Napsat recenzi

Do Dagy v Primorsku už ne

Recenze hotelu Daga Penzion *** (Bulharsko - Primorsko - Primorsko)

Hodnocení:
průměrně: 3,4/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2019
Přečteno: 241x
Recenze se líbila: 210 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 3

Za naši rodinu: Bulharsko a Daga v Primorsku už opravdu raději ne.

Ubytování  průměrně (3,6/5)

Na pokoji chybí konvice, kelímky na zubní kartáčky v koupelně, skříň úzká, že se do ní nevejdou ramínka. Pokoj do ulice velice hlučný. Po šesté hodině ranní do ulice přijíždí popeláři, zásobovači, atd...… Do noci naopak z vedlejšího hotelu při hlasité hudbě zpívá zpěvačka, která se na karaoke neúspěšně snaží napodobit zahraniční zpěváky. Děs.

Jediné dobré, co na pokoji je, je klimatizace. Kousek od hotelu jsou kolotoče, které do noci jedou naplno a taktéž pouští hlasitou hudbu. Na pokoji je sice televize, ale ta je tak předpotopní a stará, že ačkoli je zřejmě barevná, obraz je již pouze černobílý se žlutými záblesky. Ostatně na pokoji nešel ani jeden český program, takže byla stejně k ničemu.

A to v okolních hotelech se dají naladit alespoň základní české programy, jako ČT1, Nova, Prima, ČT24…. Prostě vše pro českou klientelu, že?!

Strava a stravování  průměrně (3,3/5)

Stravovali jsme se individuálně, po restauracích. Oproti jiným rokům (jezdili jsme do Primorska pravidelně každý rok již cca 25 let) ubylo po městečku v blízkosti našeho hotelu pekáren s čerstvým pečivem, které jsme si kupovali ke snídani. Výběr se tak zhoršil. V restauraci jsme dostali nedopečené maso, v obchodě se zeleninou nás okradli o 10 Leva.

co dodat....

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,1/5)

V hotelu Daga není možnost stravování. V přízemí je sice jakýsi bar, ale tam se dá koupit pouze pivo, nealko a káva. Pokoje nejsou dostatečně uklízeny. Museli jsme chodit obutí, neboť podlaha nebyla vytírána. Povlečení a ručníky nám bylo vyměněno za 15 dnů pobytu pouze jednou, a to po týdnu pobytu. Odpadky nebyly odnášeny každý den, takže se nám na pokoji hromadily. Do pokoje nám větrací šachtou v koupelně šel kouř z vedlejších pokojů. Kouřili sousedé na balkoně, u bazénu, v bazénu, všude, a to včetně personálu. Dříve toto v uvedeném ubytovacím zařízení nebylo, proto jsme tam také opakovaně jezdili. Byli jsme letos hodně zklamaní. Nejvíce kouřili Bulhaři, kteří do hotelu začali jezdit. Když jsme na toto upozornili personál hotelu, nic s tím neudělal. Nezájem.

Pláž a moře  průměrně (4,1/5)

Nádherná severní pláž, ale na pláži byl hrozný nepořádek, papírky, brčka a hlavně: všudypřítomné nedopalky cigaret. Pod slunečníky vyčleněnými pro klienty A***** si na lehátkách zdarma leželi Bulhaři, kteří si pouštěli hlasitou hudbu a kouřili a nikdo se tím nezabýval. Pochybuji, že by tito byli klienty CK A*****.

Okolí hotelu  průměrně (3,2/5)

V okolí hotelu je to samý nepořádek, odhozené plasty, špína prach, léta rozestavěné budovy, chodníky neudržované, křivá dlažba, večer chabé osvětlení, takže je to tak o přeražení se.…. Jediné plus je, že hned vedle vchodu do hotelu je malý krámek se smíšeným zbožím. Toť ale vše.

Celkový dojem  průměrně (3,4/5)

Celkově mohu říci, že celá rodina cítíme znechucení z Bulharska, kde se čas zastavil a nyní už to tam jde jenom dolů. Bulhaři vůbec nepochopili, že pokud chtějí v cestovní ruchu podnikat, že musí své služby stále zlepšovat a že nestačí pouze vstupní investice...……

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 8
z 16 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Roman: Můj dojem - 25. 9. 2019 13:12

...v Bulharsku, že se zastavil čas??? Já bych řekl, že právě naopak. My jsme poprvé byli v Primorsku v roce 2004 a to byla doslova a do písmene díra, vesnice. Ale vraceli jsme se tam, byli jsme zde v letech 2005,6,7,2016,17,18,19 a musím říci, že služby se zlepšily o 1000%. A nesetkal jsem se s nepříjemným člověkem, což se třeba o Chorvatsku nedá říci. Primorsko je super středisko pro dovolenou rodin s dětmi. reagovat

Nespokojená: Re: Můj dojem - 12. 10. 2019 19:15

Já do Primorska jezdila od roku 1972 s rodiči, později od roku 1994 s manželem a dětmi každý rok, někdy i 2x za sezónu. Letos je to poprvé, co jsme se na hotelu setkali se štěnicemi, že nám pořád někdo kouřil pod nos a tak...… Nejlevnější to tam také není a za ty peníze se necháme hýčkat a obdržíme za to daleko lepší a širší služby. Asi tak, no. Hezký den. reagovat

Roman: Re: Re: Můj dojem - 14. 10. 2019 7:01

Je to vždy o konkrétním hotelu, ne o celé zemi. My jezdíme do Primorska do rodinného hotýlku Blíženci. Je to kousek od Dagy. A nemůžeme si to vynachválit. Za pár korun (15ti denní pobyt cca za 16000Kč). Čisto, úklid každý den. Ze země by se dali jíst. V restauracích se za 45 Lv (600Kč) v pohodě v restauraci najíme (4 osoby). Nesetkali jsme se nikdy s nechutným jídlem, ba právě naopak. Dříve jsme jezdili přes CK Alex...andria do Jeravi, ale zjistili jsme, jak předražené to od CK je. Dnes jezdíme soukromě a vyjde nás to minimálně o 1/3 levněji. Ale každému se líbí něco jiného, o tom žádná. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Primorsko - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání