CK P*****.........už raději ne

Recenze hotelu Penzion Kapitan *** (Bulharsko - Primorsko - Primorsko)

Průměrné hodnocení hotelu:
4
(na základě 1 recenze)
Celkové hodnocení autora:
Vloženo:
Pobyt: červenec 2012
Fotografie: 0
Komentáře: 20

Dobrý den, jeden negativní postřeh.

CK P**** mi přesunula letos termín odletu na dovolenou na Rodos o 3 dny dopředu /nebo týden dozadu/. Po příjezdu jsme zjistili, že původní foto v nabídce ne zcela odpovídá tomu, nač jsme se těšili. Postýlka pro cca 14měsíční dítě vykazovala stopy plísně, Řekové se maximálně snažili, donesli novou- bohužel ještě horší. V hotelu chyběla mikrovlnka na ohřev stravy pro 14měsíční dítě(jinak bez stravy- my měli polopenzi), tak jsme jídlo přendávali do skleniček a ohřívali v hrnečku za použití rychlovarné konvice zapnuté do jediné zásuvky na pokoji, ze které lezly elektrické dráty. Přesto, že cestovka věděla, že jedeme s malým dítětem jsme kočárek několikrát denně tahali do 1.patra.(hotel bez výtahu)Rodinu rozdělili do 2 pokojů- na opačných stranách hotelu, což jsme nakonec vykomunikovali a druhý den se část rodiny stěhovala blíž. Delegát se sice na první schůzce podivil, že přes všechny problémy zůstávám klidný, ale když nabídnul kompenzaci ve formě jednodenního půjčení auta, tak jsme si ho stejně za 75eur zaplatili. Hmm Rodos super, Řekové super, Pantour-už nikdy.

Ubytování 

nižší úroveň

Strava a stravování 

Až na komplikace se stravou pro dítě kuchyně výborná, ikdyž kontinentální snídaně 10 dní stejná, 2x vylepšená vejcem

Vybavení, služby a personál hotelu 

Personál velice ochotný, horší to bylo se snahou delegáta CK- nasliboval a nesplnil

Pláž a moře 

Okolí hotelu 

hezký a udržovaný bazén, bar

Celkový dojem 

Jsme si vědomi nižší kategorie hotelu, který předčil stravou i renomovanější. S hotelem to bylo horší- spíše zavádějící informace CK, Řekové se snažili a naše přání respektovali

Hotel je vhodný pro:

  • Pro mládež

Tato recenze není ověřena a je čistě osobním názorem jejího autora. Server Recenze.cz ani jeho provozovatel nemůže ověřit, jestli autor hodnocený hotel skutečně navštívil a nenese tak žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost uvedených informací.


Komentáře

D
dasenka1960 19. 08. 2012 18:07
Hotel Kleopatra Alis, Turecko
Do hotelu Kleopatra Alis v Turecku jsme přijeli kolem 02,00 hodiny ranní s 3,5-letým dítětem. K šoku došlo na pokojících při ubytování, kdy evidentně naštvaný Turek, čekal na spropitné, neboť jsme ho asi právě vyrušili z jeho motlitby (v této době již poslední týden probíhal v Turecku ramadán). Recepční byl tak unavený, že málem upadl za pult a ani mu nedošlo, že máme sebou malé dítě. Bere tři pasy a dal nám pokoj s dvěmi postelemi, takže první noc spalo dítě s dalším dospělím na jedné posteli. Ráno, když jsme viděli tu hrůzu - špinavé, plesnivé pokoje, kde jsme se štítili na cokoliv sáhnout, stáli s písku na zemi, jsme s netrpělivostí čekali na našeho delegáta. Když jsme žádali sepsat stížnost na tento hotel, nechtěl jí s námi sepsat, ale nakonec se podařilo, ale jen z části. Nechtěl nám zapsat do zápisu, že nemáme Al inclusive, ale pouze plnou penzi (přitom jsme si kvůli dítěti a mé nemoci-cukrovka) zaplatili Al inclusive. Tento hotel byl tak strašný, že by těžko obhájil jednu hvězdičku, přitom v nabídce a CK Pantour s.r.o. a na zdi hotelu se honosil 3 hvězdičkami. Nyní se pokusím popsat hrůzy tohoto hotelu (které mimo jiné máme zdokomuntované fotografiemi a samozřejměmě budeme psát stížnost CK). Pokoje-staré, neudržované, špína všude a na všem, záchod-nesplachoval, sprcha-těsně před rozpadem, plesnivá, zašlá špína, netekla teplá voda. Do našeho upozornění jsme neměli ručníky ani osušky . Zásuvky v pokojích vytrhané, nezabepečené proti úrazu el. proudem. Jídelna- obsluhující personál ve špinavých oděvech, s kterými ráno dorazili do práce a večer v tomto oděvu odcházeli. Dovedete si představit, jaká se od některých linula vůně(smrad z potu). Kde byla nějaká hygiena, o průkazech radši už ani nepřemýšlím. Stoly , ždile, ubrusy špinavě, vše se lepilo špínou. Od špinavých židlí jsme měli i špinavé oděvy. Talíře, příbory, skleničky vše špinavé. Skleniček měli tak málo, že nám je brali od pusy, aby je mohli ihned na baru umýt a podávali je jinému, který na ní již netrpělivě čekal. No a nyní přejdu ke stravě a programu Al inclusive. Ráno, v poledne a večer stále jedno a to samé jídlo. Snídaně-chleb, maslo, marmeláda, salám, vejce na tvrdo (pouze jednou vajíčka míchaná), meloun. Odědy a vačere- polévka, těstovina, rýže, neidentifikované jídlo s masem mletým v různých podobách a chutích, každý den s lilkem a rajčetem. Pozor ! Jednou bylo v lilku a rajských kuřecí maso. Saláty, které byly namíchamé s potravin, co se nesnědli ráno při snídaních. Program Al inclusive vylepšovali tvz. svačiny - očatka slaných preclíků a tác melounu. Když jsme dorazili na tuto úžasnou svačinu kolek 16,30 hodin, už tam nebylo nic. Pár rozmačkaných kousků preclíků. Pitný program - o vodu jsme si museli doslova říkat, když jsme je upozornili, že došla voda, museli jsme si za trest počkat. To byl ně obrovský problém. O nápojích této země jsme si mohli nechat jenom zdát. Když došli, nové nebyli, ještě, že jsme češi a pijem pivo, toho bylo naštěstí dost a docela i dobré. Když jsme později vyděli jak barmanka slévá zpět do flašek nevypitý alkohol, tak by jsme si ho tam stejně nedali. Takže jsme si jídlo a pití kupovali v přilehlých obchodech. To se nám ta dovolená opravdu ve finále prodražila. A nakonec, bazém (mimochodem do kterého jsme za celý pobyt nevlezli), tak to byla smrdící žumpa, do které i kdyby se vylilo 10 litrů sava, by nic nepomohlo. Z bazenu a lehátek, které byli plesnivá, špinavá by jsme riskovali kožní nemoci, kterých bychom se asi léta zbavovali.
V
Věra Veselá 05. 09. 2012 13:20
Jeden pozitivní postřeh....dovolená s CK Pantour
S manželem jsem strávila týden na Rhodosu v hotelu Gondola. Po špatných zkušenost z předešlých let se zájezdy s jinými CK, jsme se tentokrát svěřili do rukou cestovní kanceláři Pantour, předem si pečlivě sehnali informace o umístění a úrovni hotelu a s napětím očekávali, zda splní tentokrát naše představy. S manželem jsme byli mile potěšeni. Hotel nebyl luxusní, ale odpovídal ceně a poskytl nám příjemné zázemí během dovolené. Hlavně nám vyhovovalo, že umístění hotelu bylo v klidné části relativně rušného Faliraki. Během pobytu se nám rozbila klimatizace, kterou však po nahlášení během dne opravili. Co se týče jídla, tak jsme byli nad míru spokojeni. K večeři bylo běžně tříchodové menu, ze kterého jsme se najedli dva Během pobytu jsme museli řešit jednu nepříjemnou osobní záležitost. Obrátili jsme se s prosbou o pomoc na našeho pana delegáta, který nám velice ochotně a okamžitě pomohl najít řešení. Tímto mu děkujeme.... Věra Veselá
M
Monika 11. 09. 2012 15:29
s CK Pantour už nikdy
Dobrý den, s touto cestovkou máme odletět dnes 11.9.2012 na Rhodos do hotelu Virginia, včera večer volali, že je v hotelu stop stav. Zamluvili nám hotel Princess Flora, který sice odpovídá hvězničkám, ale moře je dál, je u hlavní silnice, takže hluk a je to malý komplex s jedním bazénem takže nic moc. Jako kompenzaci nám nabídli 1000Kč mínus. Vzhledem k tomu, že tento hotel na svých stránkách nabízí s odletem tentýž den, ale ještě o 2000Kč méně, tudiž o 3000. Ač jsem se snažila víc jak 1000 Kč kompenzaci nebyli schopni dát a ani jiný hotel rezervovat, s touto cestovkou už nikdy.
L
Lucie 19. 11. 2012 14:04
s CK Pantour na dovolenou už NIKDY !
Dobrý den, přidávám se k negativnímu hodnocení této cestovní kanceláře. S ní rozhodně na dovolenou nejezděte. Máme s ní velmi špatné zkušenosti, letos jme s ní jeli na Krétu, měnili nám datum odletu na dovolenou i z dovolené, dokonce i hotel, jehož poloha a jíná kritéria neodpovidály námi původně objednanému, 4* hotel odpovídal spíše 3*. Ztratili jsme den dovolené vyjednáváním s ředitelem hotelu a delegátem a utratili dost peněz za telefonáty do České republiky. Kancelář slíbila kompenzaci, kterou nesplnila, oháněla se lživými tvrzeními. Celková komunikace nevstřícná, absolutně neprofesioální, např. měsíc nám nikdo neodpověěl na e-mail se stížností a požadavkem na vyjádření.
F
František Bunda 16. 01. 2013 17:20
CK pantour
Ahoj, S rodinou jsme byli na dovolené Ck Pantour, Tato dovolená nás ze začátku natchla. Ale hned druhý den co jsme se ráno těšili na pláž nás čekalo veliké zklamání, plná pláž Rusů :( Já osobně rasista nejsem ,ale to co tam předváděli bylo opravdu moc. Jinak moc krásné místo, tuhle dovolenou doporučuji, Od té doby jsem si vzal ponaučení a celé rodině jsem nechal udělat do uší "tunely" moc nám to pomohlo a 2. dovolená už byla bezchybná :) Děkuji za pozornost. František Bunda
M
Martina Miltáková 20. 09. 2013 11:26
CK Pantour - spokojenost!
Tak i my jsme vyrazili s CK Pantour. Upřímně přiznávám, že jsem se po přečtení recenzí celkem obávala co nastane. Nenastalo ovšem nic, odlet proběhl přesně jak měl, ubytování bylo v hotelu který jsme zaplatili. Naše dovolená byla v Turecku, hotel club side coast, vše čisté, jídlo výborné, personál milý a ochotný. Bohužel naši malou dceru postihla bakterie takže jsme skončili dva dny před odjezdem v nemocnici. Delegát CK Pantour David nám ihned poradil kam máme jet a jak postupovat, dokonce přijel za námi přímo do nemocnice kde nám přetlumočil i od lékaře. Nemůžu si na CK Pantour stěžovat, jediné negativum vidím v odjezdu který nám byl posunut z 23h na 01h ranní a nakonec jsme letěli až v 02h. Jako dospělá bych s tím neměla problém ale s malým, 2lettým dítětem už to bylo horší, navíc když mu není dobře. Osobně bych s CK Pantour klidně letěla zase, jen bych volila jinou destinaci a to hlavně kvůli dceři.
L
Lucie B. 01. 07. 2016 18:33
lucie.bou@seznam.cz
Bohužel na CK nemohu napsat kladné hodnocení co se komunikace týče. řešili jsme dovolenou do Řecka s touto CK, bohužel po vážném úrazu páteře jsme museli nějak situaci řešit. I kdyžjsme s předstime toto chtěli s CK řešit, nikdo nekomunikoval. Nereagovali na denní urgence, žádosti ani od nás…následně se ozvali až po dělším čase, s tím že storno bude tolik a tolik, ač v době kdy jsme začali situaci řešit by storno bylo daleko menší (*** sama CK upozorňila na nekorektní jednání, a mne sám pan manager ujošťoval že se toto nikdy opakovat nebude a že se omlouvají a bla bla bla bla) – na konec jsme se domluvili na jiném termínu – za polatek 500,-/osoba ( kdy jsme doufali že již cestu budu moci absolvovat) bohužel po dalších vyšetřeních, hospitralizacích bylo zjištěno, že toto absolvovat nebudu moci (následný rehabilitační ústav v době termínu dovolené). Tudíž jsme řešili storno – situace se OPĚT opakuje, komunikace nulová. Ač se už se delší době podařilo podepsat storno, tak čekáme na vrácení peněz a podklady. Se zaměstnancem (který sám nevěří co CK nacvočuje) také nikdo nemomunikuje, již musel toto předat vedení aby se začali zabývat jejich LAXNOSTÍ, NEKOMUNIKATIVOSTÍ, NEZÁJMEM A MNOHO DALŠÍHO. Přes tuto CK si v životě nikdy dovolenou vyřizovat nebudeme. Nehledě na to, že nám pár dní před původně plánovaným z CK přišli normálně pokyny pro odlet spolu s letankami, i voucherem pro pobyt, a to jsme neměli vše doplaceno, ptala jsem se zda kdybychom normálně odletěli (samozřejmě jsem nemohla) tak by jsme normláně prý absolvovaly dovolenou...za vlastně poloviční cenu....co dodoat, mají v tom nepořádek a ještě s klienty neomunikůjí.....nikdy více Lucie
B
Blanka 01. 10. 2016 08:47
Pantour-NIKDY!!!! dovolená zkažená
S touto Ck nikdy více.naše dovolená letos odlet 3.7.2016 na Krétu Gouves , to bylo dílo!!! Šváby na pokoji, k moři 250 m, lhali nám že 80m, jídlo jednotvárné.Špína na penzionu..delegátka nezájem, dejte si velký pozor!!!!!! Nedoporučuji tuto CK............................!!!! NIKDY!!!!

Umístění hotelu

Top nabídky dovolené