Naproste pokazeni nalady a zklamani

Recenze hotelu Hotel Zlatý potok (dříve Hotel Rosa) **** (Česko - Jihočeský kraj - Nicov)

Průměrné hodnocení hotelu:
3,5
(na základě 36 recenzí)
Celkové hodnocení autora:
Vloženo:
Pobyt: červen 2015
Fotografie: 0
Komentáře: 56

Zprvu hotel nemel chybu.. No jednu drobnou,nepocitalo se s nasimi nahlasenymi detmi,tak jsme museli asi pul hodiny cekat,nez budou povleceny dalsi postele,ale to neberu jako zadnou hruzu,pani byla mila,omluvila se,proste jsme pockali. Pokoj byl pekny,okoli hotelu pekne,vsechno fajn,manzelovi se teda nezdaly vsude lezouci kocky,ale ty mi nevadily. Snidane velmi,velmi slabe.Varene jidlo bylo uplne obycejne,netusim,za co dve hvezdy od Pohlreicha.V nasem voucheru jsme meli ruzne aktivity jako minigolf,tenis atd. Deti chtely zkusit minigolf. Bohuzel velkymi dirami v plotu se jim micek ztratil,sla jsem nahlasit ztratu,tak mi bylo drsnym cisnikem a recepcnim receno,ze jsme uz jsme dvacati,at si micek najdeme,ze na to nema cas :) Manzel a kamarad nastesti ten micek nasli. Pak nastala vecere,objednali jsme si a vzapeti prisla servirka,ze neni jedna z polevek a ze doslo i druhe hlavni jidlo. No tak jsem si dovolila prohodit,ze nam to nevadi,ale jim hloupej micek jo.. Prisel pan majitel a zacal na me cosi vykrikovat,ze kde jsem slysela,ze musi mit obe jidla atd. No tak jsem mu vysvetlila,ze mi jde o princip!!! On byl natolik agresivni,vykrocil i proti mne,jako by mi chtel jednu uvalit.. Nechtela jsem se dal s timto ponekud pritroublym clovek dal dohadovat,tak jsem mu vse odkejvala :) Doporucil mi,at jim napisu spatnou recenzi,tak je tu. Pak odesel a s cisnikem si placli jako vitezove a machri!! Takze nehorazny jednani,jak tu pise uz jeden clovek,heslo pro ne je: Host do domu,hul do ruky. Ovsem spravne by melo byt: Nas zakaznik,nas pan :-)

Ubytování 

Ubytovani pekne,na zahrade maji nadherny bazen a pekne posezeni. Chtelo by to zmenit majitele :)

Strava a stravování 

Vybavení, služby a personál hotelu 

Personal hrozny. Vybaveni uslo.

Okolí hotelu 

Celkový dojem 

Bohuzel mi pan majitel tak zneprijemnil pobyt,ze na tenhle hotel vzpomenu jen ve zlem.

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze není ověřena a je čistě osobním názorem jejího autora. Server Recenze.cz ani jeho provozovatel nemůže ověřit, jestli autor hodnocený hotel skutečně navštívil a nenese tak žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost uvedených informací.


