Hotel Nadja Primorsko
Recenze hotelu Nadia Hotel *** (Bulharsko - Primorsko - Primorsko)
Dobrý den,
celkové hodnocení hotelu bylo dobré, bohužel hned první ráno při snídani jsme měli první nepříjemnou zkušenost s číšníkem.
Kamarádka šla na kávu, posadila se ke stole, přičemž si k ní přisedli jiní lidé na snídani, přiletěl čísník a začal na ní řvát že nemá blokovat stůl a to velice nevhodným způsobem, všichni z restaurace se otáčeli a nechápali co vlastně se děje.(další den už kamarádka raději chodila ráno do kavárny jinam).
Další den jsme přišli z pláže, v ruce kelímek od kávy(prázdný) opět řev a absolutně nevhodná reakce, tak nějak jsme pochopili že se k bazénu nesní nosit nic zakoupeno jinde.
Nebyla to poslední negativní zkušenost, která se tohoto číšníka týkala.
Navíc jsme nebyli jediní, minimálně tři hosté se k nám přidali s tím že toto nezažili.
Tento hotel bych již nenavšívila a to jen díky číšníkovi, jiný personál byl milý, příjemný, vstřícný.
Ubytování
Ubytování bylo v pořádku.
Strava a stravování
V hotelu jsme meli jen snidane, kazdy den to same. Velmi skromne snidane.
Vybavení, služby a personál hotelu
Personál byl v pohodě až na pana čisnika, ktery byl neprijemny se vsim mel problem viz recenze vyse.
Pláž a moře
Moře krásné a čisté.
Okolí hotelu
Vecer ožívá lunapark kousek od hotelu :)
Celkový dojem
Do Primorska se ráda vrátím, do hotelu Nadja už ne.
z 29 recenzentů
Tato recenze není ověřena a je čistě osobním názorem jejího autora. Server Recenze.cz ani jeho provozovatel nemůže ověřit, jestli autor hodnocený hotel skutečně navštívil a nenese tak žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost uvedených informací.