Napsat recenzi

Pobyt v hotelu Žeravi alexandria club Primorsko

Recenze hotelu Jeravi Club Hotel **** (Bulharsko - Primorsko - Primorsko)

Hodnocení:
průměrně: 4/5
Vloženo:
Pobyt: září 2018
Přečteno: 960x
Recenze se líbila: 298 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 1

Náš celkový názor na dovolenou v tomto ubytovacím zařízení byl katastrofický. Dnes jsme se vrátili z dovolené , kterou jsme trávili v tomto hotelu, který rozhodně neodpovídá uváděné kategorii 4 hvězdiček. Jsme zcestovalí, byli jsme v zemích třetího světa a nikdy jsme si nestěžovali. Ovšem to co jsme zažili v tomto hotelu bylo opravdu moc a proto jsme se rozhodli napsat tuto recenzi a říct pravdu o tomto hotelu.

Ubytování  průměrně (4,1/5)

Byli jsme ubytování v suitě, za kterou se samozřejmě připlácí. Při vstupu nás ohromil zatuchlý silný zápach. Zjistili jsme že v chodbě u druhé sprchy je silně zaplísněný koberec z něhož vychází tento odporný zápach. Celý týden jsme tedy za příplatek dýchali tento smrad. V suitě je i koupelna s umývadlem , WC, bidetem a další sprchou, která nemá závěs. Takže když se sprchujete stříká voda všude po koupelně. Je tam pouze sklem oddělena sprcha od umývadla. Dále na balkón suity vedou ze spodu hotelu schody, které nejsou ve spodní části zajištěné, takže se nám po balkónu procházeli turisté, kteří tyto schody považovali za vyhlídkovou trasu. Suitu jsme měli ve 4. patře. Učinili jsme dotaz jak je možné, že se nám někdo dostane na balkón, potažmo pokud bychom nechali pootevřené balkónové dveře tak nám může vykrást pokoj nám bylo řečeno že bohužel schody musí být přístupné. Nikdo nás ale na tuto skutečnost neupozornil. Naštěstí se nic nestalo.

Strava a stravování  průměrně (4/5)

Stravování byla kapitola sama o sobě. Měli jsme All inclusive, které jsme ještě v životě nezažili ani v zemích třetího světa. Snídaně sestávala ze salátu, salámu junior, kde vám pomleté kosti skřípaly mezi zuby, uvařených vajec, tuhé vaječiny a v konvektomatu udělané anglické slaniny. Jednou byla změna, byly fazole v tomatu a volské oko. Na oběd byla zelenina, stejně připravené suché kuřecí maso, vepřové kostky ve šťávě a hovězí na hrášku. Rýže, těstovinová rýže a někdy nedovařené brambory. Změna byla jednou a to údajný steak se žraloka o velikosti 3cm na 4cm a síle 1mm. Nevím jaká akvarijní ryba to byla ale žralok to určitě nebyl. Odpolední svačina byly kuřecí či jiné zbytky od oběda v a trvala tak 10 až 15min. podle toho kolik zbytku bylo a kolik potřeboval hotel dát ještě na večeři. Večeře tedy byly zase zbytky od oběda suché kuřecí maso, hovězí na hrášku, vepřové kostky ve šťávě. Opět jednou změna makrela a suché vepřové maso, případně opečené nedovařené brambory. Toto jsme měli jako luxusní stravu ve 4 hvězdičkovém hotelu. Vše se nedá popsat ale nakonec jsme se chodili stravovat mimo hotel, protože jíst tento luxus celý týden bylo na pozvracení. Lituju ty co neměli peníze aby si to mohli dovolit.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4,1/5)

´Můžeme mluvit jen o úklidu našeho pokoje. Druhý den po nastěhování přiběhla uklízečka mlela něco bulharsky v takové rychlosti že ji nebylo rozumět, proběhla pokoj vzala ručíky a smetí, vhodila nám čisté ručníky a zmizla. Další den se to opakovalo, proto jsme šli na recepci se zeptat jestli se ve 4 hvězdičkovém pokoji nemyje např. umývadlo protože si myslíme že je to základní hygienická norma. Recepční slíbila že to zařídí a taky slib dodržela. Další den přiletěla naštvaná uklízečka s nějakým sprejem a hadrem v ruce, postříkala umývadlo, zrcadlo, a skleněnou zástěnu, vše rozetřela hadrem a odešla. O nějaké opláchnutí nebo nedej bože vytření podlahy v koupelně nemohla být ani řeč. Takto chodila celý týden. Byl to marný boj. Pokud jsme nechtěli být ve špíně, tak jsem po jejím odchodu vše opláchla a podlahu vytřela ručníkem , na který se stoupá ze sprchy a sprchovým gelem. Co ale bylo velmi pozitivní byla čistota v prostorách recepce, bazénu a venkovních prostor. Bazén byl velmi krásný. Jediné co odpovídalo skutečně 4 hvězdičkovému hotelu byl personál na recepci. Byly tam nesmírně ochotné děvčata, které se neustále omlouvaly až nám jich bylo líto, protože ony za nic nemohly. Dále byl velmi milý a ochotný personál v barech. Ovšem vedení hotelu naprosto neschopné !!!!!!!

Pláž a moře  průměrně (3,9/5)

Na pláží se objevovaly chaluhy, které nikdo neuklidil ale nebylo to pořád, takže se to dalo.

Na moři dost velké vlny byly často červené vlajky. To ale bohužel nikdo neovlivní.

Okolí hotelu  průměrně (3,8/5)

Hotel na hotelu. Na volné ploše křoviny. Nevzhledné neupravené. Ale to není vina hotelu.

Celkový dojem  průměrně (4/5)

Bohužel celkový dojem je špatný. Mrzí nás že cestovní kancelář A***** svým klientům nabízí něco co neodpovídá skutečnosti. S touto cestovní kanceláří jsme jeli poprvé a naposledy. Nikde není nic dokonalé ale vždy nás cestovní kanceláře upozornily v čem mají hotely slabiny a bylo na nás abychom se rozhodli zda s tím souhlasíme nebo ne. Nikdy jsme neměli důvod si ztěžovat. Proto již nikdy nepojedeme s touto cestovní kanceláří a vrátíme se k osvědčeným cestovním kancelářím, kde nám doposud nelhali.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 66
z 88 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Kateřina: Jsme hodně zklamaní - 13. 9. 2018 7:18

Z hotelu jsme velmi zklamaní. Již hned při příjezdu nám bylo sděleno, že máme být tolerantní, neboť je v hotelu přes 400 hostů a proto dostaneme přidělené časy, kdy se můžeme jít najíst. (U neomezeného stravování jsme začali být poněkud nejistí..).. i přes to, že jsme si hlídali svůj čas jídla, byla jídelna nadmíru přeplněná. Žádný volný stůl. Hlava na hlavě. A pokud jste si vypojovali svůj stůl a měli volnou židli, hned k Vám prosadili cizího hosta.. Vyloženě závodní jídelna.. když jsme neulovili žádný stůl, mohli jsme jíst s talířem v ruce, tzv. Na stojáka.. a ty kolony u jídla!! Hrozné.. káva a čaj, či kakao? To prostě není. Po obědě nemáte šanci si dát kafe a dortík. Za prvé kafe není a za druhé nad Vámi stojí dozorčí servírka, která Vás vyhazuje jen co položíte příbor, aby jste uvolnili místo.. když jsme si chtěli snist dortík mimo restauraci, tak jsme hned dostali na recepci vynadano, že se nádobí z restaurace nevynáši.. když jsme začali bojovat za to, že nás to nezajímá, že Hotel není absolutně připravený, bylo nám odpovězeno: za to hotel nemůže, to hosti se v restauraci zdržují moc dlouho, jedí pomalu!!! O co vetší šok byl, když došli náplně do automatů na píti. Byla jen čistá voda. Džus, cola, jiné nealko nebylo. A odpověď? Náplně přijdou v týdnu.. Prostředí nádherné, hotel by byl luxusní - ale toto popsané KATASTROFA.. již jsem. Zde četla recenzi letos vloženou, také ze září. A musím říct pravda.. jídlo je pořád stejné, složené z polotovarů a zbytků. Ovoce fakt strohé - jablka, banány, hroznou - toť vše. Snídaně? O těch raději ani psát nebudu.. nejsme nároční, byli jsme již v hotelích s mene hvězdičkami a bylo to opravdu super. Tohle je ostuda!! A to hodně velká. Kdyby tady nebylo to nádherné moře a pláž byla by to ta nejhorší dovolená. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Primorsko - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání