Hotel Vrchovina

Recenze hotelu Hotel Vrchovina *** (Česko - Jihomoravský kraj - Podomí)

Průměrné hodnocení hotelu:
4
(na základě 14 recenzí)
Celkové hodnocení autora:
Vloženo:
Pobyt: srpen 2012
Fotografie: 0
Komentáře: 4

Děs a hrůza,prázná recepce,to co si objednáte nemáte,jídlo stašné,všude samé mouchy,

číšnice nemotorná,nefunkční vířivka

Ubytování 

Ubytování by ještě ušlo,televize není v každém pokoji,jak trefíte

Strava a stravování 

Vlasy v jídle

Vybavení, služby a personál hotelu 

Vířivka je nefunkční,předem byla objednána a na místě bylo zjištěno,že nefunguje

Okolí hotelu 

Včude lítají mouchy,hejna much

Celkový dojem 

Pajzl na kraji moravského krasu

Tato recenze není ověřena a je čistě osobním názorem jejího autora. Server Recenze.cz ani jeho provozovatel nemůže ověřit, jestli autor hodnocený hotel skutečně navštívil a nenese tak žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost uvedených informací.


Komentáře

S
Stanislav Krčka 22. 08. 2012 14:30
Vyjádření k reklamaci
Recepce na hotelu není trvale obsazena, proto je na ní velká žlutá cedule, abyste se po dobu nepřítomnosti pracovníka obraceli na servis baru. Je potřeba číst a ne zveřejňovat lživé informace. Televize není na každém pokoji, ale to je uvedeno na stránkách hotelu. Pokud ji host požaduje, je ubytován na pokoj s TV. Jestliže máte vlas v jídle, tak ho reklamujte u číšníka ihned. To jediné má asi smysl. Psaní po internetu Vám vlas z jídla neodstraní. Vířívka je mimo provoz tak, jak je uvedeno červěně na stránkách hotelu. Opět doporučuji číst a ne se rozčilovat nad tím, že jste nedostala to, co bylo uvedeno, že dostat nemůžete. K mouchám se nevyjadřuji, jsou všude v okolí. Za přemnožení jaksi nemůžeme. Nasadili jsem chemické prostředky, elektrické lapače a nic nefunguje. Je to nepříjemné, ale je to, bohužel, tak. Ke slovu pajzl se mi ani moc vyjadřovat nechce a ani to moc dobře neumím. Je to opravdu velmi subjektivní. Jestli máte doma pozlacené kliky, potom hotel asi pajzl je. Pokud ne, tak je to velmi silné slovo, hotel je po rekonstrukci s novým vybavením. Prostě celému Vašemu smyšlenému a lživému příspěvku nerozumím. Měl-li za cil pošpinit hotel, potom se Vám to nemůže podařit. Máme spoustu spokojených zákazníků, kteří se k nám vrací a hodnotí nabízené služby pozitivně.
B
Beáta Koloničná 23. 08. 2012 08:12
Vyjádření k reklamaci
Dobrý den,mám za to,že recenzi na Váš hotel jsem vyjádřila to co jsem zažila a slovo pajzl jsem použila,protože jsem byla rozčarovaná co jsem zažila a to nečekaně. Nechci špinit Váš hotel,ale mám za to,že opravdu bylo vystupování Vaší zaměstnankyně zmatené a neprofesionální. Jak jsem již v reklamaci popisovala tak o nás vůbec nevěděla,že máme dojít,jak píšete tak nám nikdo nenabídnul jednolůžkový pokoj .Ještě před tím než jsem voucher zakoupila jsem k Vám na hotel telefonovala a zjišťovala zda je možné dokoupit dceři přistýlku na našem pokoji a bylo mi sděleno,že můžu a není to problém.Také informace ohledně vířivky byla z Vaší strany nepravdivá,také mi bylo sděleno,že si jí můžu objednat a ZAPLATIT (věděla jsem,že není součástí voucheru).Pochopte také to,že informace,které dostanu od Vašeho personálu,tak předpokládám,že budou pravdivé a proto jsem již nic nikde nečetla!!!!!! Co se týká jídla tak jsem ho měla reklamovat,teď toho lituji. Také mně zaráží tá věc,že jsem po delší době dostala Vaše tel číslo,ale tel. nebyl dostupný.Chtěla jsem tuhle situaci vyřešit na místě,ale jak jste psal ,tak máte tel.vypnutý,neboť se věnujete rodině.To je sice dobře,ale dle mého se může cokoliv přihodit,ale to je věc mého názoru.Také mám rodinu a manžel podniká. Jinak já žádám o vrácení finančních prostředků za zakoupený voucher a zuhle nepříjemnou skutečnost poté vymažu z hlavy a také tuhle recenci. Mějte pěkný den a přeji hodně spokojených zákazníků.
S
Stanislav Krčka 23. 08. 2012 09:45
Odpověď
Vážená paní Koloničná, děkuji za Vaši reakci. Opravdu nevím, co Vám kdo sdělil a co ne. Byla jste hostem a mě samotného nejvíc mrzí Vaše nespokojenost. Já ale v případě rozčarování nad službou slovo pajzl nepoužívám. Na tom, že má člověk odpoledne vypnutý telefon nevidím nic špatného, od toho platím zaměstnance, abych si nemusel hrát na 24 - hodinové call centrum. Celá situace nebyla o tom, že by se Vám nikdo nevěnoval, odmítl jen udělat to, co jste požadovala. Mé stanovisko znáte, já bych Vám peníze vrátil, pokud bych je inkasoval i když si stojím za tvrzením, že Vaše reklamace oprávněná není. Vždy mi jde titož prioritně o spokojeného zákazníka. Ale zaplatila jste slevovému portálu, proto Vám peníze musí vrátit on. Jen pro Vaše info, hotel za žádný pobyt doposud neviděl ani korunu. A to je myslím to, co se Vám snažila servírka vysvětlit a ani můj zapnutý telefon by na tom nic nezměnil. Systémově se servírka rozhodla naprosto správně. Recenzi mazat nemusíte, nestydíme se za ni. Ono stačí číst další recenze na tomto portálu nebo i jiných. Podotýkám, že recenze vesměs pozitivní. Přeji Vám krásný den a mnoho úspěchů a hezkých dnů bez zbytečných komplikací a rozčarování.

Další recenze hotelu

Top nabídky dovolené