Komentáře

S
Soňa Šrajerová 19. 07. 2015 20:40
Oběd ala Pohlreich?
Místo k obědu jsme si vybrali náhodně, máme poblíž chalupu a udělali jsme si výlet. Polévka šumavská cibulačka byla nijak chutnající voda a na kolečka nakrájená cibule, krutony dodali později. Manžel moji porci glosoval slovy, ty toho máš ještě míň než já :-)cena 49.- Pecka přišla v podobě svíčkové, kterou si dal jen muž. Dva kousky masa, ,4 knedlíky a omáčka. Muž snědl první kousek masa a chtěl se pustit do druhého, ale nějak znejistěl.Ptám se ho, co se děje a on, že to maso smrdí. Zavolala jsem obsluhu a bylo mi řečeno, že je to v pořádku, že to je tím, že je maso naložené a že ona to jí každý den. Tak jsem jí řekla, že je mi jí líto, ale že něco, co smrdí, nejím. Odešla beze slova a nechala si zaplatit 320Kč. Tak už zase vím, kam už nikdy nepřijdu. Jen nechápu, za co dostali od pana Pohreicha před rokem 2 hvězdy :-(((
P
Petr Bayer 19. 08. 2015 11:18
Už dlouho jsem nic takového nazažil
Plně souhlasím s názory, co se tady objevily. Našel jsem si tento hotel na netu a hned se mi zalíbil. O to bylo moje větší překvapení, když jsme s manželkou dorazily. Měli jsme objednanou polopenzi. K večeři jsem si vybral pečené brambory s třemi druhy masové rolády. Neuběhlo ani pět minut a večeře mě byla donesena. Pečené brambory docela šli, ale tři druhy masové rolády obnášeli tři kolečka o průměru 2cm a tloušťce 0,5 mm. s náplní ani nevím jakou. Musím uznat, že do tenkého kolečka nacpat kousek salámu a něčeho, nevím, čeho bylo umění. Další dny, když jsme přišli k večeři, jsme přemýšleli co si objednat aby se to dalo sníst. Polraich by se asi opravdu divil. Snídaně se skládala, tak jak tady bylo řečeno s dvou druhů šunky a sýrů k tomu paštika a jogurt v kelímku. Káva rozpustná ta nejlevnější takže po třech dnech jsme si nalívali džus caprio. Kdo má rád čaj k snídani má celý týden výběr z černého čaje a lesních plodů. Snídaně začínají v osm hodin a běda když tam přijdete o dvě minuty dřív. Bude Vám důrazně řečeno, že až v osm. Úklid si provádějí hosté sami. Po dvou dnech jsme dali na kliku jejich cedulku prosím uklidit pokoj. Potřebovali jsme vyměnit ručníky. Večer přijdeme na pokoj a cedulka vysela na klice a ručníky nebyli vyměněni. Po dotazu nám bylo řečeno, že slečna to asi přehlédla. To se potom stalo ještě dvakrát. Přímé okolí hotelu pěkné, ale jinak hrůza. Chtěl bych upozornit, že během našeho pobytu 27.7.- 2.8 2015 se hotel změnil s hotelu Rosa na hotel Zlatý potok.
T
Toužimský 03. 09. 2015 22:55
manželé Lázňovští a hotel Zlatý potok - dříve Rosa
Máte s touto manželskou dvojicí zkušenost velice špatnou už v roce 2011 na Hotelu Antigll na Šumavě. Na tomto hotelu byl do června výborný personál a místo pěkné. Tak jsme se v červnu rozhodli, že si objednáme září 2011 na týden pobyt. V září ale nás zarazila změna personálu (manželé Lázenští). Tito lidé nám plně zkazili svým chováním k nám jako k hostůmí. Tipovali jsme, že s tímto přístupem nikde nepochodí. A dnes jsme je opět viděli a to se Zd. P.. O hotel se nestarají, vařit neuměj a k hostům.
V
vlad.kornalík 05. 09. 2015 17:47
zklamání
Viděl jsem pořad ve kterém p.Zd.Pohlreich předvedl majitelům hotelu jak jej vést,vařit a podávat jídla,která se do tohoto kraje hodí.Při ukázce stolování byl celý lokál hostů s jídlem spokojenProto mne velice zarazila recenze několika hostů ,jak špatné jídlo jim bylo servírováno,špatná obsluha a ubytování.Moc mne to mrzí,protože jsem chtěl hotel navštívit.Zajímalo by mne kde působí výborná kuchařka paní JANA,která tam tehdy vařila. Děkuji
D
Dagmar Šefrová 06. 09. 2015 09:58
Díky za recenze na tento hotel
Také mě zarazily nepochvalné recenze ubytovaných rekreantů. Chtěli jsme hotel navštívit. Co mně ovšem nejvíce zarazilo byly reakce paní Lenky, pana Bláhy a Novotného, kteří se zmohli jen na opravy gramatických chyb a doporučení doplnění dalšího vzdělání gramatiky pisatelům. Je vidět, že naprosto nepochopili rozhořčení pisatelů a nepodali adekvátní vysvětlení k nastálým stížnostem. Z mé strany jen tolik, že ani 2 hvězdy pana Pohlreicha mne nepřesvědčí navštívit toto zařízení, i když jsem po zhlédnutí pořadu fandila majitelům, ať se jim daří.
J
Jana Hubíková 09. 09. 2015 19:51
Všechno je jinak
Paní Jana je podvodnice, která není v nemocnici, ale přivydělává si jinde a moc umění v kuchařském umění nepředvádí, spíš naopak. Podvádí nejenom současné zaměstnavatele, ale i pana Pohlreicha a i majitele hotelu Zlatý potok. Není jasné, jak umí vařit, ale s morálkou je tzv. na štíru.
P
Petr Smékal 19. 09. 2015 10:38
ŠKODA
veliká.Po shlédnutí pořadu jsem majitelům i paní Janě moc fandil a co je hlavní,chtěl jsem vzít rodinu a konečně se vydat na Šumavu.Ale po přečtení recenzí a bohužel žádné kloudné reakce majitelů,peníze vrazím do jiného ubytování.Něco podobného jsme zažili na hotelu Petr Bezruč v Beskydech.Obecně přeci platí rčení "jaký pán,takový krám" nebo chcete li "ryba smrdí vždy od hlavy". Přeji hezký den.
Z
Zdenek 05. 10. 2015 02:24
Zklamaní
Ano šéfe jsem videl, mel chut prijet....Kuchařka Jana uz tam tedy nedělá? Kvuli ni jsem mel chut prijet...
P
Polabský 06. 10. 2015 09:40
Děkuji pěkně:
Po přečtení všech příspěvků mne tak napadlo: "Nemusím mít všechno a nemusím být u všeho". S přáním hezkého dne všem.
J
Jiří 25. 10. 2015 09:29
Škoda
Chtěl jsem přijet a to až z Loun, Ústecko, jenže po přečtení všech recenzí, se z Loun nehnu..
P
Petr 13. 01. 2016 00:00
Ano Šéfe
díl to byl ale naaadhernej... a Zdeněk P. říkal "to, že je to dobrý dneska neznamená, že to bude dobrý zitra... nj
B
bara 15. 02. 2016 17:27
pro zuzajs
Milá paní, opravdu mi nejde do hlavy, proč by Vám měl ztracený míček hledat číšník nebo kdokoli jiný. :D :D Vy si opravdu myslíte, že nemají co na práci? Pokud děti hrají mini golf a ztratí míček, tak je troufalé jim říci at si ho najdou??? To jsou tak rozmazlené??? Neschopné??? Nevím asi jsem byla vychovaná jinak.
S
sarka holmanova 11. 03. 2016 20:33
pro zuzajs
naprosto souhlasim s Barou, nechapu premrstene pozadavky nekterych matek/biomatek. navic kde jsou kocicky, pejska bych nevzala, respektovala bych nastaveni majitelu. Diskuze o pravopisnych chybach je smesna a nevystihuje podstatu diskuze. Zitra tam zajedu.
V
Vyhnálek Richard a Hanička 19. 03. 2016 23:04
Pokud jsi bez viny, hoď kamenem
Je snadné odsoudit, pošpinit a zkritizovat... četli jsme stejné recenze jako vy a přesto nás to neodradilo jet se podívat jak manželé Lázňovští zvládají uskutečnit své sny pot tíhou mediální reklamy. V pořadu,, Ano šéfe´´ nás zvou do krásného koutu Šumavy, kde je spousta míst které stojí za to vidět, a slibují ve svém hotelu domácí zázemí, kde si nemusíte na nic hrát a můžete přijít na večeři v papučích a cítit se jako u babičky na chalupě. Dáte si něco dobrého z domácí kuchyně a místo komerčních limonád zapijete dobré jídlo vlastní bylinnou nebo ovocnou limonádou, sdílíte aktuální zážitky a necháte si doporučit program na příští den. A tohle všechno jsme v hotelu Zlatý potok zažili. Moc rádi se znovu vrátíme, víme co chceme a určitě se necítíme být podvedeni, ani poškozeni. Pokud i vy víte co chcete, neváhejte a navštivte hotel Zlatý potok. Je tam fakt moc hezky a personál i majitelé jsou lidé jako vy, svou práci dělají s láskou, tak je jako lidské tvory vnímejte. PS: Teď jsme se vrátili na druhý konec republiky a už teď se těšíme, až zas pojedeme domu k,, Jindrovi a Míše´´, máme vás rádi a držíme vám palce, jste dobří.
J
Jiří 27. 03. 2016 19:28
Hodit kamenem je snadné....
Pracoval jsem na hotelu a vím, že jsou hosté a hosté, všem se nezavděčíte. Panička z Prahy (zřejmě) je moc na výši, aby hledala svým rozmazleným dětem míček, to raději buzeruje personál. Když ztratíte míček, většinou se dá dojít s prosbou pro nový, ale ne, aby mi šel hledat číšník od své práce, to mu utečou hosté, na restauraci, nebo ho ještě (ztrátu) zaplatíte, i to se stává v ČR. Co ale bylo vidět v jinak dobrém dílu Ano šéfe, je jasné nad vše ostatní. Pan majitel je , nebo byl, úplně mimo s nervy, víc, než dovolenou, i když tu taky, by potřeboval rozebrat od psychologa a naučit se jednat s lidmi, protože stále platí, že host je náš pán, stejně, jako říká pan Polreich.On je boss, který s hosty musí umět mluvit a chovat se k nim hezky, klidně, i když je třeba v duchu rád nemá, holt to jsou lidé, co mu přinášejí peníze. Pokud toto nechápe, nemá co dělat v takovém podniku, myslím, že by vše zvládla řídit jeho paní sama, on je tam pro mě navíc, je vidět, že paní věci rozumí a že si s manželem hodně protrpěla, to je vidět, musí to být zlatá ženská...Kde jinde pan majitel peníze vydělá na jinak krásné vesnici, když ne ve svém hotelu? Pokud se nebude chovat slušně ke všem, může hotel zavřít. Paní Jany je škoda, dobře bych ji zaplatil a sehnal jí na záskok, střídání, kuchaře, aby měla pravidelné volno, člověk není zvíře, aby dřel věčně, jednou vše vyvrcholí, únava, nervy...Jany pokud se zbavili, velká chyba, byla pilíř kuchyně, vařit umí, pan Polreich by jen tak nechválil. A té "paničce", co chce hledat míček svým jistě milým a moc hodným ratolestem, bych doporučil jet bydlet jinam, protože host, co přijede záměrně vymýšlet problémy, je host, kterého nikdo podruhé vidět nepotřebuje. Ono řekněme si upřímně, "slevomaty" zkazily podnikání vícero hotelům, provozům a hlavně zkazily lidi , myslí si, že majitel hotelu je ten, co je musí nakrmit za 300 a prodat za sto korun, tak to ale není, to jde dočasně v mrtvých měsících, v listopadu například a ne jindy, aby se vydělalo aspoň na energie. Možná je lepší, na měsíc zavřít. Věřím, že si manželé prošli podnikatelským peklem a proto chtěli pozvat pana Polreicha, aby jim poradil, pokud si ale pan majitel nechá odejít tak dobrou kuchařku, to je potom smůla...lidé jedou hlavně za dobrým jídlem, potom za přírodou, vím, že není paní Jana na světě jediná, možná mají dnes dobrého kuchaře, to nevím, každopádně přeji majitelům, aby nemuseli hotel opustit...držte se.
Z
Zuzajs 27. 03. 2016 20:48
rozmazlenci
Boze,tak to je sila... Ja jsem snad psala,ze jsem chtela po cisnikovi najit micek??? Sla jsem mu oznamit jeho ztratu s tim,ze jsem se asi "rozmazlene" domnivala,ze nad tim mavne rukou a treba nam pujci i novy.Lidi,proberte se :-) Prostredi krasne,ale primo u techto lidi uz nikdy.Predpokladam spousty vynikajicich reakci a to ja uz nemam zapotrebi,tak se mejte a jezdete,kam chcete...
J
Jeník 15. 08. 2016 22:30
Také nemohu doporučit!
Ceny jídla vysoké, neodpovídají kvalitě. Malá mistička vývaru za 50 Kč, kdyby to byl pořádný vývar tak neřeknu, ale zde byla jen voda a 4 kousky uzeného masa, jinak nic. Nehorázné jak se snaží šetřit. Objednaný steak byl samozřejmě také řádně naceněn, ale byl tuhý jako podrážka. Opravdu nic bych neřekl, kdy byly ceny poloviční. Jinak prostředí příjemné.
M
Marcela Heroldová 06. 09. 2016 19:17
Poděkování
Chtěla bych poděkovat CELÉMU PERSONÁLU z Hotelu Zlatý Potok včele s paní majitelkou a jejím manželem,velmi milí lidé-usměvaví a vstřícní,trávili jsme 3 dny na Šumavě a sháněli ubytování na 1 noc a vybrali jsme si tento hotel v Řetenicích a byli jsme moc spokojeni.DĚKUJEME i za milou obsluhu a skvělé jídlo a pivko!Určitě se vrátíme!A jedna rada pro majitele:špatné recenze píšou jen závistivci,tak si z nich nic nedělejte a zůstaňte takoví jací jste!DÍKY.Marcela a Laďa z Blanska-Moravského Krasu.
J
Jana -shoda jmen, nejsem ta kuchařka :-D 11. 12. 2016 02:51
Této recenzi nelze než se zasmát
nad hloupostí pisatelky. Paní, vy raději sedte doma na zadku, protože předpokládám, že jak někam vyrazíte, bude z toho zase negativní recenze.
P
Petr 14. 08. 2017 12:44
Zábavné :-)
Pročítat celou diskuzi bylo velmi poučné a zábavné - nicméně výseldek je pro mně jednoznačný... rozhodně se nestanu vaším hostem. Vám a podobným přeji brzký a zasloužený krach.
M
Michal 10. 08. 2018 10:54
Katastrofa
Tak sem si po shlédnutí dílu Ano šéfe říkal, že by to stálo za to vážit cestu z Brna. Ovšem po tom co sem si tu přečetl mě ani nehne. Za největší prasárnu považuju ty kočky. Co na to hygiena? Alergie na kočičí chlupy je jedna z nejrozšířenějších a ony si tam volně běhají po jídelně a stopro i v kuchyni.

Další recenze hotelu

Top nabídky dovolené