Napsat recenzi

Jen v krizovém případě!

Recenze hotelu Penzion Havírna **** (Česko - Jihomoravský kraj - Letovice)

Hodnocení:
průměrně: 3/5
Vloženo:
Pobyt: únor 2018
Přečteno: 143x
Recenze se líbila: 293 čtenářům
Fotografie: 11
Videa: 0
Komentáře: 0

Musím potvrdit všechny negativní recenze vlastní zkušeností s rodinou a přáteli, na 4 dny 4 pokoje. Špína, hniloba a plíseň, šílený personál, okrádání a dvojité účtování, bowling nonstop pod pokojema s nulovou zvukovou izolací, velmi slabý výběr servírované snídaně a dikce zbytků k obědu a večeři (jíst se to dalo..) bez výběru. Okolí v zimě tristní.. možná na lyže a v žádném případě vinařská Morava(moje chyba seznámení s místem..). V zime situace bez topení a teplé vody.. od podvečerní soboty do neděle. Prý běžné.. chyba plynu údajně! děsné postele a matrace (neradím se podívat pod matrace a pod postele!!!..HOROR!!!), sociální zázemí hrůza! personál v otevřené kuchyni u baru v čele s totálně sprostou a zjevně nevychovanou vedoucí na sebe řve a nadává a pomlouvá hosty, jednání na úrovni komunistické diktatury.. prostě jen v nouzi a rozhodně ne pro rodiny s dětmi! a rozhodně rezervovat písemně.. telefonické jednání popíráno a vše ve snaze zdražovat. Velmi smutné zjištění, sem už nikdy!

Ubytování  průměrně (2,7/5)

viz úvodní shrnutí

Strava a stravování  průměrně (3,7/5)

viz úvodní shrnutí

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4/5)

viz úvodní shrnutí

Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky  průměrně (3/5)

nevyzkoušeno

Okolí hotelu  průměrně (3,3/5)

viz úvodní shrnutí

Celkový dojem  průměrně (3/5)

viz úvodní shrnutí

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 1
z 3 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Jihomoravský kraj - nejlepší hotely

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání