Napsat recenzi

Problematická komunikace recepce

Recenze hotelu Hotel Podhrad ***** (Česko - Jihočeský kraj - Hluboká nad Vltavou)

Hodnocení:
průměrně: 3,3/5
Vloženo:
Pobyt: duben 2018
Přečteno: 151x
Recenze se líbila: 261 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Hotel jsme navštívili opakovaně. Jedná se o příjemný hotel, s dobrou kuchyní a příjemnou obsluhou v restauraci.

Myslím si, že došlo k výměně personálu na recepci, kdy 2 pánové, kteří nás ubytovávali, asi nejsou šťastným řešením. V první komunikaci při příjezdu na hotel, kdy se ubytováváte, působí zmateně a absolutně bez přehledu, což by takovýto hotel asi neměl mít. Omlouvalo by je snad jen to, jestli byli na recepci první den, ale i tak by snad měli být proškoleni, aby vystupovali profesionálně.

Ubytování  průměrně (3,6/5)

Pokoj byl zřejmě nově vymalován a dobře uklizen. Postel byla pohodlná. Závěsy na oknech byly nedostačující, zatáhnout se prostě nedalo.

Strava a stravování  průměrně (3,7/5)

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,4/5)

Personál restaurace je zkušený a příjemný, ovšem personál recepce, o tom se nedá napsat nic kladného.

Okolí hotelu  průměrně (4,3/5)

Celkový dojem  průměrně (3,3/5)

S pobytem jsem byli spokojeni, jen je problém s parkováním u hotelu, kdy parkoviště bylo nedostatečné.

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 5
z 7 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Jihočeský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání