Napsat recenzi

Hotel Korali již nikdy více!

Recenze hotelu Hotel Korali *** (Černá Hora - Bar - Sutomore)

Hodnocení:
průměrně: 3,3/5
Vloženo:
Pobyt: září 2015
Přečteno: 1 302x
Recenze se líbila: 464 čtenářům
Fotografie: 7
Videa: 0
Komentáře: 1
  • Salát z míchaných vajec s párky,, zalité jogurtovým dresinkem.. Podávané 2 dni po sobě. Salát z míchaných vajec s párky,, zalité jogurtovým dresinkem.. Podávané 2 dni po sobě.
  • Každodenní strava. Každodenní strava.
  • Každodenní strava. Každodenní strava.
  • Každodenní strava. Každodenní strava.
  • Růžičková kapusta od oběda s květákem od večeře podávaná druhý den.. Růžičková kapusta od oběda s květákem od večeře podávaná druhý den..

Zakoupili jsme si letecký zájezd do Sutomore do Hotelu Korali. Podle informací uvedených v katalogu na internetu absolutně neodpovídá uvedená a nafocená realita. CK hotel prodává jako 3* hotel, ale maximálně je to 2*. V minulé době za komunismu možná hotel odpovídal tehdejším požadavkům, ale dnes už je dávno za svým zenitem.

Ubytování  průměrně (3/5)

Hotel ze 60. let minulého století, minimálně rekonstruovaný, ale čistý.

Strava a stravování  průměrně (3,4/5)

TRAGÉDIE. Tento názor jsme neměli jen my. K snídani každý den stejné, připálená smažená vajíčka, na kolečka nakrájená a upečená klobása, jakýsi nepoživatelný margarín, 3 druhy měkkých salámů a umělé, šedavé párky. Jíst se daly jen paštika a tavený sýr. Oběd a večeře. 3 druhy hustých, podivně zabarvených a jednotvárně chutnajících omáček s plátky masa uvnitř. K tomu rozvařené těstoviny, bramborová kaše z prášku, někdy rýže, nahnilé ovoce. Toto se v podstatě opakovalo 11 dní našeho pobytu. Unikátní byli kombinace jídel z předešlého dne. Zbytky salámů a klobás od snídaně nebo zbytky masa a omáčky z předešlého dne smíchané s těstovinami nebo rýží z předešlého dne, sterilovaná a ohřátá zelenina k večeři, druhý den ochucená o klobásu ze snídaně, kapusta od oběda smíchaná s květákem z večeře a podobné kombinace. Ale vrchol tohoto „šetření“ kuchyně byl salát ze smažených vajec od snídaně s nakrájenými párky a zalitý jakousi asi jogurtovou omáčkou. Tyto speciality byly někdy podávány i dva dny po sobě.. Připadali jsem si jako před 40 lety někde v závodní jídelně. Pracoval jsem v několika restauracích a hotelech jako kuchař a šéfkuchař, ale to, co se podává v tomto hotelu jako strava pro klienty CK Kovotour, bych si z 95% netroufl vyexpedovat z kuchyně a nabízet hostům. Vždyť je to o zdraví! Být to tady v ČR, okamžitě bych na tento hotel poslal OHES a ČOI. Hygiena strašná, za celou dobu pobytu nevyměněny ubrusy, pokapané, plné drobků, džemy, müsli, med, jogurt, cukr nabízeny v mísách s upatlanými lžícemi.

Ještě že v okolí byly restaurace a pouliční prodejci, kam jsme se chodili stravovat. Do restaurace hotelu jsme se chodili v podstatě jen napít.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,1/5)

Satelitní televize a telefon na pokoji? V hotelu Korali určitě ne. WIFI sice na recepci, ale připojit jsem se chodil do místních restaurací, protože signál byl nedostačující. Lednice byla jen nevyhovující chladnička s ventilátorem, kde se vnitřek jen lehce ochladil oproti pokojové teplotě. Uklízečky dělali co mohli, ale s děravým povlečením, ušmudlanými dekami na přikrytí a děravými koberci toho moc nezmohli. Plus hodnotím jen hlučnou funkční klimatizaci.

Pláž a moře  průměrně (3,6/5)

Pláž i moře čisté, 2 lehátka + slunečník za 3 EU, hotel od moře vzdálen jen přes místní komunikaci.

Okolí hotelu  průměrně (3,6/5)

Příroda super, promenáda cca 1,5 km s restauracemi a prodejničkami po Sutomore. Všude ale neskutečný bordel, odpadky, potulující se psy a kočky.

Celkový dojem  průměrně (3,3/5)

Projeli jsme již několik států, lokalit i hotelů. Ale na tento díky stravě určitě nezapomeneme. Černá hora možná někdy ano, ale určitě ne Hotel Korali. A CK také ne. Přál bych vedení CK, aby si zkusili strávit příjemných 11 dní v hotelu Korali a hlavně ochutnali místní „speciality“ z hotelové kuchyně.. Jistě by po této zkušenosti tento hotel okamžitě vyřadily z nabídky CK.

99% klientů hotelu tvořili důchodci, jelikož je CK naláká na dotovaný pobyt. A co tento dotovaný pobyt obnáší? Výlet za 10 Euro ZDARMA. Ano, za 270 Kč si je kupují! Důchodci neremcají. A kolik z nich má a umí ovládat internet, aby tam mohli napsat, jak se s nimi zacházelo?

Varuji potenciální zákazníky - vezměte rozum do hrsti. Jiný hotel, jinou destinaci, jinou CK.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 147
z 255 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Marie: Nic se nezměnilo - 26. 7. 2017 9:39

Pane Pavle,od doby co jste byl v hotelu Korali se opravdu nic nezměnilo,je to stále,tak jak píšete.CK stále podvádí klienty a nestydí se dále nabízet ALL INCLUSIVE.Byli jsme tam letos na přelomu června a července a vše při starém.Lidé by měli vědět,co za svoje peníze dostanou. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Bar - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání