Napsat recenzi

S Kovotourem nikdy více

Recenze hotelu Park Hotel Budva *** (Černá Hora - Budva - Budva)

Hodnocení:
průměrně: 2,9/5
Vloženo:
Pobyt: září 2012
Přečteno: 888x
Recenze se líbila: 574 čtenářům
Fotografie: 12
Videa: 0
Komentáře: 0

Uvytování a především stravování neopovídající cestovní smlouvě. Neochota a výmluvy pracovníků Kovotouru. Žádná náprava přes opakované urgence. Delegátka ani obchodní ředitel Kovotouru dle jejich vyjádření nemají kompetence zjednat nápravu a delegátka údajně ani nesmí nic podepsat.

Ubytování  průměrně (2,2/5)

Hotel byl inzerován a v cestovní smlouvě jsem měl 3*, hotel však měl pouze 2*, je před nutnou rekonstrukcí. Ve smlouvě jsem měl pokoj s výhledem na moře. Pracovníci Kovouturu mě přesvědčovali, že nabízejí pouze pokoj k moři bez výhledu. Po urgencích jsem byl druhý den přestěhován do pokoje s výhledem na moře.

Po celou dobu jsem žádal delegátku o přestěhování do hotelu 3*. Odpovídala, že to není v její kompetenci a zápis o tom odmítla podepsat, s tím, že k ničemu nemá podpisové právo.

Několikrát kontaktován obchodní ředitel Kovouturu, který vykonával funkci supervizora pro celou Černou Horu. Dle jeho sdělení ani jako obchjodní ředitel nemá kompetenci nás přestěhovat do 3* hotelu. Několikrát slíbeno, že se dostaví, nikdy se nedostavil. Telefonát na kontaktní telefon do Česka, pracovnice sdělila, že nemá k ničemu kompetence, vše prý zařizuje obchodní ředitel přímo v Černé Hoře. Telefon na ředitele společnosti Kovotour nebo jeho mail odmítla sdělit.

Strava a stravování  průměrně (2,4/5)

Naprostá katastrofa. Inzerovány švédské stoly. sice byly, ale bez výběru. Předkrmy žádné, dezerty žádné ( každý den pouze štrůdl), ovoce pouze zelená jablka, jednou nahnilé broskve a asi 2x banány, které ovšem záhy došly a pak nic. Zmrzlina žádná. Hlavní jídla cca 2, studené, začernalé, evidentně staré, nejspíše zbytky od oběda z jiného hotelu.

Snídaně pouze naprosto nechutné čaje ve špinavých konvicích, káva poue bílá opět ve špinavých konvicích, černá vůbec, pečivo staré evidentně rozmrazené, sýr žádný, pouze vejce natvrdo, jejich bílý sýr a margarin. máslo nebylo nikdy. Ubrusy špinavé obrácené naruby, vespod velmi špinavé, personál špinavý, talíře špinavé ( viz foto ), příbory špinavé.

po celou dobu jsem žádal delegátku a telefonicky obchodního ředitele minimálně o zajištění stravování odpovídající 3*. Odmítnuto s tím, že stravování je v naprostém pořádku. Na konci úpobytu zažívací potíže zjevně z jídla v jídelně.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,3/5)

Hotel zhruba ze 70. let nutně vyžadující rekonstrukci.

Rozbité postele, roztrhaná prostěradla, zapáchající koupelny.

Pláž a moře  průměrně (4,1/5)

Pláž hned u hotelu, ale na pláži oblázky promíchané se stavební sutí.

Okolí hotelu  průměrně (3,6/5)

parková úprava - odpovídající

Celkový dojem  průměrně (2,9/5)

Neodpovídající ubytování, katastrofální stravování.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 10
z 27 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Budva - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání