Napsat recenzi

5 hvězdiček a all inclusive ??????

Recenze hotelu Grand Hotel Primorsko Beach ***** (Bulharsko - Primorsko - Primorsko)

Hodnocení:
průměrně: 2,1/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2012
Přečteno: 850x
Recenze se líbila: 476 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 4

Neuvěřitelný nezájem vedení hotelu a neodpovídajídí služby tohoto zařízení - hotelem se to neodvažuji napsat. Je to velká škoda, protože místo úžasné, hotel jako stavba také, vybavení odpovídající, ale služby a personál - horor. Vše začalo v recepci při příjezdu, kdy jsem dvě rodiny s dětmi měli rezervaci půl roku na pokoje vedle sebe: jedna rodina bydlí v 1.patře, druhá v 6.patře - na náš dotaz, jak je to možné - prý to je pouze naše přání - oni to nemusí splnit. Při zjištění, že by to šlo vyměnit s jinou rodinou - neexistuje, nejde a vůbec oni mají moc práce ?????? Delegátka to řeší příští den a zkouší vyměnit za uvolněný pokoj pro teprve přijíždějící další klienty - opět vedoucí recepce tvrdí, že to neexistuje a není ochotna tento požadavek řešit. Pokračuje to večeří - klimatizace v restauraci nefunguje, hosté se tlačí u skládacích stolků venku na terase a hotel s kapacitou více jak 1000 hostů nemá dost talířů - jíte z hlubokého hlavní jídlo, nebo z kávového servisu, nemá příbory - jíte lžící jak na táboře z ešusu, mícháte si kávu nožem, smetana do kávy ? - pouze mléko a to ještě po několika upozorněních personálu, aby mléko přinesli, hrníčky na kávu? - dojděte si na bar - tam je myjí v ruce a možná budou mít 3 -4 kusy? večer nápoje do plastových kelímků - přeci to nebudou ještě mýt?

shrnutí: málo personálu a z většiny neochotného, naprosto nezvádnutá organizace stravování a služeb s tím spojených - dost pokažená nálada 3 x denně u jídla, více se raději ani nesnažíme, i když u all inclusive se to nabízí! Delegátka se snaží komunikovat a řešit věci s vedením hotelu - absolutní nezájem.

pozitiva: nadstandartní pokoje, úklid a kuchař, také moře - to jediné nezklamalo ?:-)

J.P. s rodinou a přáteli

Ubytování  průměrně (3,3/5)

Pokoje a vybavení nadstandartní, ale jen pro max. 2 dospělé na manželských postelích a dítě na rozkládacím křesle. Ostatní služby viz. popis.

Strava a stravování  průměrně (1,5/5)

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (1,9/5)

U bazenu málo lehátek, animační personál u bazénu se snažil.

Pláž a moře  průměrně (3,7/5)

Okolí hotelu  průměrně (2,7/5)

Celkový dojem  průměrně (2,1/5)

příště sem již nepojedeme

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 2
z 18 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

další recenze hotelu »

Komentáře

Tomáš: naprostý souhlas - 12. 7. 2012 12:36

Jsme v hotelu také a neustále nás překvapují další ,,služby,, 5-ti hvězdičkového hotelu s allinclusive: - chybí nápoje do postmixů o ledu si necháte zdát - smetana do kávy se po bulhardku dělá takto: nalejese do džbánu 1/4 mléka a před mými zraky číšník ředí tento džbán vodou z barelu v restauraci a pokládá k místu s kávou - špinavé nádobí - před použítím doporučuji omýt horkou vodou z barelu - ovoce plesnivé- nenajdete broskev, meruňku a další měkké ovoce v pořádku - v jídelně vládne zákon džungle - raději si toho každý vezme hromadu, než by se dočkal doplnění od personálu - lehátka u bazénu katastrofa - málo, rozbitá, mastná - voda v bazénu špinavá, plave v ní bůh ví co - atd..... Tak strašnou dovolenou jsem ještě nezažil, a to jezdíme pravidelně k moři, pravda letos jsme zkusili poprvé Bulharsko a asi dlouho naposled. Tomáš reagovat

Jana: už nikdy víc - 19. 7. 2012 9:16

Byl to nejhorší hotel s nejhorším přístupem ve kterém jsem kdy byla.Po příjezdu na hotel nastal problém,není pro nás pokoj,odváží nás jinam do 2hvězdičkového,prý bude pokoj ráno,nakonec byl až další den.Přijeli jsme ve 2 hod.kdy měl být pokoj přichystán a ono nic,ještě ho uklízeli do 6 hodiny (jen stihli převléct postele podotýkám,umyt koupelnu nebo pozametat už nestihli),takže den na recepci, opravdu super.Na pokoji chybí lednička,fén které byli v základní nabídce.Vejdu do sprchy a první co mě napadlo,,tak a teď chytnu plíseň.Uklizečka přišla až ve středu večer, my jeli v pátek domů.O jídelně a jídle je tu už napsáno,nakonec nás postihli střevní potíže.Jinak moře bylo fajn,asi jako jediné.Za celý týden jsem nepotkala nikoho kdo by mi řekl fajn hotel,nebyl žádný problém a kdo by přinejmenším několik hodin neprostál s kuframa na recepci reagovat

Martina: Bulharsko nikdy více!!! - 8. 8. 2012 21:54

Souhlasím se vším. Do Bulharska nikdy více!!! Hnus, špína, neochota, jídlo katastrofa. Mají se co učit od Španělů!!! reagovat

Dana: Grand Hotel Primorsko - 9. 8. 2012 12:48

Ano, taktéž souhlasím se všemi výše uvedenými recenzemi. Hotel si zaslouží hvězdy tak maximálně 2 a i to je moc. Katastrofa jednání, služby, strava. Ochota personálu je nulová, animační tým (o kterém nevíte celý pobyt, pokud si nedáte práci ho najít) hraje s dětmi míčové hry cca 10m od silnice a základní věc, jakou je voda si musíte vybojovat. Ale moře, pláž krásné. Nicméně myslím, že jednou to asi stačí pokud s tím něco neudělají. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Primorsko - nejlepší hotely

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání