Napsat recenzi

Hotel Zlatá Hvězda

Recenze hotelu Hotel Zlatá Hvězda **** (Česko - Jihočeský kraj - Třeboň)

Hodnocení:
průměrně: 3,1/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2022
Přečteno: 54x
Recenze se líbila: 67 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

V hotelu Zlatá hvězda v Třeboni jsme byli ubytovaní v období od 1. 8. 2022 do 7. 8. 2022. Zaplatili jsme si zde wellness pobyt s polopenzí. V ceně pobytu byla snídaně, večeře a několik wellness procedur.

Ubytování  průměrně (3,6/5)

Ubytování až na malou koupelnu a absenci klimatizace, která by v horkých letních dnech nebyla od věci, bylo dobré.

Parkování je poskytováno hotelem na nehlídaném městském parkovišti, kde parkují všichni návštěvníci města. Poplatek je 200 Kč/noc (v automatu na parkovišti Vás to stojí o pouhých 40 Kč víc).

Strava a stravování  průměrně (3,7/5)

Hotel má novou pěknou restauraci a však snídaně a večeře pro své hotelové hosty podává v předpotopním sále, který svým vzhledem absolutně neodpovídá standardu 4*hotelu. Na podlaze byl položený zašlý koberec, který byl místy shrnutý, takže jsme o něj všichni zakopávali. Na stolech byly špinavé ubrusy, které za celých 6 dní nebyli ani jednou vyměněné. Na ubrusu pak ležel ještě jeden menší plastový, který sloužil jako jakýsi lehce otíratelný bryndák.

Snídaně byly formou bufetu. Výběr byl dobrý, až na koláče, které byly den ode dne tvrdší a pečivo, které bylo o víkendu gumové. Prostor pro nabrání jídla byl hodně stísněný, a tak každé ráno probíhala neskutečná motanice. Jako největší prohřešek ale vidíme absenci dostatečného počtu míst pro všechny hosty. Snídaně probíhaly od 8:00h avšak když jsme první den přišli v 8:05 již nebylo místo. Jako alternativu nám personál vrazil do ruky plastový tác, jak ze školní jídelny, s tím že si máme nabrat snídani a odnést si ji 200 m do restaurace. Nemluvě o tom že v restauraci zrovna probíhal úklid a příprava na otvíračku a tak se o klidné snídani nedalo vůbec mluvit. Opět ve 4*hotelu by toto měli mít pořešené jinak.

Večeře opět formou bufetu. Opět stísněný prostor. Opět neskutečná motanice a především strach jestli na nás zbyde 5 minut po začátku maso nebo příloha. Pokud již k omáčce nezbyl knedlík, jako alternativa bylo přineseno asi 5 krajíců chleba, které paní “čísnice” donesla v rukou. Cena a kvalita nabízeného jídla byla opravdu velmí nízká a bylo zřejmé, že pan majitel na svých hostech šetří. Když jsme si chtěli u obsluhy objednat (ZAPLATIT) k večeři nějaké pití, čímž jsme mysleli pivo, džus a jiné, bylo nám odpovězeno ať si jdeme napustit vodu ze skleněné bandasky, že pokud chceme jiné pití musíme si jít po večeři sednout do restaurace. Špinavé nádobí bylo obsluhou odnášeno avšak se nám stalo, že nám při PROBÍHAJÍCÍ večeři obsluha naskládala špinavé nádobí z jiného stolu na náš a odešla, my jsme pak večeři dojídali v přítomnosti omatlaných talířů s nedojedeným jídlem od jiných hostů.

4)Obsluha při snídani a večeři byla složena z mladých brigádníků a jedné paní v důchodu. Všichni byli naprosto neprofesionální a jejich servis odpovídal servisu čísníka v třetí cenové.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,3/5)

WELLNESS bylo asi to nejhorší z celého pobytu. Procedury ve wellness poskytovali opět mladí brigádníci, kterým bylo odhadem maximálně 16 let, jejich chování tak odpovídalo jejich věku. Masáži se nedalo říkat masáž, protože nás oba s mužem masírovali 2 děvčata, která měla dohromady 50 kg a tak to bylo spíše hlazení s neustálým si šeptáním a posmíváním se, přičemž na konci masáže otevřeli dveře a z místnosti doslovně utekli, my jsme tak zůstali polonazí museli zvedat z lehátka pří otevřených dveřích do chodby. Další procedurou byla vana, kterou jsem měla studenou a po proceduře jsme si ji ještě museli i vypustit. Ve vířivce zas bylo neskutečně chlóru, že se z toho tvořila pěna a celou proceduru si člověk zrovna dvakrát neužil díky intenzitě zápachu. Vířivku člověk musel ovládat sám. Každý rok v létě jezdíme do některého lázeňského města, kde si zaplatíme několik procedur a vždy o nás bylo postaráno od A do Z. Toto co předvedli v tomto hotelu opravdu není wellness, kde si chce člověk odpočinout jak psychicky, tak fyzicky. A odpočinek mimo jiné dělá i vhodně zvolená hudba, vůně, přítmí to zde opravdu nenajdete.

Okolí hotelu  průměrně (4,9/5)

Celkový dojem  průměrně (3,1/5)

Tímto bysme chtěli pozdravit pana ředitele, s kterým jsme vše probrali a kterému samozřejmě přišlo vše v pořádku. Jak jsme pochopili vděčnými a spokojenými zákazníky tu jsou především lidé v důchodovém věku, kteří si pamatují hotelové služby let minulých a tak zde jsou tak spokojeni, že si po sobě i odnášeli nádobí a byli vděčni, když jim kuchař přidělal na večeři řízky (kterých bylo po málu), které ovšem měli zaplacené.

Tento hotel opravdu nedoporučujeme, jsou to vyhozené peníze!!!

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 4
z 7 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Jihočeský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání