Napsat recenzi

ubytování, snídaně, okolí

Recenze hotelu Belitsa Hotel *** (Bulharsko - Primorsko - Primorsko)

Hodnocení:
průměrně: 3,4/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2016
Přečteno: 388x
Recenze se líbila: 461 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Návštěva po roce. Vloni plně spokojeni, proto jsme se vrátili...

Ubytování adekvátně ke třem hvězdičkám. Ale to okolí....

Ubytování  průměrně (3,5/5)

Letos jsme byli ubytováni směrem k bazénu. Od sedmé večerní do jedenácté musíte mít zavřené dveře. Naproti je restaurace, kde neznají decentní hlasitost. Nedokážu si představit, že bych tam šel posedět a měl reproduktory kousek od hlavy...

Strava a stravování  průměrně (2,7/5)

Bez fantazie....Snídaně - Oproti loňsku palec hooodně dolu. Pouze dva druhy sýra (plátkový a balkánský typ), dva salámu (něco jako gothaj a vysočina). Zelenina jenom rajský a okurka. Ovoce jenom nakrájený jablka.... Vloni tam byla alespoň mísa s jogurtem, letos jenom zdrcnutá, ale bezchuťová kaše zkvašeného mléka. Vloni jeden den sladká buchta, něco jako náš mazanec a druhý den vrstvená buchta na plechu z trouby. Letos jenom sušenky (děti jim začaly říkat dusivo) a něco jako ztvrdlé vdolečky.... Kafe z automatu nepoživatelné....

Obsluha? Takhle líný lidi vidíte jenom v Bulharsku. Pomalu se k Vám přišourají, vezmou hrníčky a zase se odšourají. Za pět minut se vrátí pro talířky.... Docela jsme se tim bavili :-)

Na to, že je v jídelně cca 40-50 stolů, je zde pouze pět slánek. Problém jednu najít...Hned po první snídani jsem si koupil vlastní.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,4/5)

Bazén kapitola sama o sobě. Není tam voda, ale chemická sloučenina. Po sedmé večerní se do něj nesmí, normálně před lidma tam lijí chemikálie. Každý večer cca 10litrů hnědé husté kapaliny s barvou usazeniny ze septiku a granule něco jako louh.

Ráno je na boku bazénu hnědý pás.... Lidi se tam teda moc nekoupali, měli po tom vyrážky.

Pláž a moře  průměrně (4/5)

Moře za hotel nemůže. Chytili jsme klidné, i s červenou vlajkou :-)

Perfektní

Málo popelnic. Byli jsme na začátku sezony a už bylo všude plno nedopalků... Lidi jsou prasata....

Okolí hotelu  průměrně (3,6/5)

Centrum blízko, kousek od hotelu obchůdky, občerstvení

Celkový dojem  průměrně (3,4/5)

Obsluha umí jenom Bulharsky. Máte štěstí, když narazíte na někoho, kdo umí anglicky. Němčinu ani nezkoušejte. Naštěstí jídelní lístky jsou v 80% i v češtině, tak jenom ukážete. Dávejte si jenom pozor, z čeho je to uvařené. Bulhaři mají nějak popletené názvy. Maso na houbách - přinesli játra s houbami... V jídelním lístku stálo: Wiener Schnitzel... Hernajs, to chci. Vídeňský řízek. A když za 12leva (cca 170Kč), tak jsem si představil řízek přes celý talíř a ještě kousek. A dostal jsem dvě restovaný kuřecí prsíčka :-(( Jak tohle reklamovat, když se nedomluvíte?

Bulhaři mají co dohánět. Srovnávajíj svět jenom cenami, ale službami ne. Pokud se tu ještě někdy ukáži, tak nejmíň za pět, deset let.....

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 45
z 74 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro rodiny s dětmi

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Primorsko - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání