hotel pro nenáročné
Recenze hotelu Bajkal Hotel (Baikal) *** (Bulharsko - Slunečné pobřeží - Slunečné pobřeží)
hotel s malými kapacitami v neklimatizované jídelně, nedostatečným počtem lehátek u bazénů a nijak zvlášť příjemným personálem
Ubytování
menší pokoje s koupelnou, balkonem, uklizečka ráno v 8 bere za kliku, aby dala najevo, že chce pracovat, ale rozhodně uklizeno POŘÁDNĚ nikdy nebylo, výměna ručníků 1 x 3 dny,
Strava a stravování
jídlo hodně podobné, neustálé fronty, naštěstí nehlídali vynášení ovoce, takže se odpoledne dalo přežít s ranníma zásobama,ale pokud se rozebrali nektarinky, tak je nikdy pro ostatní nedoplnili, pouze pomeranče a jablka, odpoledne nebylo možno sehat pro děti obyč. vodu, pouze bublinky,málokdy byly odpoledne loupáky a obyč ( linecké)výrobky, převažovali jen krémové zákusky, zmrzliny většinou 4 druhy
Vybavení, služby a personál hotelu
naprosto kapacitně nedostačující neklimatizovaná jídelna, neustále jsme museli stát někomu za zády, aby nás pustil ke stolu, málo obshluhujícího personálu jak na baru ( večer otevřený jediný!!!) tak úklid stolů,na recepci uměli hlavně rusky ,ikdyž anglicky se pomocí rukou a nohou dalo taky domluvit
Pláž a moře
pláž cca 200 m od hotelu, v 1. pásmu pouze placené slunčeníky a kdo nechtěl platit, nebo měl svůj, musel do zadní části pláže, ale mírný vstup do vody je vhodný pro malé děti, příjemný jemný písek, pláž se snažili uklízet
Okolí hotelu
za hranicí pozemku hotelu hnus, špína, opravdu podstatný problém u hotelu je absolutně arogantní zavlažování trávy - přes den, mezi lidmi, vůbec nikomu nevadilo, že tam máme ručníky a klidně spustili zavlažování mezi nás, přestože v okolních hotelích se zalévalo večer a ne za plného slunce, jinak je hotel v klidnější části města, nezaznamenali jsme nějaké výrazné rušení
Celkový dojem
pro nenáročné, kteří ještě nevyzkoušeli západní země by to mělo stačit
z 43 recenzentů
Hotel je vhodný pro:
- Pro mládež
Tato recenze není ověřena a je čistě osobním názorem jejího autora. Server Recenze.cz ani jeho provozovatel nemůže ověřit, jestli autor hodnocený hotel skutečně navštívil a nenese tak žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost uvedených informací.