Napsat recenzi

Hotel Hermes- skvělá dovolená 21.7.-1.8.2018

Recenze hotelu Hermes Club Hotel & Apartments **** (Bulharsko - Carevo - Carevo)

Hodnocení:
průměrně: 3,5/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2018
Přečteno: 310x
Recenze se líbila: 269 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 4

Nevěřte tomu, co zde píší pan Petr a p. Ida (paní je zřejmě paní Ida K****, která se bojí psát hanobící recenzi vlastním jménem).

Ubytování  průměrně (3,9/5)

Pokoj 2+2 je naprosto vyhovující pro rodinu se 2 dětmi. Postele pohodlné, rozkládací gauč pro děti také.

Strava a stravování  průměrně (3,9/5)

Jídlo dobré, každý si vybere. Snídaně každý den stejné, ale pokud není člověk popelnice, do které nahází vše, co je v nabídce, tak se dá snídaně udělat každý den jinak. Obědy i večeře dobré, často se vaří z mletého masa a grilovaná masa. Dle mého názoru se v tomto hotelu podává málo ryb. Co bych chtěla pochválit, tak zákusky, dortíčky, ty jsou luxusní.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,8/5)

Hotel je pěkný, lehátka u bazénu v dostatečném množství, obsluha barů super,skvělí animátoři.Úklid pokoje + výměna ručníků a doplnění šamponu denně!!!

Pláž a moře  průměrně (2,8/5)

To je největší problém na celé dovolené. Chaluhy moře vyplavuje každý den, ale je zde vidět snaha o včasný uklid. Pláž sama o sobě je malá, lehátek by mohlo být více, ale velikost pláže tomu moc nedovoluje. Vstup do vody byl v pohodě, každý si najde cestu i bez nutnosti mít na nohou boty.

Okolí hotelu  průměrně (3,1/5)

V blízkosti hotelu je městečko Carevo, kam dojdete krátkou procházkou za chvíli.

Celkový dojem  průměrně (3,5/5)

Celkově jsme byli spokojeni. Děti i my dospělí jsme byli naprosto spokojení s animačním programem, děti při odjezdu plakaly, nechtěly domů.

Celkový dojem zkazil až příjezd souboru paní Idyn a její neustálé připomínky všude a ke všemu. Její tlačení na management hotelu, aby dostala nejaké peníze zpět, aby měli rezervovanou terasu na jídlo, aby měli svou vlastní diskotéku, aby byli potrestání animátoři atd. Nejsme si jistí, že všude, kam tento soubor přijede, budou čekat s otevřenou náručí. Paní Ida vyvolává jen spory. Byli jsme rádi, že jsme s nimi byli jen 3 dny.

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 72
z 121 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro rodiny s dětmi

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Petr Kadlec: Reakce - 2. 9. 2018 21:56

Dobrý den! A Vy se prosím celým jménem jmenujete jak? Když už jsme u toho... A odkud jste? Paní Ida rozhodně netlačila na management hotelu ohledně vrácení peněz, to řeším já s cestovní kanceláří F*** jako objednavatel zájezdu, takže v tomhle - obávám se - nepíšete pravdu. Rád bych zdůraznil, že máte pravdu v tom, že očekáváme, že se k nám všude budou chovat jako k hostům, tedy s otevřenou náručí. Bez ohledu na soubor. Tady na tomto hotelu to ABSOLUTNĚ nebylo. Pokud Vás zajímají podrobnosti, ozvěte se, nebo si pozorně přečtěte naše recenze. Zdraví Petr Kadlec reagovat

Petr Kadlec: S dovolením ještě jedna reakce ne jisté lži... - 2. 9. 2018 22:08

A ještě bych se rád zeptal, když píšete, že paní Ida žádala, aby byli potrestáni animátoři, víte, že je to lež? Žádali jsme, aby se animační programy zlepšily - aby nebyly hulvátské a aby měly nějakou úroveň - aby třeba nebyli lidé proti své vůli strkáni do bazénu. Přijde Vám to v nepořádku? Dejte mi prosím na sebe kontakt, rád bych s Vámi mluvil. Díky, Petr Kadlec reagovat

ida welchova : za svým komentářem si stojím - 3. 9. 2018 14:28

Dobrý den, co se týče hotelových hostů, tak na ty jsem si nestěžovala, protože se k nám všichni chovali krásně a společně jsme si to i s něma užívali a pevně věřím, že na nás žádné stížnosti nebyli, protože se chováme všichni slušně a reprezentujeme se na úrovni. Pokud jste měl pane neznámý nějaký problém, ráda bych se to dozvěděla , a proto vás prosím kontaktujte pana Petra Kadlece jak vás vyzývá v jeho komentáři, jsem zastánce toho, že máme společně komunikovat aby bylo jasno . Upozornuji na tento resort ty, kteří mají vkus a uvědomují si, že již žijeme v jiné době a máme nárok vyslovit svůj názor na základě zkušenosti, kterou jsme měli . Dokonce bych řekla, že je to zodpovědnost každého z nás . Recenze jsou pro to, protože upozornujeme další zájemce aby nedošlo ke zklamání a nebo naopak projevujeme nadšení a doporučujeme dalším aby si svoji dovolenou krásně užili, což se bohužel tentokrát nestalo. Což mě ještě dnes moc mrzí. Vím pane kdo jste, protože se vám moc neíbilo že sedíme na terase a vy jste tam neměl místo a dal jste mě to docela silně najevo a řekl jste že to budete řešit. Vaše jméno neznám ! Nepředstavil jste se, ani tady ve vašem komentáři ani na místě v Hermes. Byl jste ale nepříjemný to si pamatuju, a vidím, že pořád jste a je mě líto, že takto maříte životem a necháváte se užírat tou negativní energií. Já se jmenuji Ida Welchová, je to moje oficiélní jméno, ale to vy bohužel nevíte, takže já zbabělá nejsem. Chci jen ještě dodat že za svou recenzí si stojím, a ti, kteří si moji recenzi přečtete a jste podotýkám kulturně založeni lidé, radím aby jste do resortu Hermes nejezdili a vybrali si něco kvalitnějšího, ikdyž se to někdy hodně těžce dozvíte dopředu. Dávejte si také pozor na slovenskou cestovní kancelář F***, a H**** travel která naše podmínky které jsme měli před zabukováním nebrala vůbec v potaz a na místě se to už nedalo bohužel řešit, protože už jsme měli zaplaceno . Létáme s manželem více jak 22 let do Karibiku přes anglické nebo německé cestovky za stejnou cenu co jsme platili v Hermes , a musím podotknout, že se to absolutně nedá srovnávat od chování personálu a služeb až po celý význam All inclusiv servisu. Pokud, jak jsem rozuměla vy pane neznámý jezdíte do Hermesu už po 7 let, a nemáte to s čím srovnávat , tak bych doporučila at více cestujete a otevíráte se dnešní době a s tím i nárokům spojených jako zákazník. Máme na to všichni právo užít si pohodovou dovolenou a všichni se k nám i takto pohodově budou chovat . Ještě maličkost : Nikdy jste nemohl slyšet že bych si vyžadovala v resortě peníze zpět, protože já jsem tuto dovolenou nefinancovala. Pokud zvolíte příští rok opět Hermes, budete mít terasu pro sebe a budete spokojen, rádi vám ji přenecháme. Takže tak. reagovat

Pavla: Reakce na reakci - 3. 9. 2018 16:26

Vážený pane, nevím, zda jste skutečně pan Kadlec nebo pan Nový či jinak zvaný a proto nevidim důvod, proč bych vám na sebe měla dávat kontakt, zvláště pak, když vidím, že to co jsem napsala je v textu opravené hvězdičkami. Nicméně se jmenuji Pavla S******* a za svůj názor, který jsem zde napsala, se nestidím. To, co jsem napsala, je pravda a lžete pravděpodobně vy. Já jsem si svou dovolenou za nemalé peníze zaplatila a nic po cestovní kanceláři nechci, tudíž nemám důvod vše hanit a řešit zde, jestli šampon pěnil, či nikoliv nebo zda animátorka při večerním programu zazpívala tak či onak. Každopádně Vám přeji, aby jste při výběru Vaší příští dovolené a prázdnin pro vaše svěřené děti vybrali to nejlepší, co svět nabízí. PS reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Carevo - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání