Příjemný wellness hotel v malém městečku
Recenze hotelu Wine Wellness Hotel Amande **** (Česko - Jihomoravský kraj - Hustopeče)
Velkým plusem hotelu je jeho personál. Komunikace před příjezdem na jedničku, v restauraci a hlavně na recepci všichni příjemní, ochotní. Po drobném upozornění na hluk v pozdních nočních hodinách z átria hotelu, druhá noc již v pořádku, moc děkuji za vyřešení. Wellness v hotelu je pěkné, nádherný je hlavně odpočinkový prostor a prostor s vířivkou. Paní masérka přistupuje ke klientovi individuálně, což se v hotelích málokdy vidí. Snídaně v pořádku, káva dobrá, jen na velikost hotelu by byly lepší 2 "kávovary", ráno se tvořily řady, v neděli došlo k jeho poruše.
Objednala jsem si standartní pokoj, což mi ve 4* hotelu stačí. Dle mě ale pokoj neodpovídá běžnému standardu, mírná opotřebovanost a zastaralost nábytku by nevadila, ale s absencí minibaru, lednice, jsem se v hotelu této kategorie ještě nesetkala. Naopak velkým plusem je klimatizace na pokojích, to ještě v České republice nebývá vždy. Na pokoji mi ještě chyběly skleničky na víno, vodu (byly jen v koupelně na kartáčky). Na pokoji i v ostatních prostorách hotelu je čisto.
Super je bezplatné parkování na parkovišti hned naproti hotelu!
Přes drobné nedostatky dávám hotelu plný počet hvězdiček. Pokud se zde vypravíte, počítejte s větší hlučností (střed města, každou čtvrthodinu vyzvánějící kostel), pokoje standart jsou skromnější, vše ostatní Vám to ale vynahradí.
Ubytování
Příjemné ubytování, čisto, ale pokoje standart neodpovídají 4* hotelu
Strava a stravování
Snídaně v pořádku, nabídka v restauraci na oběd a večeři poměrně malá, jídlo ale dobré.
Vybavení, služby a personál hotelu
Wellness moc pěkné, všude ochotný personál
Okolí hotelu
Centrum malého města
Celkový dojem
Pokud budu hledat ubytování v této lokalitě, vyberu si opět tento hotel.
z 6 recenzentů
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
- Pro obchodníky
Tato recenze není ověřena a je čistě osobním názorem jejího autora. Server Recenze.cz ani jeho provozovatel nemůže ověřit, jestli autor hodnocený hotel skutečně navštívil a nenese tak žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost uvedených informací.