  průměrně (4/5)

z roku 1970, omšelé, alespoň posekaná tráva

Celkový dojem  průměrně (3,1/5)

Prostě rekreanta si neváží. Přístup jako v minulém století.

Rekonstruované buňky jsou asi lepší, ale standard by neměl být vůbec prodáván. Dopředu člověk neví, do čeho jde. V dnešní dobš standard znamená úplně něco jiného

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 26
z 49 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Jihomoravský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání