Napsat recenzi

Pan Pohlreich by se měl vrátit a získané hvězdy okamžitě sebrat!

Recenze hotelu Hotel Zlatý potok (dříve Hotel Rosa) **** (Česko - Jihočeský kraj - Nicov)

Hodnocení:
průměrně: 3,5/5
Vloženo:
Pobyt: říjen 2016
Přečteno: 2 517x
Recenze se líbila: 494 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Naprosto souhlasím s recenzemi, které se tu již objevily. Hotel Zlatý potok jsme si vybrali na doporučení pana Pohlreicha po shlédnutí dílu z roku 2014. Bohužel od té doby se asi ledacos změnilo. Těšili jsme se především na doporučovanou výbornou kuchyni, ta však byla na celém hotelu největší katastrofou. Troufám si říct, že v kdejaké nádražní hospodě vaří lépe a kvalitněji!

Ubytování  průměrně (3,7/5)

Příjemné prostředí hotelu a zejména dobré umístění s překrásným výhledem. Na vybavení pokoje je cítit snaha o co nejútulnější domácké prostředí, které je podkresleno všude ležícími kočkami (jako milovnici koček mi tohle vadí na celém hotelu nejméně) a jako třešnička na dortu - atrakce pro děti i dospělé - mluvící ptáci loskutáci. Osm druhů tapet na pokoji na můj vkus až dost. Koupelna průměrná.

Strava a stravování  průměrně (3,6/5)

Největší zklamání. Jako velmi početná skupina jsme ochutnali opravdu všechno možné. Začalo to zkaženou šlehačkou na bombardinu - zde ještě přišla omluva, k večeři drůbeží vývar - osolená voda obarvená kurkumou, uzené s kroupami a špenátem - naprosto bez chuti, pečené koleno - vysušené, hovězí žebra - dobře propečené, avšak opět bez chuti. Jediné, co se dalo sníst byla pečená kachna a borůvkové knedlíky. K snídani zkažená zelená a již zapáchající krůtí šunka, míchaná vajíčka bez chuti, nejlevnější javořické párky, celkově malý výběr. Když jsme ve čtvrt na deset požádali o doplnění kávy a talířků, bylo nám velmi nevybíravě oznámeno, že snídaně jsou do půl desáté, že je to napsáno na každém pokoji a že už je číšník sklízí. Přeji proto všem DOBROU CHUŤ.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,6/5)

Vybavení(sauna, bazén, tenisové kurty, minigolf...atd) je pouze dekorativního charakteru a není součástí hotelu. Tuto větu z ubytovacího řádu nikdo z nás nepochopil. Vlastně nám to bylo jedno, protože toto vybavení bylo ve velmi zanedbaném stavu a již dávno "zazimované". Přesto nám zvědavost nedala a optali jsme se na vysvětlení. Velmi arogantně a suše nám bylo odvětěno: " To abyste nás nemohli žalovat!" Tečka.

Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky  průměrně (3,9/5)

Okolí hotelu  průměrně (4,3/5)

Celkový dojem  průměrně (3,5/5)

Jednou stačilo, děkujeme. Pokud Vás tato práce nenaplňuje, prosím prodejte to! Tohoto hotelu je ve Vašich rukou škoda.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 21
z 36 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Jihočeský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání