Napsat recenzi

Restaurace tragédie

Recenze hotelu Hotel Harmonie (Česko - Jihomoravský kraj - Brno)

Hodnocení:
průměrně: 1/5
Vloženo:
Pobyt: listopad 2018
Přečteno: 82x
Recenze se líbila: 256 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

V restauraci obsazené 2 stoly za barem 3 servirky. Jedna ze servírek přišla objednat piti po 15 minutách. Jídelní lístky donesla po 25 minutách a 3 urgencich. Po 70 minutách od příchodu nám donesla jídla. Z 5 objednaných pouze 4. Na jednu objednávku

zapomněla. A perlička, nechali jsme ohřát kaši pro roční dítě, servírka ji donesla po urgenci a 10 minutách už vystydlou.

Ubytování  průměrně (1/5)

Nevím, ale po zkušenosti s personálem restaurace bych se bal, ze i pokojské na to kaslou

Strava a stravování  průměrně (1/5)

Jídlo jaks taks, ale obsluha absolutně nejhorší s jakou jsem se kdy setkal.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (1/5)

Obsluha restaurace tragicka, pomalá, lina s absolutním nezajmem

Lázeňské služby  průměrně (1/5)

Nevím

Okolí hotelu  průměrně (2,5/5)

Byla tma

Celkový dojem  průměrně (1/5)

Nikdy více

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 0
z 2 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Další recenze hotelu

Jihomoravský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání