Napsat recenzi

hotel Strandja - noční můra!!!!!

Recenze hotelu Hotel Strandja *** (Bulharsko - Slunečné pobřeží - Slunečné pobřeží)

Hodnocení:
průměrně: 2,6/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2012
Přečteno: 1 477x
Recenze se líbila: 327 čtenářům
Fotografie: 18
Videa: 0
Komentáře: 6
  • vchod do jídelny vchod do jídelny
  • ložní prádlo ložní prádlo
  • obývací pokoj - zdi obývací pokoj - zdi
  • obývací pokoj obývací pokoj
  • vytékající nefunkční lednice vytékající nefunkční lednice
  • venkovní posezení mezi odpadky venkovní posezení mezi odpadky
  • koupelna zcela plesnivá koupelna zcela plesnivá
  • vytékající fekálie z wc vytékající fekálie z wc
  • nahnilé a plesnivé jídlo k obědu, večeři nahnilé a plesnivé jídlo k obědu, večeři
  • konferenční stolek v obývacím pokoji konferenční stolek v obývacím pokoji
  • jídelna 4*hotelu s neodklizenými zbytky jídel jídelna 4*hotelu s neodklizenými zbytky jídel
  • koupelna - ucpaný neodtékající odpad koupelna - ucpaný neodtékající odpad
  • jídelna-stůl, kam nás chtěli posadit, měli jsme si sami odklidit jídelna-stůl, kam nás chtěli posadit, měli jsme si sami odklidit
  • shnilé vitamíny, takto snilého 98procent ovoce i zeleniny shnilé vitamíny, takto snilého 98procent ovoce i zeleniny
  • okolí bazénu - místo k odpočinku okolí bazénu - místo k odpočinku
  • okolí bazénu-místo k odpočinku okolí bazénu-místo k odpočinku
  • boční vchod do hotelu přes zapáchající brod boční vchod do hotelu přes zapáchající brod
  • hotel - všude neodklizené pytle s odpadem (v lepším případě odpadky v pytlích) hotel - všude neodklizené pytle s odpadem (v lepším případě odpadky v pytlích)

Objednala jsem si pobyt v Bulharsku, 4*hotelu Strandja s all inclusive. Ve skutečnosti se ale nejednalo o hotel s prvotřídními službami, nýbrž o ubikaci plnou plísně a to jak na pokojích, tak i v areálu, špínou, odpadky kam se člověk podíval, stravou ani ne pro zvířata. Nefungovala klimatizace, nebyl prováděn úklid, po celém areálu hotelu se válely odpadky, zbytky jídel, kelímků..V pokojích plíseň, vlhko, vytékaly fekálie z WC, rozbitý nábytek, odpadávající omítka, mapy od vylitých nápojů na kobercích, vše nefunkční (fén, lednice..). Postele bez pér, polité, cizopasníci. Většina klientů se musela vzhledem k pokousáním stříkat repelenty proti blechám, místo postelí pro děti 1 rozkládací křeslo. Jídelna – ptáci nad hlavami hostů, následně sbírající drobky, exkrementy od nich v jídelně a celém areálu hotelu, otřesné podmínky stolování – stoly polité, se zbytky jídel, neodklizené nádobí, musel si odklidit klient, aby se mohl najíst, v lepším případě číšník vrstvil X talířů se zbytky na sebe, vše pak vyléval cestou, chybějící nádobí, příbory. Potraviny nahnilé, plesnivé, podáváno prošlé, zapáchající maso, žádná hygiena – zmrzlina se lžící, kterou hosté olizovali a vraceli zpět, máslo v míse pod zářivkou, stejně tak marmelády, med. Místo džusů šťáva - dolévána během provozu vodou ze špinavého kýble. Jídlo celých 11 dní neobměněno, co se nesnědlo k obědu, bylo k večeři..All inclusive snack a lehký oběd u bazénu – suché špagety s kečupem, pár ks slaného pečiva pro celý hotel.

Schůzka všech klientů s delegátem – požadována náprava – delegát neskutečně arogantní, vulgární, odmítl cokoli řešit, potvrdit reklamační protokol, z hotelu utekl. Vše řešeno i na recepci hotelu – bezvýsledně. Po dobu několika dní telefonicky kontaktována non stop hot line v ČR s žádostí o pomoc, bezvýsledně. Reklamace neuznána nikomu z reklamujících klientů, ač byly splněny všechny zákonné podmínky k jejímu kladnému vyřízení (doloženy i fotografie z místa pobytu atd.), docházelo k nátlaku ze strany CK, vše řešeno přes ČOI, která nám sice dala za pravdu a zahájila správní řízení, finanční kompenzaci jsme ale stejně nedostali. HOTEL STRANDJA JIŽ NIKDY VÍCE!!!!!!!!

Ubytování  průměrně (2,9/5)

katastrofa - plíseň, vytékající fekálie z wc, neodtékající odpad v koupelně, vymlácený nábytek, vytékající lednice.....

Strava a stravování  průměrně (2,6/5)

shnilé zapáchající potraviny, žluklé máslo, jídelna neklimatizována, všude se povalovaly zbytky neodklizených jídel, šťáva místo džusů dolévána vodou z kýble, propulky střevní virózy

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,4/5)

otřesný přístup jak ze strany hotelu tak i delegáta

Pláž a moře  průměrně (3,3/5)

moře čisté, teplé, pláž s lehátky ok, pokud se vám nechělo platit bezmála dvěstě Kč za 1 lehátko na den (slunečník též 2stě), byli jste policisty vyhoštěni na okraj pláže až k silnici mezi odpadky

Okolí hotelu  průměrně (3,4/5)

hodně příležitostí k nákupům, rušný noční život, přímo bezprostřední okolí hotelu katastrofa

Celkový dojem  průměrně (2,6/5)

KATASTROFA, noční můra, horší už to být opravdu nemohlo. Investice bezmála 50tisíc za plíseň, špínu, blechy, shnilé jídlo a ryze kulturní prostředí, to se opravdu každému "nepoštěstí". NENALEŤTE na fotografie z kalalogu, neodpovídají realitě (viz přiložených mých pár fotografií přímo z místa pobytu)

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 6
z 21 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

moravec: Omluvte prosím pisatele - 3. 3. 2014 22:38

po prvních větách je zřejmě, že jde o psychicky nemocného člověka. Bůh buď k němu milostiv - amen. reagovat

Moravcová: Re: Omluvte prosím pisatele - 12. 3. 2014 8:12

Vážený pane Moravče, je skutečně smutné Vaše stanovisko k mé osobě, je mi Vás upřímně líto. Pokud Vám přijdu psychicky narušená za to, že napíši pravdu a chci varovat svou recenzí ostatní občany, aby nenaletěli, fotografie, které jasně dokládají pravdivost mých slov Vám přijdou adekvátní 4* hotelu, poté nemám skutečně co dodat. Nechala bych na ostatních, aby si udělali názor sami. Zda jim přijde nenormální člověk bojující za svá práva, či člověk, který je na straně těch, kteří okrádají ostatní. Přeji Vám kolem sebe jen samé báječné a zcela normální lidi. Moravcová reagovat

Vera: Re: Re: Omluvte prosím pisatele - 19. 7. 2014 1:32

a jaká CK tento skvost včetně delegáta prodávala? reagovat

moravcová: Re: Re: Re: Omluvte prosím pisatele - 20. 7. 2014 13:15

Vážená paní Věro, zkoušela jsem psát na různé portály mou zkušenost včetně jména CK, ovšem vždy byla otištěna pouze upravená recenze s výmazem CK s odůvodněním, že by došlo k jejímu poškození!! Nicméně zkusím Vám odpovědět a uvidíme. Jednalo se o CK se sídlem v ********, Fialova 3, jejímž právním zástupcem je JUDr. *******, začínající na první písmeno abecedy. (CK ******). S touto CK bylo na základě našich podnětů zahájeno ČOI správní řízení, vypadá to, že nakonec dojde i na soudní řízení, právní zástupce vidí situaci jednoznačně v náš prospěch. Zdraví a krásnou dovolenou s jinou CK přeje V. Moravcová reagovat

moravcová: Re: Re: Re: Omluvte prosím pisatele - 20. 7. 2014 13:31

Vážená paní Věro, právě jsem Vám napsala o jakou CK se jednalo, má odpověď ale byla ihned stažena, je to na všech serverech stejné, recenzi upraví vždy tak, aby nebylo zřejmé, o jakou CK se jedná s odůvodněním, že by došlo k jejímu poškození. Rozum zůstává stát. Že tato CK poškodí další slušné lidi je zřejmě vedlejší. Ráda bych Vám pomohla, ale jak vidíte, nelze to. Zkusím napsat, že se jednalo o šuperskou CK začínající na první písmeno abecedy. Uvidíme, zda otisknou alespoň toto. Zdraví Veronika Moravcová reagovat

moravcová: Re: Re: Re: Omluvte prosím pisatele - 20. 7. 2014 13:44

Vážená paní Věro, jméno CK se bohužel nedozvíte, není v mých silách Vám ho jakýmkoli způsobem sdělit. Již 2x jsem se Vám ho pokusila napsat, buď celé, nebo alespoň s nápovědou, abyste si jej mohla vyhledat, vždy byla má reakce okamžitě stažena. Je to na všech serverech stejné, recenze upraví a jméno CK vyjmou, prý z důvodu, že by došlo k jejímu poškození!! Můžete mi zkusit napsat telef. číslo nebo e-mail, ráda Vám ho zašlu. Moc zdraví V. Moravcová reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání