Napsat recenzi

CK P*****.........už raději ne

Recenze hotelu Penzion Kapitan *** (Bulharsko - Primorsko - Primorsko)

Hodnocení:
průměrně: 4/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2012
Přečteno: 6 414x
Recenze se líbila: 430 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 20

Dobrý den, jeden negativní postřeh.

CK P**** mi přesunula letos termín odletu na dovolenou na Rodos o 3 dny dopředu /nebo týden dozadu/. Po příjezdu jsme zjistili, že původní foto v nabídce ne zcela odpovídá tomu, nač jsme se těšili. Postýlka pro cca 14měsíční dítě vykazovala stopy plísně, Řekové se maximálně snažili, donesli novou- bohužel ještě horší. V hotelu chyběla mikrovlnka na ohřev stravy pro 14měsíční dítě(jinak bez stravy- my měli polopenzi), tak jsme jídlo přendávali do skleniček a ohřívali v hrnečku za použití rychlovarné konvice zapnuté do jediné zásuvky na pokoji, ze které lezly elektrické dráty. Přesto, že cestovka věděla, že jedeme s malým dítětem jsme kočárek několikrát denně tahali do 1.patra.(hotel bez výtahu)Rodinu rozdělili do 2 pokojů- na opačných stranách hotelu, což jsme nakonec vykomunikovali a druhý den se část rodiny stěhovala blíž. Delegát se sice na první schůzce podivil, že přes všechny problémy zůstávám klidný, ale když nabídnul kompenzaci ve formě jednodenního půjčení auta, tak jsme si ho stejně za 75eur zaplatili. Hmm Rodos super, Řekové super, Pantour-už nikdy.

Ubytování  průměrně (2/5)

nižší úroveň

Strava a stravování  průměrně (4/5)

Až na komplikace se stravou pro dítě kuchyně výborná, ikdyž kontinentální snídaně 10 dní stejná, 2x vylepšená vejcem

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2/5)

Personál velice ochotný, horší to bylo se snahou delegáta CK- nasliboval a nesplnil

Pláž a moře  průměrně (4/5)

Okolí hotelu  průměrně (4/5)

hezký a udržovaný bazén, bar

Celkový dojem  průměrně (4/5)

Jsme si vědomi nižší kategorie hotelu, který předčil stravou i renomovanější. S hotelem to bylo horší- spíše zavádějící informace CK, Řekové se snažili a naše přání respektovali

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 1
z 1 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro mládež

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

Komentáře

dasenka1960: Hotel Kleopatra Alis, Turecko - 19. 8. 2012 18:07

Do hotelu Kleopatra Alis v Turecku jsme přijeli kolem 02,00 hodiny ranní s 3,5-letým dítětem. K šoku došlo na pokojících při ubytování, kdy evidentně naštvaný Turek, čekal na spropitné, neboť jsme ho asi právě vyrušili z jeho motlitby (v této době již poslední týden probíhal v Turecku ramadán). Recepční byl tak unavený, že málem upadl za pult a ani mu nedošlo, že máme sebou malé dítě. Bere tři pasy a dal nám pokoj s dvěmi postelemi, takže první noc spalo dítě s dalším dospělím na jedné posteli. Ráno, když jsme viděli tu hrůzu - špinavé, plesnivé pokoje, kde jsme se štítili na cokoliv sáhnout, stáli s písku na zemi, jsme s netrpělivostí čekali na našeho delegáta. Když jsme žádali sepsat stížnost na tento hotel, nechtěl jí s námi sepsat, ale nakonec se podařilo, ale jen z části. Nechtěl nám zapsat do zápisu, že nemáme Al inclusive, ale pouze plnou penzi (přitom jsme si kvůli dítěti a mé nemoci-cukrovka) zaplatili Al inclusive. Tento hotel byl tak strašný, že by těžko obhájil jednu hvězdičku, přitom v nabídce a CK Pantour s.r.o. a na zdi hotelu se honosil 3 hvězdičkami. Nyní se pokusím popsat hrůzy tohoto hotelu (které mimo jiné máme zdokomuntované fotografiemi a samozřejměmě budeme psát stížnost CK). Pokoje-staré, neudržované, špína všude a na všem, záchod-nesplachoval, sprcha-těsně před rozpadem, plesnivá, zašlá špína, netekla teplá voda. Do našeho upozornění jsme neměli ručníky ani osušky . Zásuvky v pokojích vytrhané, nezabepečené proti úrazu el. proudem. Jídelna- obsluhující personál ve špinavých oděvech, s kterými ráno dorazili do práce a večer v tomto oděvu odcházeli. Dovedete si představit, jaká se od některých linula vůně(smrad z potu). Kde byla nějaká hygiena, o průkazech radši už ani nepřemýšlím. Stoly , ždile, ubrusy špinavě, vše se lepilo špínou. Od špinavých židlí jsme měli i špinavé oděvy. Talíře, příbory, skleničky vše špinavé. Skleniček měli tak málo, že nám je brali od pusy, aby je mohli ihned na baru umýt a podávali je jinému, který na ní již netrpělivě čekal. No a nyní přejdu ke stravě a programu Al inclusive. Ráno, v poledne a večer stále jedno a to samé jídlo. Snídaně-chleb, maslo, marmeláda, salám, vejce na tvrdo (pouze jednou vajíčka míchaná), meloun. Odědy a vačere- polévka, těstovina, rýže, neidentifikované jídlo s masem mletým v různých podobách a chutích, každý den s lilkem a rajčetem. Pozor ! Jednou bylo v lilku a rajských kuřecí maso. Saláty, které byly namíchamé s potravin, co se nesnědli ráno při snídaních. Program Al inclusive vylepšovali tvz. svačiny - očatka slaných preclíků a tác melounu. Když jsme dorazili na tuto úžasnou svačinu kolek 16,30 hodin, už tam nebylo nic. Pár rozmačkaných kousků preclíků. Pitný program - o vodu jsme si museli doslova říkat, když jsme je upozornili, že došla voda, museli jsme si za trest počkat. To byl ně obrovský problém. O nápojích této země jsme si mohli nechat jenom zdát. Když došli, nové nebyli, ještě, že jsme češi a pijem pivo, toho bylo naštěstí dost a docela i dobré. Když jsme později vyděli jak barmanka slévá zpět do flašek nevypitý alkohol, tak by jsme si ho tam stejně nedali. Takže jsme si jídlo a pití kupovali v přilehlých obchodech. To se nám ta dovolená opravdu ve finále prodražila. A nakonec, bazém (mimochodem do kterého jsme za celý pobyt nevlezli), tak to byla smrdící žumpa, do které i kdyby se vylilo 10 litrů sava, by nic nepomohlo. Z bazenu a lehátek, které byli plesnivá, špinavá by jsme riskovali kožní nemoci, kterých bychom se asi léta zbavovali. reagovat

Pavel: Re: Hotel Kleopatra Alis, Turecko - 24. 8. 2012 15:49

To Vám nezávidím, ale co já jsem kdy jezdil do této země tak jedině 4+ nabo 5 hvězdiček, jinak se říká že je to o nějakou nemoc reagovat

dasenka1960: Re: Re: Hotel Kleopatra Alis, Turecko - 25. 8. 2012 19:08

V Turecku jsem byla pošesté a vždy v hotelech 3*, nebo 3*+ a byly na velmi dobré úrovni. reagovat

jirka: Re: Re: Hotel Kleopatra Alis, Turecko - 1. 9. 2012 20:59

Souhlasím, když Turecko tak 4*. Možná se najde i slušný 3* ale to bude spíš vyjímka. Nám CK Pantour změnila hotel v den odjezdu sice ze 4* také na 4*, ale přece člověk nevybírá dovolenou proto, aby mu ji pak změnili. Jen kvůli tomuto s CK Pantour již nikdy a nikam. reagovat

Kateřina1978: Re: Hotel Kleopatra Alis, Turecko - 16. 9. 2012 23:40

Jsme v Turecku s Pantourem. Zapoměla jsem si tašku v letadle a touto cestou bych chtěla poděkovat delegatovi Tolgovi, který hned vše zařídil a přinesl mi tašku dnes na hotel. Přiletěli jsme v patek večer s leteckou společnosti Freebird. Odlet v čas, letěli jsme novým velkým letadlem, mají dobré jídlo i služby. Pantour jsme neznali a překvapilo nás, že jejích letadlo bylo úplně plné. Bydlíme v 4* hotelu Royal Palm par metrů od Kleopatřině pláži. Hotel je moc pěkný, renovovaný a je tu WiFi zdarma na pokoji, jsme tu spokojení, snad jedná negativní věc je, že jsou lehátka na pláži za poplatek. reagovat

Pavel: Re: Hotel Kleopatra Alis, Turecko - 18. 9. 2012 21:19

Ja jsem byl s CK Pantour v Turecku, hotel Akin Paradise a byl jsem s CK i hotelem spokojený. Taky si myslím, že do Turecka pokud jsi trochu naročnější jen do 4* nebo 5* hotelu. reagovat

Mirka: Výborná dovolená - 16. 10. 2012 0:17

S CK Pantour jsme byli na Rhodosu. Vše bez problému. Hotel Princess Flora byl velice příjemný. Letěli jsme s ČSA, což bylo také příjemné. Na Rhodosu jsme si to užili. CK patří veliký dík :-) reagovat

Věra Veselá : Jeden pozitivní postřeh....dovolená s CK Pantour - 5. 9. 2012 13:20

S manželem jsem strávila týden na Rhodosu v hotelu Gondola. Po špatných zkušenost z předešlých let se zájezdy s jinými CK, jsme se tentokrát svěřili do rukou cestovní kanceláři Pantour, předem si pečlivě sehnali informace o umístění a úrovni hotelu a s napětím očekávali, zda splní tentokrát naše představy. S manželem jsme byli mile potěšeni. Hotel nebyl luxusní, ale odpovídal ceně a poskytl nám příjemné zázemí během dovolené. Hlavně nám vyhovovalo, že umístění hotelu bylo v klidné části relativně rušného Faliraki. Během pobytu se nám rozbila klimatizace, kterou však po nahlášení během dne opravili. Co se týče jídla, tak jsme byli nad míru spokojeni. K večeři bylo běžně tříchodové menu, ze kterého jsme se najedli dva Během pobytu jsme museli řešit jednu nepříjemnou osobní záležitost. Obrátili jsme se s prosbou o pomoc na našeho pana delegáta, který nám velice ochotně a okamžitě pomohl najít řešení. Tímto mu děkujeme.... Věra Veselá reagovat

dasenka1960: Re: Jeden pozitivní postřeh....dovolená s CK Pantour - 13. 9. 2012 13:31

Možná by bylo dobré, aby se Asociace CK podívla na zoubek CK Pantour s.r.o., jak v této branži podniká. Protože klient zmíněné CK na místě už nic nezmůže a z toho oni těží. Nejen, že mají obrovské zisky, ale kazí nám tímto dovolenou, na kterou si musíme během roku poctivě vydělat. reagovat

Monika: s CK Pantour už nikdy - 11. 9. 2012 15:29

Dobrý den, s touto cestovkou máme odletět dnes 11.9.2012 na Rhodos do hotelu Virginia, včera večer volali, že je v hotelu stop stav. Zamluvili nám hotel Princess Flora, který sice odpovídá hvězničkám, ale moře je dál, je u hlavní silnice, takže hluk a je to malý komplex s jedním bazénem takže nic moc. Jako kompenzaci nám nabídli 1000Kč mínus. Vzhledem k tomu, že tento hotel na svých stránkách nabízí s odletem tentýž den, ale ještě o 2000Kč méně, tudiž o 3000. Ač jsem se snažila víc jak 1000 Kč kompenzaci nebyli schopni dát a ani jiný hotel rezervovat, s touto cestovkou už nikdy. reagovat

Lenka: Re: s CK Pantour už nikdy - 16. 9. 2012 8:24

Dobrý den, musím se bohužel přidat k negativnímu hodnocení CK Pantrour. Dovolenou v Turecku ve městě Alanye jsme pečlivě vybírali (placeno 2 měsíce dopředu). Měl to být hotel Kleopatra Royal Palm (dobré recenze) - 50 m od proslulých Kleopatřiných pláží. Kromě moře a sluníčka jsme se těšili na večerní procházky (loděnice, obchody, kavárny, hrad Kale - krásné panoramatické výhledy na město apod.) Při příletu nám bylo stroze oznámeno, že jsme ubytování v hotelu Ganita, který je 37 km od Alanye. Hotel sice dobrý, ale v okolí kromě bazaru u dálnice nic není, takže jsme seděli v hotelovém komplexu a poslouchali animační programy pro ruskou klientelu :-(. Z 12 účastníků našeho zájezdu mělo být 10 jinde!!!. Pokud Vám záleží na místě, které jste si vybrali, např. v blízkosti měst.centra, tak CK Pantour ani náhodou. Zřejmě si naberou klientelu a pak je rozhází, kde je zrovna místo. Delegát nám dokázal pouze říct, že si můžem stěžovat přímo v Praze. Jinak nám kromě toho, že nemáme pít vodu z kohoutku a nezapomenout se obléct do mešity nedokázal dát žádné informace ani k hotelu, protože to tam neznal!!! reagovat

dasenka1960: Re: Re: s CK Pantour už nikdy - 16. 9. 2012 18:17

Tak to jste měli úplně toho samého delegáta, co jsme měli mi. Arogantní 20 - letý, sice Čech, ale s kořeny v Turecku. Za tyto problémy by Vám měla CK vrátit nějaké peníze. reagovat

Lenka: Re: Re: Re: s CK Pantour už nikdy - 17. 9. 2012 4:28

Sepsali jsme ještě v Turecku protokol o stížnosti. V podmínkách má CK Pantour napsaný, že jsou povinni nahradit hotel jiným a to alespoň se stejnou úrovní (to splnili). Co však nevím, jestli jsou povinni dodržet i místo pobytu - u nás to byla přímo Alanye. Nás hlavně naštvalo, že nám tuto skutečnost neoznámili ještě před odletem, ale až na letišti při příletu. Pak už prostě nemáte na výběr :-(. reagovat

dasenka1960: Re: Re: Re: Re: s CK Pantour už nikdy - 17. 9. 2012 6:18

Nejhorší je, že právě na toto CK spoléhá, že klientovi nic už na místě jiného nezbývá, než-li se smířit s tím, jaká tam je situace. Delegát nám nepomůže (spíše vyhrožuje) jak se stalo nám. Vrátit se nemůžete, tak to odtrpíme a těšíte se doomů. To že máte zkaženou dovolenou za žádnou lacinku, CK nezajímá, ta si mne ruce s jakým ziskem podniká. Podávám stížnost na tuto CK na příslušný živnostenský úřad a žádám tám, aby prověřili způsob podnikání CK a popřípadě jí odebrali licenci. Když si přečtete recenze na tuto CK zjistíte sami, že nejsme jediní, proto touto cestou žádám všechny postižené, aby podnikli ty samé kroky. reagovat

Lucie: s CK Pantour na dovolenou už NIKDY ! - 19. 11. 2012 14:04

Dobrý den, přidávám se k negativnímu hodnocení této cestovní kanceláře. S ní rozhodně na dovolenou nejezděte. Máme s ní velmi špatné zkušenosti, letos jme s ní jeli na Krétu, měnili nám datum odletu na dovolenou i z dovolené, dokonce i hotel, jehož poloha a jíná kritéria neodpovidály námi původně objednanému, 4* hotel odpovídal spíše 3*. Ztratili jsme den dovolené vyjednáváním s ředitelem hotelu a delegátem a utratili dost peněz za telefonáty do České republiky. Kancelář slíbila kompenzaci, kterou nesplnila, oháněla se lživými tvrzeními. Celková komunikace nevstřícná, absolutně neprofesioální, např. měsíc nám nikdo neodpověěl na e-mail se stížností a požadavkem na vyjádření. reagovat

Blanka: Re: s CK Pantour na dovolenou už NIKDY ! - 19. 11. 2012 15:06

Dobrý den, také jsem nebyla vůbec spokojena. Nikdy bych tuto kancelář NIKOMU nedoporučila. Společnost měnila datum odletu na a z dovolené, hotel absolutně neodpovídal kategorii. Navíc, nás CK ubytovala v jiném hotelu než jsme si zaplatili navíc s lživým důvodem, jak jsme se později dozvěděli. Komunikace s CK naprosto katastrofální, nám bylo přislíbeno, dodrženo nebylo. Takže OPRAVDU NEDOPORUČUJI!!! reagovat

František Bunda: CK pantour - 16. 1. 2013 17:20

Ahoj, S rodinou jsme byli na dovolené Ck Pantour, Tato dovolená nás ze začátku natchla. Ale hned druhý den co jsme se ráno těšili na pláž nás čekalo veliké zklamání, plná pláž Rusů :( Já osobně rasista nejsem ,ale to co tam předváděli bylo opravdu moc. Jinak moc krásné místo, tuhle dovolenou doporučuji, Od té doby jsem si vzal ponaučení a celé rodině jsem nechal udělat do uší "tunely" moc nám to pomohlo a 2. dovolená už byla bezchybná :) Děkuji za pozornost. František Bunda reagovat

Martina Miltáková: CK Pantour - spokojenost! - 20. 9. 2013 11:26

Tak i my jsme vyrazili s CK Pantour. Upřímně přiznávám, že jsem se po přečtení recenzí celkem obávala co nastane. Nenastalo ovšem nic, odlet proběhl přesně jak měl, ubytování bylo v hotelu který jsme zaplatili. Naše dovolená byla v Turecku, hotel club side coast, vše čisté, jídlo výborné, personál milý a ochotný. Bohužel naši malou dceru postihla bakterie takže jsme skončili dva dny před odjezdem v nemocnici. Delegát CK Pantour David nám ihned poradil kam máme jet a jak postupovat, dokonce přijel za námi přímo do nemocnice kde nám přetlumočil i od lékaře. Nemůžu si na CK Pantour stěžovat, jediné negativum vidím v odjezdu který nám byl posunut z 23h na 01h ranní a nakonec jsme letěli až v 02h. Jako dospělá bych s tím neměla problém ale s malým, 2lettým dítětem už to bylo horší, navíc když mu není dobře. Osobně bych s CK Pantour klidně letěla zase, jen bych volila jinou destinaci a to hlavně kvůli dceři. reagovat

Lucie B.: lucie.bou@seznam.cz - 1. 7. 2016 18:33

Bohužel na CK nemohu napsat kladné hodnocení co se komunikace týče. řešili jsme dovolenou do Řecka s touto CK, bohužel po vážném úrazu páteře jsme museli nějak situaci řešit. I kdyžjsme s předstime toto chtěli s CK řešit, nikdo nekomunikoval. Nereagovali na denní urgence, žádosti ani od nás…následně se ozvali až po dělším čase, s tím že storno bude tolik a tolik, ač v době kdy jsme začali situaci řešit by storno bylo daleko menší (*** sama CK upozorňila na nekorektní jednání, a mne sám pan manager ujošťoval že se toto nikdy opakovat nebude a že se omlouvají a bla bla bla bla) – na konec jsme se domluvili na jiném termínu – za polatek 500,-/osoba ( kdy jsme doufali že již cestu budu moci absolvovat) bohužel po dalších vyšetřeních, hospitralizacích bylo zjištěno, že toto absolvovat nebudu moci (následný rehabilitační ústav v době termínu dovolené). Tudíž jsme řešili storno – situace se OPĚT opakuje, komunikace nulová. Ač se už se delší době podařilo podepsat storno, tak čekáme na vrácení peněz a podklady. Se zaměstnancem (který sám nevěří co CK nacvočuje) také nikdo nemomunikuje, již musel toto předat vedení aby se začali zabývat jejich LAXNOSTÍ, NEKOMUNIKATIVOSTÍ, NEZÁJMEM A MNOHO DALŠÍHO. Přes tuto CK si v životě nikdy dovolenou vyřizovat nebudeme. Nehledě na to, že nám pár dní před původně plánovaným z CK přišli normálně pokyny pro odlet spolu s letankami, i voucherem pro pobyt, a to jsme neměli vše doplaceno, ptala jsem se zda kdybychom normálně odletěli (samozřejmě jsem nemohla) tak by jsme normláně prý absolvovaly dovolenou...za vlastně poloviční cenu....co dodoat, mají v tom nepořádek a ještě s klienty neomunikůjí.....nikdy více Lucie reagovat

Blanka: Pantour-NIKDY!!!! dovolená zkažená - 1. 10. 2016 8:47

S touto Ck nikdy více.naše dovolená letos odlet 3.7.2016 na Krétu Gouves , to bylo dílo!!! Šváby na pokoji, k moři 250 m, lhali nám že 80m, jídlo jednotvárné.Špína na penzionu..delegátka nezájem, dejte si velký pozor!!!!!! Nedoporučuji tuto CK............................!!!! NIKDY!!!! reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

zvětšit mapu

Primorsko - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání