Napsat recenzi

Dovolená 2021

Recenze hotelu Jeravi Club Hotel **** (Bulharsko - Primorsko - Primorsko)

Hodnocení:
průměrně: 4/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2021
Přečteno: 392x
Recenze se líbila: 185 čtenářům
Fotografie: 3
Videa: 0
Komentáře: 0
  • Právě ustlaná postel a la pokojské v Jeravi... Právě ustlaná postel a la pokojské v Jeravi...
  • Potravinářské barvivo v akci. Potravinářské barvivo v akci.
  • Pohled z pokoje s výhledem na bazén, hřbitov a moře. Pohled z pokoje s výhledem na bazén, hřbitov a moře.

Hotel Jeravi Club Hotel, termín 1.-15. 8. 2021. Hotel se na stránkách CK prezentuje jako 4,5 hvězdy. Realita minimálně o stupeň níže. Je to hotel spíše pro rodiny s dětmi, které ocení bazén a animační program.

Ubytování  průměrně (4,1/5)

Hotel je staršího data, ale udržovaný. Pokoj odpovídající kvality, jen bylo velmi rušivé problikávání detektoru kouře. Ve dne to nebylo tak patrné, ale v noci to byl opravdu šok, když se člověk probral. Světlo bylo velmi intenzivní.

Strava a stravování  průměrně (4/5)

Jídlo bylo výborné, u všech jídel se proměňovaly nabízená jídla, rozhodně bylo z čeho vybírat. Hvězdičku ubírám za nekvalitní nápoje vydávané za džusy (pomerančový byl asi největší chemie, jablko a třešeň velmi sladké, ale daly se zředit vodou). U hotelu, který se prezentuje jako 4,5 hvězdy bych takové chemikálie nečekala. Kdo si ještě pamatuje Tang, tak ví...Bohužel se z těchto "džusů" vyráběly i míchané nápoje na baru, takže byly nepitelné. Dalším negativem byl diktát co si můžete dát za nápoj k snídani, obědu a večeři. Čaj u oběda byl zakázán... Všechny nápoje čepuje obsluha, není úniku. Takže si můžete dát zákusek, ale běda jak chcete čaj. Nepijeme alkohol, tak nemám možnost posoudit alkohol na baru, ale k dispozici byl do 23,00. Další specialitou hotelu je, že existuje nápojový lístek all inclusive a pak placený. S tím jsme se ještě u žádného hotelu 4 hvězdy plus nikdy nesetkali. Ceny jsou ale přijatelné. Ledová káva třeba patří do nápoje za peníze. Poměrně úsměvné je používání potravinářského barviva do zákusků. Zákusky mají velmi zvláštní barvy, asi by to chtělo trochu ubrat, protože nikdy nezjistíte s jakou příchutí a s čím máte tu čest.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4,1/5)

Vybavení hotelu je přiměřené. Jsou tu možnosti na sport i relaxaci. Nutno zde počítat s aktivním animačním programem, ale dá se mu vyhnout odchodem na pláž. Pokud nechcete, nechají vás být a věnují se ostatním. Největší slabinou celého hotelu jsou pokojské a jejich práce. Ještě nikdy jsme se nesetkali s tím, že by v takovém hotelu někdo třískal na dveře v 8,30, že jde uklízet. Když řeknete, že za 15 minut odejdete (třeba jako že půjdete po tak super probuzení na snídani), tak se neobjeví... Tak vám třeba chybí toaletní papír nebo nedoplní ručníky a osušky. O doplňování šampónů a sprchových gelů asi nemá cenu psát, naštěstí jsme měli svoje. Stlaní vám připomene stlaní pubertálního potomka po hodně bouřlivé noci. Zvláštností je také lustrace u oběda a večeře, u dveří jídelny stojí osoba, které hlásíte každý vstup číslo pokoje. Co vím, tak se to řeší barvou náramku a stačí se jen podívat... Poté co CK postavila Belveder tak se přesunulo stravování pro turisty do Jeravi, jen asi zapomněli, že jídelna není projektovaná na takové masy lidí. Není to příjemné stát ve frontě na stůl, na pití atd. V Bulharsku jsou téměř všichni kuřáci, ale povolené kouření na zahrádce jídelny u jídla mi přijde neohleduplné k dětem a nekuřákům, kteří to musí dýchat. Stačil by asi zákaz v průběhu snídaní, obědů a večeří. Aby bylo i nějaké pozitivum, tak poslední den je check out v 11,00, ale můžete na pláž a pak si na recepci vyzvenete klíče od pokoje se sprchou. Bylo to příjemné, odlétali jsme pozdě večer, tak to zachránilo den na pláži.

Pláž a moře  průměrně (3,9/5)

Hotel nemá vlastní pláž. Klienti CK mají slunečníky zdarma na pláži, vzdálenost cca 300 metrů (příkré schody), případně veřejná pláž 100 metrů od hotelu s placenými slunečníky. Písek je plný odpadků, zbytky kukuřic, a zejména odpad od kuřáků. To se bohužel za posledních x let nezměnilo. Je to velká škoda. Musela jsem přidělit hvězdy, ale hotel je bez vlastní pláže.

Okolí hotelu  průměrně (3,8/5)

Zahrada u hotelu je udržovaná.

Celkový dojem  průměrně (4/5)

Bulharsko máme rádi, je to srdeční záležitost a letos dostalo přednost z důvodu pandemie a vybarvení původního výběru do černé. Rádi se zase vrátíme, ale ne do tohoto hotelu.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 66
z 88 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro rodiny s dětmi

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Primorsko - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání