Napsat recenzi

HERMES - díky, ale nikdy více !!!!!!

Recenze hotelu Hermes Club Hotel & Apartments **** (Bulharsko - Carevo - Carevo)

Hodnocení:
průměrně: 3,5/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2014
Přečteno: 1 268x
Recenze se líbila: 574 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Ještě nikdy jsem neměl důvod psát žádnou recenzi na dovolenou, ale to co nabízí Hermes , potažmo CK ********** je už nad mou toleranci.

Měla to být naše první rodinná dovolená po narození syna ( 1 rok ) u moře, všichni ( i dcera 7 let ) jsme se těšili na blízkou pláž, jídlo a nicnedělání.

Naivně jsme si mysleli, že když je to " vlajková loď" cestovní kanceláře ( jak nám to bylo prezentováno ) a jde o ULTRA all inclusive ( co to znamená nevím ) tak si dají záležet... Opak byl pravdou !!

Ubytování  průměrně (3,9/5)

Ubytování na to, že je to prezentováno jako 4 hvězdičkový hotel každopádně neodpovídá standardu, který je u tolika hvězd vymáhán. Chápu, že jde o dovolenkový hotel, kdy pokoje jsou primárně určeny na přespání po dni stráveném u moře...

Už první překvapení - umístili nás s kočárkem a 2 dětmi do 6 patra, což obnášelo denně čekat na volný výtah, při jakémkoliv pohybu ven či dovnitř hotelu.

Ale aby byla v pokoji lednice, která drnčela tak, že se nedalo v noci spát a vysávání koberce jsem musel dost hlasitě urgovat u pokojské - to se v této kategorii nemůže objevit.

Pokojíček byl hezký i když s naší přistýlkou a dětskou postýlkou tam nebylo místa nazbyt.

Generálně ubytování ušlo, ale za ty peníze jsme čekali větší komfort.

Strava a stravování  průměrně (3,9/5)

Zřejmě nejhorší položka. Kuchařské umění se omezovalo na stále se opakující jídla ( pod jiným názvem ), která neviděla ani sůl a ani typická koření pro to které jídlo. Vzhledem k tomu, že jsem v dávné době v tomto oboru pracoval musím říct, že strava byla absolutně mimo tuto kategorii hotelu a rozhodně vydané peníze hostů. Chápu, že to mnoha hostům vyhovovalo, protože si mohli chodit přidávat kolikrát chtěli. Takže zvítězila kvantita nad kvalitou.

Čekali jsme také větší nabídku typických jídel pro Bulharsko, ale když už jsme se dočkali musaky, tak "nějak" opomněli dát jogurt nebo zákys...

Snad nejvíce mě iritovalo to, že když byly jeden den určitá jídla, tak se "zbytky" z nich objevily v různých kombinacích v dalších dnech. Dostali mě italskou polévkou minestrone, ve které plavaly fazole, hrášek, paprika, kukuřice a jiné " dobroty", ale pro ni typickou chuť rajčat nějak zapomněli...

Také nechápu proč se na snídani nedávaly jogurty, když ty jsou snad obvyklou položkou v jakémkoliv hotelu a nedají se zkazit " kreacemi" kuchařů.

Samotnou kapitolou byla nedodělaná jídla, kdy i kuřecí špíz na špejli byl gumový a uvnitř růžový, takže vcelku nebezpečný pro zažívání.

V průběhu celého pobytu se ukázalo ( a zažil jsem to na vlastní žaludek), že problémy se zažíváním mělo průběžně mnoho hostů. Šlo o 1-2 denní nevolnost, kdy člověk "objímal" mísu celou noc ( či den ) a byl zesláblý jak po těžbě dřeva... Těch případů bylo v našem okolí cca 30-40, takže hotel zařídil vydávání léků přímo na recepci ( pro ty co neměli svůj Ercefuryl ).

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,8/5)

VYBAVENÍ - převážně fungovalo, i když jsme zažili centrální výpadek klimatizace, kdy jsme měli v noci v pokoji přes 32°C, ale servis to vyřešil během půldne.

Dost mě překvapilo, že v obou bazénech byla dost kalná voda ( 1. týden pobytu ). Po stížnostech dalších hostů to začali řešit přisypáváním chlorových tablet, jenže pak odhalili závadu na centrální filtraci. Po její opravě a výměně vody byly bazény OK ( 2. týden ).

Co jsem ovšem nepochopil bylo to, že v dětských bazéncích byly chrliče ( hříbky ), které nebyly zapnuty celý den ( i když rodiče chtěli ) a zapínaly se po setmění, když se bazény čistily. Vždyť pro děti je to skvělá zábava...

Každý den byl dost boj o lehátka u bazénů i přesto, že bylo upozornění na to, že se nesmí rezervovat pohozením ručníků, tak plno " čecháčků" vstávalo brzo a utíkalo s náručemi plnými ručníků a zabralo po 6:00 co nejvíce lehátek. Pohled na ně z balkonu byl humorný...

SLUŽBY - to s čím jsme byli všichni velmi spokojeni byl přístup animačního týmu. Takové nasazení, osobní přístup a vymýšlení dalších a dalších aktivit se nepotká každý den. Za to jen poklona, jak v přístupu k dětem, tak v organizaci cvičení a sportovních aktivit pro "dospěláky". Za to jednička s hvězdou.

Dost nepochopitelné bylo to, že plážový bar byl otevřený do 17:00 a pak bylo vše za cash... Takže když byl večer dětský či jiný program, nezbylo lidem nic jiného než zapomenout na ULTRA ALL INCLUSIVE a pěkně vytáhnout peníze. Toto považuji za drzost ze strany hotelu ( potažmo CK ), protože to nemělo žádný rozumný důvod. Všichni to brali jako buzeraci!!

PERSONÁL - byl složený převážně z mladých lidí, kteří to měli jako brigádu na letní období. Proti tomu nic nejde namítat, pokud se snaží a dělají svou práci dobře. Přicházeli jsme do styku hlavně s barmany na barech,číšníky v restauraci ( to tak trochu nestíhali )a animátory ( Ti byli super ). Tady bych neměl námitek. Co se týče pokojských, tak tam rezervy jsou, ale asi jsme narazili na "línější" verzi, protože při rozhovorech s dalšími hosty byly ty jejich mnohem aktivnější.

Pláž a moře  průměrně (2,8/5)

Tak tady propadák na celé čáře !!!

Nevím jak ostatní, ale my jsme jeli hlavně k moři a na pláž. Jenže napsat něco do katalogu je zřejmě beztrestné...

Pláž určená pro hosty Hermesu byla dlouhá akorát na 32 slunečníků ( tzn. 64 lehátek ). Nicméně byla za poplatek 15 LV / den !!!!!!! Což je neskutečné, když je to hotelová pláž určená pro hotelové hosty. Ale dávat další 2 stovky denně za něco co člověk stejně neužije, je ze strany CK drzost !!

Pláž byla neuklizená od chaluh a mořských naplavenin, přístup do moře vůbec nebyl pozvolný do moře, ale kamenitý a plný vystupujících skal a balvanů. Musel bych dlouho vzpomínat, kdy jsme zažil cca 30 m od pláže, že bych se v moři při plavání postavil na balvan...

Krom toho bylo moře celý pobyt ( krom 2 dnů na konci ) špinavé, plavaly tam řasy, chaluhy, sem tam odpadky a také nějací malí korýši, kteří po Vás lezli a štípali...

Pokusili jsme se na pláži najít jiné místa, ale byla rozparcelovaná pro jiné hotely ( odtud nás vyhodili ) a v případě volně přístupného místa vzadu byla přeplněná. Jenže špatný přístup do moře a špinavost byla i tam.

Samostatnou kapitolou byli plavčíci, pro které bylo vyvěšení červené vlajky zřejmě celodenní zábava. Takže jste se mohli smočit leda po kolena, nebo čekat do 18:00 kdy odešli a pak se všichni nahrnuli do moře a trochu si ho užili.

Humorné bylo to, že od plážového baru nebyl volný přístup na pláž a bazének, který byl u něj absolutně nevyhovoval potřebám hostů.

Zkusili jsme i jinou pláž v Carevu a ta byla čistá a uklizená, tak nevím jestli to nešlo i tady..?

Okolí hotelu  průměrně (3,1/5)

Okolí hotelu by snad mělo vypovídat o jeho kvalitách, ale Bulharští spoluobčané si to zřejmě nemyslí. Nemyslím si, že je takový problém posekat vyžínačem přerostlou buřinu okolo cesty k pláži, ani posbírat odpadky kolem dokola či vyházet kusy betonu, který někdo někdy vyklopil. Ale co mě dostalo bylo vyústění odpadu ( betonová skruž ) kousek od pláže, hned u chodníčku k beach baru. Min. co druhý den, vždy po 22:00 hodině z něj začaly vytékat splašky, které mezi kameny končily v moři u pláže... Když už si lidi zřejmě stěžovali, někdo ráno dojel a zasypal celou skruž hromadou písku ( opravdu originální řešení problému ). Druhý den ráno byla polovina písku spláchnutá po ploše, protože to vytékající vodu ze skruže přece nemohlo zastavit...

Co se týče městečka, tak normální malé přímořské městečko. Promenáda, stánky, restaurace atd. I když s koloritem parkování aut na chodníku, takže jsme s kočárkem měli cross country " z chodníků na silnici a přes obrubník zpět ".

Celkový dojem  průměrně (3,5/5)

Celkový dojem je špatný, protože jsme jeli hlavně k moři a tady jsme byli přinuceni sedět hlavně u chlorovaného bazénu a přetahovat se o lehátka. Plno lidem to vyhovuje, byli tam i někteří, kteří opravdu nevytáhli paty z hotelu a divili se, když jsem jim říkal jak to vypadá venku.

Myslím, že si to CK uvědomuje a proto byla nabídka alkoholu v barech překvapující - většinou bývá v nabídce ALL alkohol místní výroby. Tady byly k dispozici vodky, whisky, rumy apod. světových značek a plno lidí toho notně využívalo.

Dle našeho názoru je to resort pro lidi, kteří mají zájem pouze ležet - konzumovat a konzumovat - a nerozptylovat se mořem a pláží. Určitě ne pro rodiny s malými dětmi, kteří si užijí max. bazén a ne moře.

V druhém týdnu pobytu přijelo vcelku dost mladých ( odhadem 18-25 let ), kteří si to notně užívali ( hlavně alkohol ). Řekl bych, že toto je cílová kategorie.

Generálně jsme byli zklamaní a za ty peníze co jsme vydali to nestálo. Příště budeme zvažovat daleko podrobněji, komu dáme našich 60.000Kč, abychom dostali odpovídající protihodnotu.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 72
z 121 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro mládež

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Carevo - nejlepší hotely

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání